Νέα

Μιλάτε όταν χύνετε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα verasub
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 154
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pokahontas

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.566
Κριτικές
16
Like
2.615
Πόντοι
6.255
Βράζει και χύνεται?

Π
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
OP
OP
verasub

verasub

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Απρ 2023
Μηνύματα
478
Like
5.576
Πόντοι
1.041
Μένοντας σταθερή για να μην φύγει σταγονα το γνωστό μέλος @Altec73 ειπε "μείνε,ανοίγω κανουλα" αν άκουσα καλά,μετά από λίγο η πρώτη ριπή με ξάφνιασε έκανα να τραβηχτω αλλά με έπιασε από το μαλι και με πίεσε παλι κάτω...
ΝΟ (13)d.jpg
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
Μένοντας σταθερή για να μην φύγει σταγονα το γνωστό μέλος ειπε "μείνε,ανοίγω κανουλα"
ΝΟ (13)d.jpg
Το γνωστό μέλος θυμίζει φρασεολογία Γκουζγκούνη και μάλιστα με voice over και όχι με απ ευθείας φωνοληψία
:cheesy::cheesy::cheesy:
Έχει τελειώσει το ΙΕΚ του Παύλου Καρανικόλα κι έχει μαθητεύσει τα κείμενα του "μεγάλου Berto"
:grin::P
 
OP
OP
verasub

verasub

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Απρ 2023
Μηνύματα
478
Like
5.576
Πόντοι
1.041
Το γνωστό μέλος θυμίζει φρασεολογία Γκουζγκούνη και μάλιστα με voice over και όχι με απ ευθείας φωνοληψία
:cheesy::cheesy::cheesy:
Έχει τελειώσει το ΙΕΚ του Παύλου Καρανικόλα κι έχει μαθητεύσει τα κείμενα του "μεγάλου Berto"
:grin::P
Φροντίζει να με μειώνει κάθε φορά με αυτά που λέει άσε που του αρέσουν οι ατάκες από τις ταινιες.αξεχαστη η ατάκα που με έβαζε να φωνάζω στα ξενοδοχεία
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
Φροντίζει να με μειώνει κάθε φορά με αυτά που λέει άσε που του αρέσουν οι ατάκες από τις ταινιες
Έτσι σου πρέπει!!! Ξεφτίλισμα στο γαμήσι βγαλμένο από Β'διαλογής Ελληνική τσόντα του' 80.
Φτηνό σενάριο, φτηνιάρικο σκηνικό!!!
 

Phil Mycock

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2024
Μηνύματα
52
Like
215
Πόντοι
20
Μένοντας σταθερή για να μην φύγει σταγονα το γνωστό μέλος @Altec73 ειπε "μείνε,ανοίγω κανουλα" αν άκουσα καλά,μετά από λίγο η πρώτη ριπή με ξάφνιασε έκανα να τραβηχτω αλλά με έπιασε από το μαλι και με πίεσε παλι κάτω...
ΝΟ (13)d.jpg
Και πολύ καλα έκανε…
 

gamawmetiskaltses

Μέγας
Εγγρ.
29 Μαΐ 2023
Μηνύματα
4.025
Like
19.680
Πόντοι
3.506
OP
OP
verasub

verasub

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Απρ 2023
Μηνύματα
478
Like
5.576
Πόντοι
1.041
Σε χυνω μωρή πουτανα!!!! Αυτο λεω συνηθως. Βεβαια μια φορα παρεξηγηθηκε η γυναικα μου, αλλα τα μπαλωσα.
Δεμ της αρέσει της γυναίκας σας να τις φέρεστε που και που σαν πουτανα?
 

xristospap

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
9.248
Like
33.037
Πόντοι
5.956
Έμενα μου αρέσει να εκσπερματώνω φωνάζοντας τη λέξη χύνω μαζί με διάφορα βρόμικα και εξευτελιστικά κοσμητικά επίθετα ,,βέβαια η καλύτερη εκσπερμάτωση ειναι μέσα στο μουνί και χωρίς προφυλακτικό και βέβαια στην γυναίκα μας ...Αλλά λόγο φόβου εγκυμοσύνης εκσπερματώνουμε όπου είμαστε βολεμένη εκείνη τη στιγμή..:hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom