kavlotikos
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 1.217
- Like
- 15
- Πόντοι
- 16
λειπει από την ελληνικη τηλεοραση τυπε. Λες να είναι συριζα να ελπισουμε στον τσακνη?![]()
Νομίζω παρουσιάζει μια εκπομπή στο MTV Greece αλλά πρέπει να έχεις ΟΤΕ TV (και αυτό με επιφύλαξη)


στην πλώρη του σκάφους πιασμένη απο το κάγκελο και η βυζαρες της να πηγαίνουν πέρα-δωθε
...τι άλλο να θες μετά.
:S
