The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Τα π.μ. μου δεν τα βγάζετε, όχι γιατί δεν είστε καθικαράς και σκουπίδι σαν κι εμένα, αλλά γιατί σας πήραν τη μπουκιά από το στόμα οι κ.κ @Zebu & @barock , όταν σας διαβεβαίωσαν πως είναι ενήμεροι για το τι διειμήφθη μεταξύ μας, και ακόμη περισσότερο επειδή δεν θέλετε να δουν κάποιοι τωρινοί σας υποστηρικτές (το υποστηρικτές σε αυτάκια) το τι γράφατε γι αυτούς και τους κλώνους τους το 2021.Είσαι αγράμματος χαμάλης.
Γνωστό .
Αλλά έχεις τέτοια αδυναμία κατανόησης κειμένου ; Δεν νομίζω.
ΓΡΑΦΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΛΩΝΟΥΣ ;;;
Εννοώ με τις ψήφους τους. Τις δικές τους.
Είσαι σίγουρος .... ότι δεν έχεις θέμα να βγάλω εγώ τα pm που μου είχες στείλει στη φόρα ;
Απλά ξέρεις, ότι δεν είναι καθίκι και σκουπίδι , σαν εσένα και δεν θα το κάνω.
Αυτά τα κάνεις μόνο εσύ ... και το συνάφι σου .... Μπίρλες .... Jhon 100 ... Κλαούντιες .... κοκ

Να τα γράφουμε αυτά για να δουν και τα υπόλοιπα μέλη, πόσο "τζέντλεμαν" είστε και το πόσο καθαρά παίζετε σεβόμενος απόλυτα το fair play.
