Ναι,Καλησπέρα σε όλους ! Έρχομαι στην λαρισσα για μια δουλειά .μπορείτε να μου προτείνετε κανένα μαγαζί ή κορίτσια για ένα καλό μασάζ ;;;
Διάλεξε περιοχή π σε βολεύει
Ενα δυο είναι μόνο
Ναι,Καλησπέρα σε όλους ! Έρχομαι στην λαρισσα για μια δουλειά .μπορείτε να μου προτείνετε κανένα μαγαζί ή κορίτσια για ένα καλό μασάζ ;;;
Aqua spa και Lux spa λειτουργούνΚαλησπέρα σε όλους ! Έρχομαι στην λαρισσα για μια δουλειά .μπορείτε να μου προτείνετε κανένα μαγαζί ή κορίτσια για ένα καλό μασάζ ;;;
Στο παλιό το luxΣΕ ΠΟΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AQUA SPA?
Με ποιο όνομα? Έχει κάπου διαφήμιση , site κτλ?Πηγε κανεις στο SPA που λειτουργει στην παλιο κτηριο της ασυνομιας και που ανοιξε υπο νεα διευθηνση ?
To JD λες;Πηγε κανεις στο SPA που λειτουργει στην παλιο κτηριο της ασυνομιας και που ανοιξε υπο νεα διευθηνση ?
ΝαιTo JD λες;
Το είχα επισκεφθεί πριν από 2χρονια περίπου..... Καμμιά υποψία για κάτι παραπάνω από μασάζ τότε.
Σύμφωνα με τα στορυ του στο ινσταγκραμ μέχρι πρότινος άνοιγε Σάββατο Κυριακή ΔευτέραΤελικά το aqua έχει κλείσει οριστικά!
Εγώ πάντως πήρα τηλ Δευτέρα Τρίτη δεν απάντησε κανέναςΣύμφωνα με τα στορυ του στο ινσταγκραμ μέχρι πρότινος άνοιγε Σάββατο Κυριακή Δευτέρα
ΜακριάΓια το JD wellness εχουμε καποια πληροφορια?? Παιζει κατι παραπανω?
ΈκλεισεΕγώ πάντως πήρα τηλ Δευτέρα Τρίτη δεν απάντησε κανένας
Το slik δεν εχει κατι στανταρ ερχετε πριστασιακα στιν πολη 1-2κοπελες το πολυ κ η συνενοηση γινετε μαζι τους κατα κυριο λογο.. προγρμ. τιμες, extra ..Το Aqua ειν Ανοιχτο ΣΚ-Δ. μονοΚαλησπέρα έχουμε νέα για aqua spa; Δουλεύει έχει τηλέφωνο; Το silk massage δεν το βρισκω πουθενα στο google Μονο αθήνα βρίσκω.. έχουμε νέα ;
Ευχαριστώ