Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.317
Like
117.530
Πόντοι
16.631
Ο τύπος σαντμαν φτιάχνει κλώνους και ψηφίζει τον εαυτό του έτσι ώστε το κοινό να νομίζει πως έχει πάρει την πρόκριση


Μετά , λαου λαου (αφού είναι κι γνωστή πουτανα) βγάζει τις ψήφους του και ψηφίζει Ζεμπου


Τσου μωρή καργιολα. Θα σε καταριόμουν αλλα έχουν πέσει ήδη πάνω σου οι επτά πληγές του Φαραώ
οχι μαν μου μερες που ειναι:coffee:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Σε παρακρουση ο λακαρος απο τις φαπες το απογευμα
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.868
Πόντοι
6.256

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Ως Ζέλικο πάντως έγραφε ότι κατά τις νυχτερινές του εξόδους ορμώμενος από Γλυφάδα, σταμάταγε πάντα σε γνωστό τραβελάδικο της Αργυρούπολης για κατόπτευση. Πιθανόν (λέω τώρα εγώ) για να θαυμάσει την γυναικεία ομορφιά των τράβελων. Τον είχε βρει μια νύχτα που ήταν πάλι ντίρλα, ο Πρινς Μπιλοζέρσκι, και τον χόρευε. :coffee:
Υπήρχε και ο φυλόβιος που έλεγε κάτι διαμαντάκια, τύπου πρέπει να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ ντυμένος σαν τον Αλ Καπόνε για να κάνεις εντύπωση στις κορασίδες.....
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τι αναφέρω ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ;;;

Πόσο ξεφτίλας είσαι .


Απέδειξε ότι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΡΑΣ
δεν λες ποτέ αλήθειες
και ότι είσαι ένα τελευταίο σκουπίδι
που του αξίζει να ζει με σκύλους . Μόνο .

Μισό να κάνουμε αλκοτέστ. :coffee:


Λάκη!

Πόσα είναι αυτά;


155px-Double_Moutza.jpg
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.497
Πόντοι
6.256
Αντιθέτως βέβαια με εσένα, που συνεχώς μας πουλάς μούρη και μας ζαλίσεις το θυμιατό με κοστούμια πιν στράιπ των 3.000+ ευρώ, με δίκαννα James Purdey & Sons των 15.000+ Ευρώ, με "φραντσέζες" φαλτσέτες των 600+ Ευρώ, και όταν έρχεται η ώρα που σου ζητούν να το αποδείξεις, μοιράζεις υποσχετικές.


Αυτά. :coffee:
Ξεφτιλισμένο σκουπίδι , αποτυχημένο ναυάγιο
όταν γράφω, δεν απευθύνομαι σε σένα.
Με βοθρολύμματα σαν εσένα, το έχω αναφέρει άπειρες φορές , δεν θέλω κουβέντες.
Δεν το αποδέχεσαι , γιατί αυτή είναι η αποτυχία που ονομάζεις ζωή σου.
Κανείς ποτέ πουθενά, δεν σε ήθελε. Σε σιχαίνονται όλοι.

Έβαλα φωτογραφία από ένα Purdey ....

κάποτε.


ΒΡΕΣ post ρε ξεφτιλισμένο σκουπίδι ... που έγραψα ότι ΕΓΩ ΕΧΟ purdey .

Γελοίο υποκείμενο .

Δεν θα βρεις . Θα αποδείξεις , ότι όποτε γράφεις, είναι όλα ψέμματα.

Σιγά μην ανέφερα μάρκα , με την οποία ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ.
Γελοίε. Το πιο ακριβό που παίζει , στην ελλάδα, είναι perazzi , krieghoff, beretta , merkel ίσως. Μέχρι εκεί.
Είσαι και ηλίθιος, άσχετος, αγράμματος, πανίβλακας


Στο μεταξύ , είσαι ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, τόσο τελευταίος ....

που ο μόνος που αντέδρασε ... στη φωτό ενός purdey .... είσαι εσύ.


Βάλε ένα θέμα μονόλογο ... να παραληρείς γραπτό ...

ονόμασέ το ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ tellystalone6969


Μακάρι να σε βοηθούσε να γλυτώσεις το τρελάδικο . Χλωμό .


Πάντως ...
όπως έγραψε ο @LION7 βοηθάς τους νεότερους
αποτελώντας παράδειγμα προς αποφυγή .

ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕΣΟΚΟΠΟΙ
σε τίποτε
θα έχουν πετύχει .
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506
Θα τα διαβάσετε από τους γίγαντες της ενημέρωσης. Μαζί με τα 4239894893 νικ που μου χρεώνουν παρέα με τον μαϊμουδάκια aka ελαις aka λαδακης
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Εμφανίστηκες ΜΟΥΝΟΣΠΕΡΜΑ;
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.159
Πόντοι
16.411
Όπως έχει το νήμα εδώ και κάποιες ώρες

2OWnI0x.gif
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ρε μαλακες μπας και τον εχουν κλεισει οι δικοι του σε κανα ασυλο και εχει βουτηξει κανα κινητο και γραφει οταν τους βαζουν στους θαλαμους για υπνο?
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Ξεφτιλισμένο σκουπίδι , αποτυχημένο ναυάγιο
όταν γράφω, δεν απευθύνομαι σε σένα.
Με βοθρολύμματα σαν εσένα, το έχω αναφέρει άπειρες φορές , δεν θέλω κουβέντες.
Δεν το αποδέχεσαι , γιατί αυτή είναι η αποτυχία που ονομάζεις ζωή σου.
Κανείς ποτέ πουθενά, δεν σε ήθελε. Σε σιχαίνονται όλοι.

Έβαλα φωτογραφία από ένα Purdey ....

κάποτε.


ΒΡΕΣ post ρε ξεφτιλισμένο σκουπίδι ... που έγραψα ότι ΕΓΩ ΕΧΟ purdey .

Γελοίο υποκείμενο .

Δεν θα βρεις . Θα αποδείξεις , ότι όποτε γράφεις, είναι όλα ψέμματα.

Σιγά μην ανέφερα μάρκα , με την οποία ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟ.
Γελοίε. Το πιο ακριβό που παίζει , στην ελλάδα, είναι perazzi , krieghoff, beretta , merkel ίσως. Μέχρι εκεί.
Είσαι και ηλίθιος, άσχετος, αγράμματος, πανίβλακας


Στο μεταξύ , είσαι ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, τόσο τελευταίος ....

που ο μόνος που αντέδρασε ... στη φωτό ενός purdey .... είσαι εσύ.


Βάλε ένα θέμα μονόλογο ... να παραληρείς γραπτό ...

ονόμασέ το ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ tellystalone6969


Μακάρι να σε βοηθούσε να γλυτώσεις το τρελάδικο . Χλωμό .


Πάντως ...
όπως έγραψε ο @LION7 βοηθάς τους νεότερους
αποτελώντας παράδειγμα προς αποφυγή .

ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕΣΟΚΟΠΟΙ
σε τίποτε
θα έχουν πετύχει .
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.

Λάκη!

Να σε ρωτήσω κάτι;

Όλα αυτά τα σεντόνια που μου απευθύνεις, τα κορνιζάρεις και τα κρεμάς πάνω από το τζάκι της έπαυλής σου, και κάτω από τα αεροβόλα, ούτως ώστε όταν έχεις καλεσμένους, τους τα δείχνεις ως τρόπαια, όπως οι άλλοι δείχνουν τα βαλσαμωμένα κεφάλια από τα ελάφια; :coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom