Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τον lion και τα αρχιδια του γιατι τα μπλεκεις στην κουβεντα???Ρε μαλάκα ... εσύ ο αθηναίος και τα άλλα ναυάγια οι κολλητοί σου ...
δεν κάνετε μία τρίχα από τα αρχίδια του Lion7 ....
Μάλλον δεν είχες ανακαλύψει το ίντερνετ όταν ήταν μέλος.
Ήσουν ακόμη λατζέρης.
Αγιούλη ....
στο post σου .... 2603 ....
έβγαλες στη φόρα pm που είχαμε ανταλλάξει .....
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το ήθελες αυτό ;;;
Γιατί έχω pm σου ... που λες για τους τωρινούς κολλητούς σου
Zebu & barock ...
Αγιούλη .... δες το παρακάτω !
ε αντε δειξε το παρακατω ολο μελι μελι και τηγανιτα τιπτοα τι μαλακες ειστε σειςΑγιούλη ....
στο post σου .... 2603 ....
έβγαλες στη φόρα pm που είχαμε ανταλλάξει .....
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το ήθελες αυτό ;;;
Γιατί έχω pm σου ... που λες για τους τωρινούς κολλητούς σου
Zebu & barock ...
Αγιούλη .... δες το παρακάτω !
Μήπως ... προτιμά ο barock ... να δει τι έγραφε για αυτόν ο άγιος .... σε pm ;;;@tellystalone6969 κατι εγραψε για εσενα ο μπαροκ.
ΒΓΑΛΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΩΤΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΔΟΜΟΥΝΙ ΕΧΕΙ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝΜήπως ... προτιμά ο barock ... να δει τι έγραφε για αυτόν ο άγιος .... σε pm ;;;
Και για σένα !!!!
το χτιζει!!!!ε αντε δειξε το παρακατω ολο μελι μελι και τηγανιτα τιπτοα τι μαλακες ειστε σεις
Για την Κλαούντια ρώτησα ....Τρέμουν τα μαραμένα μου από τον φόβο.
Λακη με προσεβαλες θα βαλω την σκυλα μου να κλαιειΡε μαλάκα ... εσύ ο αθηναίος και τα άλλα ναυάγια οι κολλητοί σου ...
δεν κάνετε μία τρίχα από τα αρχίδια του Lion7 ....
Μάλλον δεν είχες ανακαλύψει το ίντερνετ όταν ήταν μέλος.
Ήσουν ακόμη λατζέρης.
ε αντε δειξε το παρακατω ολο μελι μελι και τηγανιτα τιπτοα τι μαλακες ειστε σεις


Ποτε; Οταν ειχα σκοτωθει μαζι του κάποτε, παλια στο Τεξας; Γιατι και εγω δεν ειχα πει λιγα για τον Αγιο τοτε.Μήπως ... προτιμά ο barock ... να δει τι έγραφε για αυτόν ο άγιος .... σε pm ;;;
Και για σένα !!!!
Μωρή λινάτσα ..... εγώ έβγαλα pm στη φόρα ... .ή εσύ ;;;Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.
Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.
Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη.![]()
Aυτο το πετυχαινεις και μολις σε αντικρυσει το δυσμοιρο το ζωντανοΛακη με προσεβαλες θα βαλω την σκυλα μου να κλαιει


MA OΛΟ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΡΟΛΟΓΟ ΕΙΣΤΕ 1 ΩΡΑ ΤΩΡΑ ΓΤΧΜΉθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.
Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.
Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη.![]()
φουκαρα η Κουκλα ζει σαν ΠριγκιπησσαAυτο το πετυχαινεις και μολις σε αντικρυσει το δυσμοιρο το ζωντανο![]()
Για την Κλαούντια ρώτησα ....
Λες να έχει πρόβλημα ....
να διαβάσει ότι μου έγραφες κατά λέξη .... ότι ...
" ο barock γλείφει τα αρχίδια όποιου έχει άχτι τον Tellystalone6969
και θέλει να τον πάρει ... με το μέρος του ;;; "

Για ποτε λεει μωρε; Για τοτε που σκοτωθηκαμε στης κοντης;Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.
Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.
Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη.![]()
Ποιον ειπες φουκαρα ρε?φουκαρα η Κουκλα ζει σαν Πριγκιπησσα



