davarits
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 4.758
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
KANA TSIPOYRO PINEIS ?? POY SE ESH ORE ?? εχει τσακ ποτ 11 μιρια θα κερασεις κανα τσιπουρο?????για σου αλλαν αρχηγε![]()
![]()
KANA TSIPOYRO PINEIS ?? POY SE ESH ORE ?? εχει τσακ ποτ 11 μιρια θα κερασεις κανα τσιπουρο?????για σου αλλαν αρχηγε![]()
![]()
ΔΕΝ ΜΑς ΒΑΖΕΙς ΚΑΜΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠ ΑΥΤΟ?το μωρο λεω νταβαριτς...
απο συντεκνους εχουμε χορτασει,,,![]()
παραολιμπιαδα παλι πουτανα τους εκανες
εισε μεγαλη τσατσα ρουμανα !! αξιος αξιος
παρε το τελευτεο μολδαβικο χιτ !!
[video] Καλα τα σκεφτεσαι αυτα που λες?![]()
![]()
το χετε καψει από την αγαμια!! παλιι λοιπονν το ξαναγραφοο μιας και εχο να κανο με πανεξυπνους σιντροφους
![]()
![]()
!! λοιπον η μπαταρισμενη βληματοφορα του δημου νεας γυφταριονας σαν γνήσιος ρουμανοςς όταν τον πεταξε ο πιτσιρικας που ποσταρετε μαζι με ολους τους γνοστους φιλους του μολδαβους αραβεσ τουρκουσ κτλ κτλ
![]()
![]()
ειπε για να τον εκδικηθεί και να τον βγαλει στο διαδικτιο ότι εγο είμαι φιλος του!!
![]()
![]()
![]()
ο μητσους τσαρους κτλλ εβαλε στο διαδικτιο ότι φοτο του βρηκε μαζι με αυτές που εστηλε ο τασος στον ευτραφή συντροφο στην ελλαδα!! και αφου ειδαν και αποειδαν βαζουν τορα και τους νεκρους
![]()
![]()
![]()
κοψτε την μαλακια και πλιροστε καμια πουταν ανα γαμησετε να ξελαμπικάρετε!!!! γιατι στο κισηινεουυ σας εχει φαει η μαλακια !!! ΝΤΑΒΑΡΙΤΣ ΣΠΙΚΙΝΓΚ εδο και πολύ καιρο δεν υπαρχει φοτογραφια μου πουθενα στο διαδικτιο αλλα αν θελη καποις φοτογραφιες μου να μου το πει να του στηλοοο !!!!



.αυτοσ είναι σαν κουραμπιεσσσΚαλα τα σκεφτεσαι αυτα που λες?
Γιατι να την ανεβασω εγω?Και να μην την ανεβασει ο Τάσος απο μονος του?
Παντος εισαι τα ιδια χάλια με τον Παναγιωταρο γ'αυτο και ειστε φιλοι
Οταν σε βρει ο Σορίτας που σε ψαχνει πες του τα ολα αυτα.
και σουπα ανεβα επιπεδο !!! θα τρεχεις παλι !!
ανεβασε και τον μιχαλολιακο και τον κασιδα και τον ομερ βριονη και τον αμοαρ σαριφ!!!! !!!!!!!!! καπου θα με πετηχεις !!!! αστης μαγκιες δεν το εχεις !!!ανεβασε κανα βιντεο επετιακο φουστανελα να γουστάρουμε ο σεφερλης εκανε πολλα μιρια

Καλα τα σκεφτεσαι αυτα που λες?
Γιατι να την ανεβασω εγω?Και να μην την ανεβασει ο Τάσος απο μονος του?
Παντος εισαι τα ιδια χάλια με τον Παναγιωταρο γ'αυτο και ειστε φιλοι
Οταν σε βρει ο Σορίτας που σε ψαχνει πες του τα ολα αυτα.
Ναι εσυ εισαιαυτοσ είναι σαν κουραμπιεσσσ![]()
![]()
![]()
και σουπα ανεβα επιπεδο !!! θα τρεχεις παλι !!
![]()
![]()
![]()
![]()
ανεβασε και τον μιχαλολιακο και τον κασιδα και τον ομερ βριονη και τον αμοαρ σαριφ!!!! !!!!!!!!! καπου θα με πετηχεις !!!! αστης μαγκιες δεν το εχεις !!!ανεβασε κανα βιντεο επετιακο φουστανελα να γουστάρουμε ο σεφερλης εκανε πολλα μιρια
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Ετσι στόκος σαν τον φιλο σου το Γερμενή γ'αυτο και κανετε παρεα στη Μολδαβία
Αν σε εβλεπα θα με πιαναν τα γέλια οπως δεν μπορουσα να κρατησω τα γέλια οταν εβλεπα το φιλο σου
.
Τι παλι βιντεακια θα βαλεις μέ'μενα?
Στο Σόριτα να δω τι θα πεις οταν σε βρει?
Τωρα δεν μπορεις πια να του κρυφτεις 
δεν στροφαρε βεβεα οπος εση!!!!!! εσενα δεν σε πιανει κανενας!!!! τσαρεβιτσσ λεμε αβεε!!!!!
Υ/Γ επι προσοπικου βιντεα και μαλακιες μαλακισου μονο σου ορνειο !!! στο ξαναγραψα!!!!!που σε ορε νεε μου ???? ποσ και από τα ανατολικα θρεντ!!!!!??? γραπα μονο!!! κοψε το γλικανησο!! στοίχημα μπέιζμπολ κανει λευτα στης μερες μαςς πανεθκολα το μαθενεις!!!νταβαριτς το τσιπουρο στην Μακεδονια εφευρεθείνα σε κερασω φρέσκο
ήδη εδω που μενω πολλοί εχουν βγάλει
και αλλοι βραζουν τωρα φρεσκαδουρα ολα
![]()
![]()
![]()
Το τσιπουρο που βγαινει στην Μακεδονια σκεπαζει τον ατλαντικο ωκεανό και οι γατες τσιπουρο πίνουν εδω αλλα το βγαζουμε γαμάτο
![]()
@dimitrakis29...τον έχεις κατατροπώσει τον @davarits...![]()
αστον ρε τυπα μου χορις πορνοδιμιτρακι δεν μπορούμε!!!
είναι ο ηγέτης ο τιτανοτεραστιοαπεραντογαλαξικος!!!!!
μιτσου ζουμεεε σεφερλιι να σε δουμε!!!!!
εθνικη εορτηη σημεςρααα
αιντε τα λεμε χαιβανια!!!
μιν με πιασει καμια μουρλεια και παρο τα χαπια μου νορις και βελαξει παλι το ζοντανο!!!!!

Ειχα να γελασω τοσο απο τοτε που πρωτοειδα της φωτο του Σκυλοχάρα@dimitrakis29...τον έχεις κατατροπώσει τον @davarits...![]()
Κ'αυτος εδω ζωο ειναι
Σαν κ'αυτους γ'αυτο και κανει παρεα μαζι τους
και υποστηριζονται μεταξυ τους


το τσιπουρο πρεπει να ειναι εύγευστο αρα με γλυκάνισο να κατεβαίνει ομορφαπου σε ορε νεε μου ???? ποσ και από τα ανατολικα θρεντ!!!!!??? γραπα μονο!!! κοψε το γλικανησο!! στοίχημα μπέιζμπολ κανει λευτα στης μερες μαςς πανεθκολα το μαθενεις!!!
σε τι τον κατατρόπωσε ρε τυπε@dimitrakis29...τον έχεις κατατροπώσει τον @davarits...![]()
![]()
![]()
αστον ρε τυπα μου χορις πορνοδιμιτρακι δεν μπορούμε!!!
![]()
![]()
είναι ο ηγέτης ο τιτανοτεραστιοαπεραντογαλαξικος!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μιτσου ζουμεεε σεφερλιι να σε δουμε!!!!!
![]()
![]()
εθνικη εορτηη σημεςρααα
![]()
![]()
![]()
![]()
αιντε τα λεμε χαιβανια!!!
![]()
![]()
μιν με πιασει καμια μουρλεια και παρο τα χαπια μου νορις και βελαξει παλι το ζοντανο!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Αφου ολο στο ΟΠΑ καθονται και παιζουνε τάβλιτο τσιπουρο πρεπει να ειναι εύγευστο αρα με γλυκάνισο να κατεβαίνει ομορφαΑλλα οπως ειπε ενας φιλοσοφος τα γουστα ειναι καθαρα προσωπικά
οσο αυτο που λες για τα ανατολιτικα θρεντ οι μπουρδελιαριδες δεν εχουν συνορα
![]()
κατα φαντασιαν γαμιαδες ειναι 
μεγαλη κωλοστρα.Πισω απ'το πληκτρολογιο εβριζε ολο τον κοσμο.Και οσο για της εκδρομες του
.Με τους υπολοιπους αποτυχημενους στο ΟΠΑ καθοτανε και
.
Κ'εσυ πουστράκι εισαισε τι τον κατατρόπωσε ρε τυπεαν είναι έτσι ο davarits είναι 100 φορές καλύτερός από τον παραπληγικό
πισω απ'το πληκτρολογιο ολοι αντρες και μεγαλοι γαμιαδες εισαστε
κ'εσυ ενας φουκαρας εισαι 
Ποιός ξερει πόσεςτο αλλο το ΖΩΟ η σασα λεει στο 0.48 "τι δουλεια εχουν οι σπετσες με τους τουρκους"![]()
εχετε παιξει για παρτι της? 
Τουλάχιστον δεν ξεφτιλιστήκαμε μπροστά της όπως εσύ με το γαριδάκι σου που έγινες περίγελος της Σάσας και όλης της ΕλλάδαςΠοιός ξερει πόσεςεχετε παιξει για παρτι της?
![]()

Εσύ είχες σχέσης με τραβελια άρα εσύ είσαι το πουστράκιΓελασαμε και σημερα![]()
![]()
![]()
![]()
Κ'εσυ πουστράκι εισαι
πισω απ'το πληκτρολογιο ολοι αντρες και μεγαλοι γαμιαδες εισαστε
κ'εσυ ενας φουκαρας εισαι
![]()

///?????Εσύ ποτέ θα βάλεις καμία φωτο με γκόμενα και σένα δίπλα της? πραγματική όχι μούφα.
Όχι τίποτα αλλά από τα γραφόμενα σου εδώ μόνο μουνάρες φαίνεται να γαμάς και συ....για βάλε να δούμε.
σαν μπομπονιερα μαλλον,,,,αυτοσ είναι σαν κουραμπιεσσσ

εσυ φιλε εχεις κολησει με τον περνομεταναστη,,,κατι για γατια του ελεγες την αλλη φορα!!!σε τι τον κατατρόπωσε ρε τυπεαν είναι έτσι ο davarits είναι 100 φορές καλύτερός από τον παραπληγικό
