Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
@tellystalone6969 κατι εγραψε για εσενα ο μπαροκ.
Αδερφε, και να θελει να προσποιηθει, δεν μπορει τώρα. Το διαβασε ηδη.

Screenshot_20241223-233413.png
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τώρα τον πήρε ο ύπνος από το πιοτί πάνω στο πληκτρολόγιο ή λιποθύμησε; :confused:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ρε μαλάκα ... εσύ ο αθηναίος και τα άλλα ναυάγια οι κολλητοί σου ...

δεν κάνετε μία τρίχα από τα αρχίδια του Lion7 ....

Μάλλον δεν είχες ανακαλύψει το ίντερνετ όταν ήταν μέλος.
Ήσουν ακόμη λατζέρης.
τον lion και τα αρχιδια του γιατι τα μπλεκεις στην κουβεντα???
κανονικα επρεπε να πεις οτι δεν ειμαστε μια τριχα απο τα δικα σου...
δεν εχεις και χρησιμοποιεις του lion???
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Αγιούλη ....

στο post σου .... 2603 ....

έβγαλες στη φόρα pm που είχαμε ανταλλάξει .....

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το ήθελες αυτό ;;;

Γιατί έχω pm σου ... που λες για τους τωρινούς κολλητούς σου
Zebu & barock ...



Αγιούλη .... δες το παρακάτω !

Τρέμουν τα μαραμένα μου από τον φόβο.
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.046
Κριτικές
23
Like
5.126
Πόντοι
5.595
Αγιούλη ....

στο post σου .... 2603 ....

έβγαλες στη φόρα pm που είχαμε ανταλλάξει .....

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι το ήθελες αυτό ;;;

Γιατί έχω pm σου ... που λες για τους τωρινούς κολλητούς σου
Zebu & barock ...



Αγιούλη .... δες το παρακάτω !
ε αντε δειξε το παρακατω ολο μελι μελι και τηγανιτα τιπτοα τι μαλακες ειστε σεις
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.046
Κριτικές
23
Like
5.126
Πόντοι
5.595
Μήπως ... προτιμά ο barock ... να δει τι έγραφε για αυτόν ο άγιος .... σε pm ;;;
Και για σένα !!!!
ΒΓΑΛΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΩΤΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΔΟΜΟΥΝΙ ΕΧΕΙ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Τρέμουν τα μαραμένα μου από τον φόβο.
Για την Κλαούντια ρώτησα ....

Λες να έχει πρόβλημα ....
να διαβάσει ότι μου έγραφες κατά λέξη .... ότι ...

" ο barock γλείφει τα αρχίδια όποιου έχει άχτι τον Tellystalone6969
και θέλει να τον πάρει ... με το μέρος του ;;; "
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631
Ρε μαλάκα ... εσύ ο αθηναίος και τα άλλα ναυάγια οι κολλητοί σου ...

δεν κάνετε μία τρίχα από τα αρχίδια του Lion7 ....

Μάλλον δεν είχες ανακαλύψει το ίντερνετ όταν ήταν μέλος.
Ήσουν ακόμη λατζέρης.
Λακη με προσεβαλες θα βαλω την σκυλα μου να κλαιει
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ε αντε δειξε το παρακατω ολο μελι μελι και τηγανιτα τιπτοα τι μαλακες ειστε σεις


Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.

Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.

Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη. :coffee::coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Μήπως ... προτιμά ο barock ... να δει τι έγραφε για αυτόν ο άγιος .... σε pm ;;;
Και για σένα !!!!
Ποτε; Οταν ειχα σκοτωθει μαζι του κάποτε, παλια στο Τεξας; Γιατι και εγω δεν ειχα πει λιγα για τον Αγιο τοτε.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.

Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.

Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη. :coffee::coffee:
Μωρή λινάτσα ..... εγώ έβγαλα pm στη φόρα ... .ή εσύ ;;;
 

MrEco

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2009
Μηνύματα
2.046
Κριτικές
23
Like
5.126
Πόντοι
5.595
Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.

Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.

Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη. :coffee::coffee:
MA OΛΟ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΡΟΛΟΓΟ ΕΙΣΤΕ 1 ΩΡΑ ΤΩΡΑ ΓΤΧΜ
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΠΟΥΝΑΙΤΟ ΜΑΔΟΜΟΥΝΙΙΙΙ
ΤΑΑΑΑΑΣΟΟΟΟΟΟ ΒΑΛΕ ΤΑΞΗ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Για την Κλαούντια ρώτησα ....

Λες να έχει πρόβλημα ....
να διαβάσει ότι μου έγραφες κατά λέξη .... ότι ...

" ο barock γλείφει τα αρχίδια όποιου έχει άχτι τον Tellystalone6969
και θέλει να τον πάρει ... με το μέρος του ;;; "

Πριντ σκριν Λάκη.

Το καταλάβαμε ότι είσαι ντίρλα πάλι, αλλά κάνε σωστές δουλειές. :coffee:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ήθελε πληροφορίες για Μπαρόκ και Ζεμπού.

Εν τω μεταξύ είναι τόσο μαλάκας που πιστεύει ότι δεν τους έχω πληροφορήσει.

Κάτσε να κάνει το λάθος, να βγάλω και εγώ τι γράφει για Χελ και Νίπλη. :coffee::coffee:
Για ποτε λεει μωρε; Για τοτε που σκοτωθηκαμε στης κοντης;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom