Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πιο ψώφιο μέρος από το Chisinau δεν νομίζω να υπάρχει!
Που να δεις και τους εκει ΕλληνεςΠιο ψώφιο μέρος από το Chisinau δεν νομίζω να υπάρχει!
πιο υποβαθμισμένους και κακομοιρηδες δεν προκειται να βρεις πουθενά
Ταιριάζουνε με το περιβαλον 
Να'ναι η τελευταια χρονιιά σου συχαμένεκαλι χρονια
να παθεις εμφραγμα παλιο βρωμιάρη και να ψωφοκοπίσεις

.Με κοιταγε με υποπτο βλέμμα οταν πρωτοπηγα 
ποιος ειναι ρε τζιμ?τι σ επιασε τοσο μενος?Να'ναι η τελευταια χρονιιά σου συχαμένενα παθεις εμφραγμα παλιο βρωμιάρη και να ψωφοκοπίσεις
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αθηνα βολος πατρα?καλαματα μηπως?![]()
Άσε το δοκιμασα κ'αυτοΜπααααα!Τουλαχιστον σε αυτες τις πολεις εχει και μπουρδελα.Στο Κισιναου τιποτα.
Εχει ομως κατι escorts στο ιντερνετ αλλα δεν νομιζω να εχει δοκιμασει κανεις ποτε.
Για παραδειγμα αυτες εδω:
Μου ηρθε μια χοντρη Μολδαβή εντελως χωριάτα
λες και μολις ειχε ερθει απο κανενα απο αυτα τα χωριά που δεν εχουν ουτε ρευμα!Εδωσα 50 λέι για το ταξί και την εστειλα πίσω!Τετοια χάλια ουτε στις πιο τελειωμενες του Μεταξουργειου δεν θα βρεις!
.
τωρα δεν ξερω αν εγω ημουν ατυχος εκεινη τη μερα και δεν ειχε καμια καλη ? 
Άσε το δοκιμασα κ'αυτοΜου ηρθε μια χοντρη Μολδαβή εντελως χωριάτα
λες και μολις ειχε ερθει απο κανενα απο αυτα τα χωριά που δεν εχουν ουτε ρευμα!Εδωσα 50 λέι για το ταξί και την εστειλα πίσω!Τετοια χάλια ουτε στις πιο τελειωμενες του Μεταξουργειου δεν θα βρεις!
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Οσο για το Νντεζαβού μπηκα και σε 2 λεπτα βγηκα!Ολες ητανετωρα δεν ξερω αν εγω ημουν ατυχος εκεινη τη μερα και δεν ειχε καμια καλη ?
Παντος απο της γκομενες που ειδα εκει πολυ λιγες βλεποντουσαν!Ολες οι καλες Μολδαβές ειναι στη Φυλής
![]()
Αφου ξέρεις τι πουριτανοί ειναι εκει πέρα!Αν πεις σε κανεναν να σε παει ναΕνταξει στο οτι ειναι στην Φυλης και γενικα στο εξωτερικο αυτο ισχυει αλλα οι γωτος απο το σαιτ εντελως μουφα??? Με στενοχωρησες τωρα!
θα σε κοιταει λες και του ειπες να σου βρει Ηρω'ι'νη
.Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο 1.000.000 κοπελα να βαλει την πραγματικη της φωτογραφια σε τετοιο σά'ι'τ!Αφου ξέρεις τι πουριτανοί ειναι εκει πέρα!Αν πεις σε κανεναν να σε παει ναθα σε κοιταει λες και του ειπες να σου βρει Ηρω'ι'νη
.Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο 1.000.000 κοπελα να βαλει την πραγματικη της φωτογραφια σε τετοιο σά'ι'τ!
Τα Ευρω θέλουνε να του τα φάνε τον πούτσο δεν θελουνε να φανε μεταΜε ξαναστενοχωρησες! Ελπιζα να μου πεις οχι αδερφε οι γκομενες ειναι ιδιες στις φωτος. Πουριτανοι ειναι οντως αλλα τα γκομενακια αν δουνε ξενο θελουν να του τα φανε τα ευρω!!!
Αυτο ειναι το κακό


.Δεν ειχα την τυχη να τον γνωρίσω
Αλλα και ο Παναγιώταρος και οι αλλοι κακομοιρηδες μου φτανανε για να
.
.Ειχε παντρευτει μια απο το Μπεντέρι και της ειχε αγωρασει και σπιτι και ενα μεγαλο τζιπ.Αυτη ειχε εναν γκόμενο που του έλεγε οτι ειναι ξαδερφος της
.Τελικα του τα πήρε ολα (σπιτι,αμαξι) και τον εστειλε
.Πριν απο μερικες μέρες ειδε τον γκόμενο να πηγαινει με το αμαξι που ειχε παρει στην πρώην γυναίκα του
.
Ελλαδα μιλησα στο τηλεφωνο με τον Τάσο μου ειπε οτι θα μπει στο σά'ι'τ να γραψει 
.Ο Παναγιώταρος που ειχε το μεγαλο γέλιο
εχει φυγει πρεπει να ειναι Ρουμανία αλλα εχει πολλους ακομα για να γελάς

σε ολους τα λεω αυτα με τους ξαδερφους,μια μολδαβη εφερε τον ξαδερφο κυπρο τι λογο?γνωρισα καπειον κυριο τασο οδυσσο που ειναι νταλικιερις,νομιζω φρουτα φερνει.
Καλά έφερε και το γαμιά της στην Κύπρο?
ΕΛΕΟΣ 