Καταρχήν σβήνουμε και καμιά τσόντα που και που.
Στο δια ταύτα. Με δεξί κλικ στο My Documents μπορείς να του ορίσεις σε ποιο μέρος θα τα αποθηκεύει αν δεν κάνω λάθος (δε χρησιμοποιώ windows...)
Για να αλλάξεις το μέγεθος των partitions:
Ξέχνα όλα τα προγράμματα που σου λένε παράπανω.
Κάνεις πρώτα defrag όλα τα partitions.
Γράφεις σε cd με επιλογή burn iso το "parted magic". Εϊναι διαφορετικό από το "partition magic"
TA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ PARTITIONS ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
Οπότε βρες κάποιον γνωστό σου που να ξέρει τι κάνει. Και backup σε εξωτερικό σκληρό ΠΑΝΤΑ.
[size=13pt]ΝΟΜΟΣ.[/size]
Κατά προτίμηση να είναι έμπειρος linuxας, επειδή θα έχει ξαναφτιάξει/διαγράψει/μεταβάλει partitions.
Μετά το defrag και με τη χρήση του parted magic, θα μικρύνει το μεγάλο partition και θα δώσει χώρο στο μικρό.