Κ πολύ ωραίο βυζομπαλο!Είναι πολύ δυνατό μωρό! Πιστεύω θα άξιζε φουλ η εμπειρία μαζί της!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κ πολύ ωραίο βυζομπαλο!Είναι πολύ δυνατό μωρό! Πιστεύω θα άξιζε φουλ η εμπειρία μαζί της!
Έχει όλο το πακέτο! Εάν βιζιταρε την έπαιρνα κατευθείαν!Κ πολύ ωραίο βυζομπαλο!
Κ εγώ! Όσα κ αν ζητούσε!Έχει όλο το πακέτο! Εάν βιζιταρε την έπαιρνα κατευθείαν!
Και σε ρωτησα... Ποια ειναι η πουτανα. Οι πουτανες με ενδιαφερουν οχι κατι.... απο πουτανες.εδω εισαι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
θες βιντεο?
εμπαινες?Και σε ρωτησα... Ποια ειναι η πουτανα. Οι πουτανες με ενδιαφερουν οχι κατι.... απο πουτανες.
Τι ακριβως δεν καταλαβες; Οχι! Ουτε τζαμπα.εμπαινες?
Αμα σου στειλει το βιντεο ο αθηναιος και δεις αυτα που κανει μαλλον θα αλλαξεις γνωμηΤι ακριβως δεν καταλαβες; Οχι! Ουτε τζαμπα.
Ας το δωσει στον υπολοιπο λαο.Αμα σου στειλει το βιντεο ο αθηναιος και δεις αυτα που κανει μαλλον θα αλλαξεις γνωμη
Τι γυναικάρα! Να την στήσεις και να μην σταματάς να την σκίζεις!
Τζαμπα οχι,αν σου εδινε κανενα διαμερισματακιΤι ακριβως δεν καταλαβες; Οχι! Ουτε τζαμπα.

Τζαμπα οχι,αν σου εδινε κανενα διαμερισματακι![]()





Mε προσβαλλετε τωρα,δεν εγραψα να του δωσει αυτοκινητο γιατι θα ετρεχαν αρκετοι ενδιαφερομενοι
κάτι πας να κάνεις πάλι...![]()

