συμφωνο μαζι σου τακη,παραδειγμα χτες εκανα πανω απο 100 λικε στο κοντακτε,καμια ανταποκριση αφου στο προφιλ λεει ειμαι κυπρο τι να χανουν τον χρονο τους.οι γκομενες ηταν κρυφοβιζιτες για αυτο δεν κανω αιτημα φιλιας μην ρεζιλευομαστε με καμια νορμαλ κοπελα.γνωρισα ενα ζευγαρι απο κιροβογραντ 3 ωρες απο οδυσσο,ηταν διακοπες κυπρο.η γθναικα μουναρα και μαλλον θα βρεθω και οδυσσο με το ζευγαρι αφου εχει φιλες η μουναρα εδω.εκανα και στο κιροβογρατ πολλες κοπελες λικε χωρις ανταποκριση,αν εβαζα οπως λες οτι ειμαι οδησσο και τι θελω εχει σιγουρα επιτυχια.κοπελες που ετυχε να ειναι μαιλ ρυ και νε θελουν χρημα,οταν τυχαια βρηκα το κοντακτε τους και εστειλα μυνημα εκαναν τις παπιες και ειπαν μην με ενοχλεις εχω αντρα,γκομενο,καλη τυχη η με εβριζαν χαχαχα,για νε τακαγια για ζτου ντραμβαγια,καπως ετσι φερονται νυχτερε.