Νέα

Mr. Μαλάκας 2024

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The Saint*
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 336K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Να εξαιρεθεί ο @tellystalone6969 από την επικείμενη ψηφοφορία για τον Πιστοποιημένο Mρ. Μαλάκα 2025;


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
:coffee:

2OVQy2R.gif
αβαταρ λαικ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
θα φροντίσει ο μπροεδρας τυπε. αν μέχρι το βράδυ παραμείνει στα ίσα με πολυζώη, μηδενίζει κοντέρ και ξανά από την αρχή. :coffee: αυτή είναι η συναρπαστική ζωή του The Saint.
γεμάτη συγκινήσεις και εκπλήξεις :wanker::wanker::wanker: τα καλύτερα χριστούγεννα της ζωής μας. το άγιο πνεύμα μας οδηγεί
Στο έφτιαξα !
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.383
Like
28.499
Πόντοι
6.256
Μου το γύρισε στο ότι αυτός ζήτησε την διαγραφή του (και καλά). Το μπαν για τις γαμωμάνες γαργάρα.
Συνεχίζεις να επαληθεύεις ότι είσαι
άνανδρος , άτιμος , ψεύτης και ξεφτίλας.
Με κάθε σου post.

Απαριθμώ
  1. Άνανδρος
  2. Άτιμος
  3. Ψεύτης
  4. Ξεφτίλας

Ποτέ δεν έφαγα κανένα μπαν για γαμιομάνες. Όπου έβριζα μάνες ήταν επειδή μου έβριζαν όλη την οικογένεια .
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.489
Like
15.958
Πόντοι
3.556
Ο τύπος σαντμαν φτιάχνει κλώνους και ψηφίζει τον εαυτό του έτσι ώστε το κοινό να νομίζει πως έχει πάρει την πρόκριση


Μετά , λαου λαου (αφού είναι κι γνωστή πουτανα) βγάζει τις ψήφους του και ψηφίζει Ζεμπου


Τσου μωρή καργιολα. Θα σε καταριόμουν αλλα έχουν πέσει ήδη πάνω σου οι επτά πληγές του Φαραώ
 
OP
OP
The Saint*

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Μου αρέσει που ανησυχούσατε αν θα μπεί.

Και σκατά στη μούρη να του τρίψεις, έχει φάει τόσο σκατό, που έχει πάθει ανοσία.

Τελικά τώρα κατάλαβα γιατί τόσοι και τόσοι μεγάλοι γλύπτες δεν φιλοτέχνησαν ποτέ το άγαλμα του μαλάκα.

ΔΕΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΑΚΗΣ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ.
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Συνεχίζεις να επαληθεύεις ότι είσαι
άνανδρος , άτιμος , ψεύτης και ξεφτίλας.
Με κάθε σου post.

Απαριθμώ
  1. Άνανδρος
  2. Άτιμος
  3. Ψεύτης
  4. Ξεφτίλας

Ποτέ δεν έφαγα κανένα μπαν για γαμιομάνες. Όπου έβριζα μάνες ήταν επειδή μου έβριζαν όλη την οικογένεια .
Οχι οτι με χαλαει ενα μαδομουνι αλλα για αλλον το γραψε νομιζω:confused::confused::confused:
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Ο τύπος σαντμαν φτιάχνει κλώνους και ψηφίζει τον εαυτό του έτσι ώστε το κοινό να νομίζει πως έχει πάρει την πρόκριση


Μετά , λαου λαου (αφού είναι κι γνωστή πουτανα) βγάζει τις ψήφους του και ψηφίζει Ζεμπου


Τσου μωρή καργιολα. Θα σε καταριόμουν αλλα έχουν πέσει ήδη πάνω σου οι επτά πληγές του Φαραώ
Σατανικο!!!!!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom