tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 21.393
- Like
- 28.513
- Πόντοι
- 6.256
Ναι . Σαν τις εκλογές του 1961.Τελικά είναι αδιαβλητος ο διαγωνισμός![]()
Ναι . Σαν τις εκλογές του 1961.Τελικά είναι αδιαβλητος ο διαγωνισμός![]()
Δες τι δήλωσε ... κατά λάθος ο βλάκας Zebu !!!!!!να ακυρωθει παραυτα ο διαγωνισμος - παρωδια!!!!
Πόσο έχει η κάθε μία???Κοστίζουν οι σφαίρες κύριε συντοπίτη και κάμποσοι από τους υποψήφιους δεν αξίζουν ούτε μισή σφαίρα.
Δεν γινεται πλεον να γινει αλλαγη, Λακη. Μεχρι την ωρα που υπήρχε δυνατότητα την αλλαξα. Δεν το ειχα πάρει πρεφα οτι αφαιρεθηκε η δυνατότητα.Νιπλή ...
ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΗ .... ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΕΔΩ !!!!!!!
Οι τσάτσοι σαν το Zebu
μπορούν και ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ...
οι υπόλοιποι,τα μη-καθίκια δηλ.όχι !
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ !!!!!!
Μπορείτε ... να αλλάξετε ψήφο ;;;
Τι ξεφτίλας είναι ρε ο αρχιξεφτίλας .
βαζελες τακη...τι περιμενες?να ακυρωθει παραυτα ο διαγωνισμος - παρωδια!!!!
να βγει ο καραφλας ο αγιος να λογοδοτησει!!!!
να παρει το πρωταθλημα ο ολυμπιακος!!!!!
Άστα αυτά ρε σκουπίδι ....Δεν γινεται πλεον να γινει αλλαγη, Λακη. Μεχρι την ωρα που υπήρχε δυνατότητα την αλλαξα. Δεν το ειχα πάρει πρεφα οτι αφαιρεθηκε η δυνατότητα.
Άστο εσύ γιατί είσαι επικίνδυνος, τα είχαμε συζητήσει σχετικά πρόσφατα σε κάποιο θρεντ.Πόσο έχει η κάθε μία???
καλα εγω την εριξα καρφι μονοκουκι στο μουνοπανο τον χελ που βριζει μερα νυχτα τον κυριο μαρινακη....Δες τι δήλωσε ... κατά λάθος ο βλάκας Zebu !!!!!!
Άλλαξε την ψήφο του ... και θα την ξανα αλλάξει !
Για δες .... Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ;;;;
Τι ρεζίλια είναι αυτά ρε ;;;
Μην μιλάς έτσι ντροπήΔες τι δήλωσε ... κατά λάθος ο βλάκας Zebu !!!!!!
Άλλαξε την ψήφο του ... και θα την ξανα αλλάξει !
Για δες .... Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ;;;;
Τι ρεζίλια είναι αυτά ρε ;;;


τι ψηφισες?βαζελες τακη...τι περιμενες?
Μια πρωκτοραφη έχει κάνει και δυο φορές πήγε νοσοκομείο με πλαστικά στον κωλο , δεν τον λες και πούστη το ΛακηΚάποιος να κάνει μια παράθεση για να το διαβάσει ο ΠΟΥΣΤΗΣ (οι ρουφιάνοι στέιλτε του πιμι)
Οι δικές μου ψήφοι μετρούσαν επί πέντε μέχρι το πρωί.
Μετά από συνεννόηση με την επιτροπή μετρούν πλέον επί δεκαπέντε.....
Μάλιστα μάλιστα κατάλαβαΆστο εσύ γιατί είσαι επικίνδυνος, τα είχαμε συζητήσει σχετικά πρόσφατα σε κάποιο θρεντ.
Για αυτό εξάλλου σε ψηφίζω από προχθές......


Τι τσίμπισες?τι ψηφισες?
δεν ψηφισα ταχαμου φιλο ολυμπιακου γιατι τοχει χασει και θα βαραει το κεφαλι σο καλοριφερ μεχρι αυτοκτονιας....τον λυπαμαι τακητι ψηφισες?
Να στο συμπληρωσω παλι;Άστα αυτά ρε σκουπίδι ....
σου ξέφυγε και είπες την αλήθεια ...
πατσαβούρα ........
Σαν τι περίμενες εσύ;ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΗ .... ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΕΔΩ !!!!!!!

Τρεις πρωκτοραφες εχει κανει. Την τριτη φορα του τον ραψανε με πετονια. Πολυ το σκισιμο...Μια πρωκτοραφη έχει κάνει και δυο φορές πήγε νοσοκομείο με πλαστικά στον κωλο , δεν τον λες και πούστη το Λακη
Αν θέλεις κάτι άλλο η επιτροπή μπορεί να κάνει παρεμβάσεις.ωραια τα φτιαξατε λιγακι τα ονοματα και απέκτησε νοημα..![]()