δεν ηρθες μονο για αυτο με την αντριαννα δεν εσπασα τιποτα εκανα ραντεβου μαζι της αλλα 2 και σταματησα για δικους μου λογους να βρισκομαι μαζι της εκτοτε πριν 2 χρονια βρεθηκα στο μπιλ και ορμησε επανω μου μπροστα σε ραντεβου που ειχα με πρωην φιλη της φιλωντας με ...οπως και εχω μυνηματα της στο viber πολυ μεταγενεστερα ..... απο εκει ηρθες γιατι ηθελες κονε με τον ζαντρεν και τον ελληνα και πολλα αλλα



Άσε ρε Τάσο-Adrianna την παραμύθα.
ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΒΙΑΖΕΣ.
Όσες είχανε προστασία, σε "τακτοποίησαν¨ δεόντως.



Όσες ήταν ανεξάρτητες, σε δούλευαν ψιλό γαζί για να μην τους κάνεις κακό.
Στη συνέχεια θα γράψω και λεπτομέρειες, για διάφορες, αν θέλεις








