Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 347K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.140
Πόντοι
2.606
Είσαι τρελός;


– Όχι, είμαι απεσταλμένος του Θεού και έχω την εντολή να καθαρίσω το μπου του από τους εμπόρους των ψυχών και τους αργυραμοιβούς των συνειδήσεων.


– Είσαι κακό κορίτσι, αστυφύλαξ. Θα πας στην κόλαση.

– Θα σε συναντήσω εκεί κι εσένα, σατανά.
εχεις καλλιτεχνικη φλεβα τυπε:confused:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
2
Like
104.158
Πόντοι
16.131
Χεστηκα. Ελληνικα τα εγραψα κσι τα ειδε ολος ο κοσμος οτι βγαζεις απο το μυαλο σου ο, τι θελεις για να κατηγορείς τους πάντες οπως σε συμφερει.

Μιλα, να δω ποιος θα σε ακουσει.
δεν κατηγωρω κανεναν για τιποτα εγω δεν εχω αναγκη απο ομαδες και δεν ειχα ποτε εν αντιθεσει με εσενα που παντου γλυφεις...αν βγει καποια και πει οτι εγω επωφεληθηκα κατι θα αυτοκτονησω... με την ηθικη μου δεν παιζω ...κατι βλακες σαν την μπουμπου και κατι αλλοι που με ρωταγανε σε μυνηματα αν ειμαι νταβαντζης εχουν κατα καιρους παρει το μαθημα τους ,,,
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Μας περνάς για μαλάκες σαν κι εσένα;;:headbang::headbang::headbang:
Ποια θα βγει ρε να σε κατηγορήσει δημόσια, όταν ξέρουν ότι έχεις φωτογραφίες και βίντεο δικά τους;;;
Έχουν παιδιά οι γυναίκες ρε, δεν είναι σαν κι εσένα ρεμάλια

Γελοίο υποκείμενο
:dancing::dancing::dancing::dancing:

:2funny::2funny::2funny: μιλας εσυ ασε θα τα πουμε αυτα τρεχα να μου κανεις καταγγελια
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγω με τον Ζαντρεν;

Μπειτε ρε σεις και κοιταξτε με ποιους πλακώνεται ο Καρυπίδης στην αρχη του νήματος της Άντριανας. Με Ελληνα και Ζαντρεν. Γιατι ομολογουμένως την αρπαξε σπο τα χερια του Ζαντρεν. Αν επεφτε εκει η Αντριανα θαειχε μεγαλύτερα προβληματα. Απο τον Καρυπιδη ποτε δεν του εσταξε χρημα. Η ιδια το λεει ακομα και σήμερα. Χρημα δεν της ζητησε ο Καρυοιδης. Για αλλες τι εχει καινει δεν δυναμαι να γνωριζω.

Και θα σου ζηταγα κονε με ζαντρεν ενω ειχα δει οτι τα εχετε σπασει και με αυτον.

Πολυ ασχοληθηκα μαζι σου.

Κακώς ασχοληθήκατε γενικώς. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να μεσολαβήσετε για κωδικούς σεξεργάτριας.

Και αυτό, γιατί και τις καλύτερες των προθέσεων να είχατε, (που στην περίπτωση σας το πιστεύω λόγω της κοντοστούπας που την είχαν κάνει ουρητήρα) θα σας το χρεώσουν ως νταβατζιλίκι.
 
Τελευταία τροποποίηση:

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Έχω μείνει άναυδος από τις εξελίξεις !!!
Εκτός από την κόντρα νταβαδων που η αλήθεια είναι ότι έχει κουράσει από την 20η σελίδα...
Αλλά κατά τ'αλλα βλέπω γίνονται ενδιαφέροντα πραγματακια...
Κανένας δε θα ξανακοιμηθεί ήσυχος στο κρεβάτι του. Έχεις το λόγο μου Γιαγκο
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Έχω μείνει άναυδος από τις εξελίξεις !!!
Εκτός από την κόντρα νταβαδων που η αλήθεια είναι ότι έχει κουράσει από την 20η σελίδα...
Αλλά κατά τ'αλλα βλέπω γίνονται ενδιαφέροντα πραγματακια...
H κόντρα Μπουμπούκη - Πολυζώη θα συνεχιστεί και μετά θάνατον.

Αυτό που θέλει να μάθε ο κόσμος είναι το έγινε με τον Τρούμπα
- Ήταν ελαττωματικό το φωτιστικό;
- έχει ζημιά ο πίνακας;-
- ήταν σκιτζής ο ηλεκτρολόγος και δεν ήξερε να συνδέσεις τους διακόπτες;
- ο τρουμπάκης ζει;
- έπιασε φωτιά το σπίτι;
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.679
Κριτικές
32
Like
47.712
Πόντοι
19.321
Τι γίνεται τώρα, πρέπει να μάθουμε απ΄έξω όλες τις ατάκες της Λάμψης? :think:

 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
H κόντρα Μπουμπούκη - Πολυζώη θα συνεχιστεί και μετά θάνατον.

Αυτό που θέλει να μάθε ο κόσμος είναι το έγινε με τον Τρούμπα
- Ήταν ελαττωματικό το φωτιστικό;
- έχει ζημιά ο πίνακας;-
- ήταν σκιτζής ο ηλεκτρολόγος και δεν ήξερε να συνδέσεις τους διακόπτες;
- ο τρουμπάκης ζει;
- έπιασε φωτιά το σπίτι;
Δε νομίζω ότι το λαμπατερ του άστεγου είναι το θέμα...
Εδώ άναψαν λάμπες και προβολια
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
δεν κατηγωρω κανεναν για τιποτα εγω δεν εχω αναγκη απο ομαδες και δεν ειχα ποτε εν αντιθεσει με εσενα που παντου γλυφεις...αν βγει καποια και πει οτι εγω επωφεληθηκα κατι θα αυτοκτονησω... με την ηθικη μου δεν παιζω ...κατι βλακες σαν την μπουμπου και κατι αλλοι που με ρωταγανε σε μυνηματα αν ειμαι νταβαντζης εχουν κατα καιρους παρει το μαθημα τους ,,,
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:



:2funny::2funny::2funny: μιλας εσυ ασε θα τα πουμε αυτα τρεχα να μου κανεις καταγγελια
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Η Ηθική του νταβατζάκου της Γούβας :headbang::headbang::headbang::headbang:
Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας;;;;

Ρε γελοίε, καμμιά δεν θα βγει γιατί έχουν παιδιά και εσύ κρατάς βίντεο και φωτογραφίες τους!

Οπότε δεν θα χρειαστεί να αυτοκτονήσεις.
Άλλωστε σε θέλουμε εδώ ρε για να γελάμε
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Δεν έχω βγάλει άκρη με διαχειριστές και φίλους διαχειριστών και αντμινους και παρατρεχαμενους αλλά ένα λουκετακι είναι ταμάμ για το νήμα.
Η δουλίτσα έγινε
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
2
Like
104.158
Πόντοι
16.131
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Η Ηθική του νταβατζάκου της Γούβας :headbang::headbang::headbang::headbang:
Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας;;;;

Ρε γελοίε, καμμιά δεν θα βγει γιατί έχουν παιδιά και εσύ κρατάς βίντεο και φωτογραφίες τους!

Οπότε δεν θα χρειαστεί να αυτοκτονήσεις.
Άλλωστε σε θέλουμε εδώ ρε για να γελάμε
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:
asto καραγκιοζη στο ειπα και πριν εμεις εχουμε πολυ δρομο ακομη συνεχισε με πολυ ορμη
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.454
Κριτικές
67
Like
118.851
Πόντοι
39.911
Δε νομίζω ότι το λαμπατερ του άστεγου είναι το θέμα...
Εδώ άναψαν λάμπες και προβολια
Αλλάζω και εγώ λάμπες μαν :coffee:
1735985379730.jpeg
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
2
Like
104.158
Πόντοι
16.131
Εγω με τον Ζαντρεν;

Μπειτε ρε σεις και κοιταξτε με ποιους πλακώνεται ο Καρυπίδης στην αρχη του νήματος της Άντριανας. Με Ελληνα και Ζαντρεν. Γιατι ομολογουμένως την αρπαξε σπο τα χερια του Ζαντρεν. Αν επεφτε εκει η Αντριανα θαειχε μεγαλύτερα προβληματα. Απο τον Καρυπιδη ποτε δεν του εσταξε χρημα. Η ιδια το λεει ακομα και σήμερα. Χρημα δεν της ζητησε ο Καρυοιδης. Για αλλες τι εχει καινει δεν δυναμαι να γνωριζω.

Και θα σου ζηταγα κονε με ζαντρεν ενω ειχα δει οτι τα εχετε σπασει και με αυτον.

Πολυ ασχοληθηκα μαζι σου.
εγω ημουν κολλητος ετσι δεν ειπες ..... λοιπον για αλλη μια φορα αποδειχθηκε οτι δεν ξερεις τι σου γινεται
 

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
asto καραγκιοζη στο ειπα και πριν εμεις εχουμε πολυ δρομο ακομη συνεχισε με πολυ ορμη
:2funny::2funny::2funny::2funny:
Απάντηση, επί της ουσίας, ΚΑΜΜΙΑ!

Τις απειλές σου, να τις βάλεις στη χοντροκωλάρα σου!!!

Μια ζωή ρουφιάνος και αποτυχημένος σε όλα, θα είσαι!
:dancing::dancing::dancing::dancing:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.069
Like
12.140
Πόντοι
2.606
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

Δεν είσαι φτωχός ρε Τάσαρε, από άποψη δεν πλήρωνες τα ενοίκια στο μαγαζί και σου έκαναν έξωση,
Από άποψη πουλάς στο διαδίκτυο, το πλυντήριο σου , το φουρνάκι μικροκυμάτων και λοιπά αντικείμενα από την οικοσκευή σου. :headbang::headbang::headbang::headbang:Αυτά τα αφήνω στην άκρη όμως,

Για τα νταβατζιλίκια σου όμως θα τα πούμε ΟΛΑ
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:
θυμασαι ποσο δινει το φουρνο μικροκυμματων τυπε?:coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.231
Κριτικές
2
Like
104.158
Πόντοι
16.131
:2funny::2funny::2funny::2funny:
Απάντηση, επί της ουσίας, ΚΑΜΜΙΑ!

Τις απειλές σου, να τις βάλεις στη χοντροκωλάρα σου!!!

Μια ζωή ρουφιάνος και αποτυχημένος σε όλα, θα είσαι!
:dancing::dancing::dancing::dancing:
ποιος σε απειλησε ...μαλλον δεν εχεις καταλαβει τιποτα ....το ποιος ειμαι εγω σοχακο δεν θα το κρινεις εσυ που ζεις με χαρτζηλικι
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606

Boubookis

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2024
Μηνύματα
546
Like
595
Πόντοι
86
ποιος σε απειλησε ...μαλλον δεν εχεις καταλαβει τιποτα ....το ποιος ειμαι εγω σοχακο δεν θα το κρινεις εσυ που ζεις με χαρτζηλικι
:headbang::headbang::headbang::headbang:
Από την πολλή τιμιότητα και ηθική, σου έχει σαλέψει Τασούλη Adrianna4435 μου.

Θα σε αφήσω να ηρεμήσεις και θα σε :fuck1::fuck1::fuck1::fuck1: άλλη ώρα, να πάρεις και καμμιά ανάσα
:dancing::dancing::dancing::dancing:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom