Δεν καταλαβα καταρχην για ποιον παλι μιλας?Και ο Μάριαν εσυ πρεπει να εισαι

.
Ο νεκρος ποιος ειναι παλι?Ο Παναγιωταρος ζει.Παντος χτες γελασε μαζι σου ολο το σα'ι'τ
Εισαι παντος και πολυ φλώρος

εντελως μαμοθρεφτος

.Ργω εχασα καθε ιδεα οταν μου ειπαν οτι εισαι κολλητος με τον Παναγιωταρο

Ειδηκα οταν τον εβλεπα να ξαπλωνει στην αγκαλια των φιλων του στον καναπε στο ΟΠΑ με επιαναν τα γέλια

,και εσυ τα ιδια χάλια εχεις γ'αυτο και κανετε παρεα και εσενα να εβλεπα θα με επιαναν τα γέλια

Χτες γέλαγε ολο το σα'ι'τ μαζι σου.Και τωρα μαζεμενος εισαι

σα βρεγμενη γάτα γραφεις