Στη Ρωσσία δεν απαγορευεται.Και στην Ουκρανία νομιζω επιτρέπεται

.Για τα πιστόλια γκαζιού θέλεις άδεια.Ελλάδα απαγορευονται ολα!
Οχι στα 23,5 χρόνια που είμαι εδω ποτέ

Μια φορα μου ειχαν κλέψει το σπιτι Ρωσσοπόντιοι το 1994 (τους επιασα και φαγαν 8 8,5 και 9 χρόνια σαν ένοπλη ληστεία

πάθανε πλάκα

.Εκτος απο το ξυλο που φαγανε

και που πηγα για τον έναν και κανονισα να μπει στο ίδιο κελι με τον Иртышов που πηδαγε και ξεκοιλιαζε παιδάκια
και με αλλους ανώμαλους

πρέπει να τον ειχαν ξεσκίστει στο γαμήσι

ο πατερας του ελεγε οτι πεφτεις να κοιμηθεις και σε πιανουν και σε πηδανε

)Μια φορα μου ειχαν κλέψει λεφτα απο την τσέπη στο μετρό ένας Αρμένης τον εκλεισα φυλακη και τον κυνηγάω και του κάνω τη ζωη δυσκολη

σε σημειο που πηγε στην Αστυνομία να ζητήσει να τον προστατευσουν

.Εγω εχω επιτεθει

μια φορα το 1994 την 25η μαρτίου σε εναν γεροαζέρο που δεν γουσταρα ποτέ (πολυ κωλόφατσα)

του ειχα ριξει πολυ ξυλο αυτη την άγια μέρα

και μια αλλη φορα το 1995 ειχα σκασει ενα μπουκάλι στο κεφαλι σε έναν γνωστό που δεν γουσταρα

Κατα τ'αλλα στα 23,5 χρονια που ειμαι εδω δεν εχω κανει τιποτα αλλο.
Εδω αν δεν κάνεις μαλακίες σαν τον Βλάκμαν δεν εχεις πτόβλημα

αν εισαι Βλάκμαν τοτε τρως ξυλο παντου