Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτο ακριβως ειδα κ'εγω τον ενα μηνα που εκατσα εκει και το ειχα γραψει,ο κοσμος εχει απο πολυ καιρο σταματισει να ελπιζει στα κομματα και στους πολιτικους σε αντιθεση με την Ελλαδα που ολοι ψαχνουνε ενα σωτηρα.Στ'αρχηδια τους για τους πολιτικους και για τα κομματα,το μονο που κοιτανε ειναι να πανε στο εξωτερικο για δουλεια να φερουνε λεφτα να χτισουν ενα σπιτι να παρουνε να αυτοκινητο και να εχουνε ενα καλο επιπεδο ζωης.Κατι τετοιο ειναι αλλα γιατι να ασχοληθουν αφου ετσι και αλλιως δεν θα αλλαξουν πολλα πραγματαΓενικα ο κοσμος ειναι απογοητευμενος τοσα χρονια και δεν τους νοιαζει πλεον.
προτιμου την ευρωπαικη ταση η την ρωσσικη ομπρελλα?Αυτο ακριβως ειδα κ'εγω τον ενα μηνα που εκατσα εκει και το ειχα γραψει,ο κοσμος εχει απο πολυ καιρο σταματισει να ελπιζει στα κομματα και στους πολιτικους σε αντιθεση με την Ελλαδα που ολοι ψαχνουνε ενα σωτηρα.Στ'αρχηδια τους για τους πολιτικους και για τα κομματα,το μονο που κοιτανε ειναι να πανε στο εξωτερικο για δουλεια να φερουνε λεφτα να χτισουν ενα σπιτι να παρουνε να αυτοκινητο και να εχουνε ενα καλο επιπεδο ζωης.
Στ'αρχηδια τους!Και για την Ευρωπα'ι'κη ταση και για την Ρωσσικη ομπρελλα!Και ο Τάσος τα ιδια γραφει.προτιμου την ευρωπαικη ταση η την ρωσσικη ομπρελλα?
δεν το απαντησε ο τασος3 αυτο..εχεις αποψη?
τασο3 αν υπονοεις την αφεντια μου,red(H Dredd σωστα) σοθ εξηγω οτι εως τωρα δεν ποσταρω ταρω,ουτε γουσταρω ανδρικες φωτογραφιες :SΤσαντιστηκε ο red που τον καταλαβαμε και εβαλε φωτο να μας κανει ντανταΚατι τρεχει στα γυφτικα δηλ
![]()
dredd89 τον blakan expres εννοω,μην τσιμπαςτασο3 αν υπονοεις την αφεντια μου,red(H Dredd σωστα) σοθ εξηγω οτι εως τωρα δεν ποσταρω ταρω,ουτε γουσταρω ανδρικες φωτογραφιες :S
μαλλον με εχεις μπερδεψει με τον ιποτη69 η τσατσο για 25χρονια
μετα τιμης...![]()
Αυτη με το ασπρο κωλαρα καλη και γυρω στο 1,76...σορρυ αν εχασα 2-3 ποντους δεν ειχα την μεζουρα μαζι μου
οι φωτο τραβηγμενες απο το κινητο μουγια να μην ακουω μαλακιες δηλ

Το TEAM της Μολδαβιας γαμαειΑυτη με το ασπρο κωλαρα καλη και γυρω στο 1,76...σορρυ αν εχασα 2-3 ποντους δεν ειχα την μεζουρα μαζι μου
οι φωτο τραβηγμενες απο το κινητο μουγια να μην ακουω μαλακιες δηλ

Αυτη με το ασπρο κωλαρα καλη και γυρω στο 1,76...σορρυ αν εχασα 2-3 ποντους δεν ειχα την μεζουρα μαζι μου
οι φωτο τραβηγμενες απο το κινητο μουγια να μην ακουω μαλακιες δηλ
Μια χαρα ητανε...τηλεφωνα διαθεσιμα με τον καφε την ΠεμπτηΘειοοοοοοοοοοοοοοο δεν σου ειπα να μην ενοχλεις τις ανηψιες μου ;;;;;;;;;;;;
Αλοιμονο σου οταν ανεβω .......................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μια χαρα ειναι τα ανηψουδια κι αν περασατε και καλα ακομα ποιο καλα............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Αν και αθεος μπορω να πω δοξα τω θεοΤο TEAM της Μολδαβιας γαμαει![]()

Την ξανθια την πηρε ο φιλος που ειμασταν μαζι,εγω πηρα την ψηλη.η ξανθια απο πισω;;;;
Παντως για τις ανδρικες φωτο εχεις δικαιο,ας βαλουμε και καμια γκομενα.
Πριν μια βδομαδα σε σπιτι φιλου με τρεις,μετριες αλλα τουλαχιστον αληθινες![]()
http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=579.0;attach=586610;image[/img[/URL]]
[/quote]
Μια χαρά,είναι αυτή... :headbang3: