παντως πρεπει να ειναι μεγαλη γκαντεμω,και η εκπομπη που ειχε πηγε απατη,και την τελευταια μερα ειχε απεργια,και δεν μπορεσε να αποχαιρετησει.πως να μην την κοψουν μετα με τετοια γκινια;
παντως πρεπει να ειναι μεγαλη γκαντεμω,και η εκπομπη που ειχε πηγε απατη,και την τελευταια μερα ειχε απεργια,και δεν μπορεσε να αποχαιρετησει.πως να μην την κοψουν μετα με τετοια γκινια;
Νικολετα εφυγες εσυ και στην θεση σου ηρθε η ελεωνορα μελετη..ΔιΩξανε πρωτα εκΕινο το παλικαρι που ηταν στα σκετσακια μαζι σου. Μετα ολη την εκμπομπη.. Δεν μπορω να καταλαβω ποιος βλεπει μελετη και δεν εβλεπε εσας.. Τεσπα εισαι γυναικαρα κορμαρα και εξυπνη μην μασας σε παμε Συνδεσμος.. Φιλαθλων.. Νικολετα ραλλη..