misterakos
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Απρ 2017
- Μηνύματα
- 2.027
- Like
- 559
- Πόντοι
- 16
τσιμπουκομαρια !!!!
ομορφαααααα λεμεεεεεεε...θα σου δωσω σαπουνιτσιμπουκομαρια !!!!
αφου ειμαι φανατικος εργενης, τα εχουμε ξαναπει, μη λεμε τα ιδια...Ναι ρε φίλε!!Δεν βρίσκει άντρα να την στεφανωθεί .Την καημένη ρε γμτ........
απο το ζαπιτ ρε περιμενετε χαϊρια..