Κάποιος που έφτασε σε μία μέση ηλικία ή την πλησιάζει
και δεν κατάλαβε ακόμη ότι το
σύνολο των ανθρώπων που τον έχουν χεσμένο
είναι η ανθρωπότητα ολόκληρη
προφανώς δεν θα το καταλάβει ποτέ.
Το άτομο δεν θέλησε ποτέ και δεν πρόκειται ποτέ να καταλάβει
ότι κανείς δεν θέλει όχι να τον εντυπωσιάσει
όχι να του πουλήσει μούρη
όχι να αποδείξει το οτιδήποτε σε αυτόν
όχι να κάνει οποιαδήποτε κόντρα μαζί του
αλλά δεν θέλει καν να του μιλήσει
δεν θέλει καν να τον κοιτάξει .
Δεν θέλει να ξέρει ότι υπάρχουν τέτοια υποκείμενα.
Όπως έγραψε ο
@LION7 αν κάποιος μετά τα 40
δεν του μοιάζει σε τίποτε
ξέρει ότι έχει πάει καλά στη ζωή του.