Νέα

Κωλομπαράδες όλοι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Elganador
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 127K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.363
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Κωλομπαρας

Λέτε να μιλάνε για αυτόν με θερμά λόγια τίποτα αποβλακωμενες πιτσιρίκες όπως από την άλλη πλευρά χαζεμενα πιτσιρίκια αποθεώνουν διάφορα ξεκωλα στο τικ τοκ;
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.490
Κριτικές
3
Like
3.645
Πόντοι
786

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.363
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Ρε σεις τι έγινε με τον @PANOS1978 ;;;
Mετα την απώλεια από το σαη του @alex71 ,την αποστασιοποίηση -ελπιζω προσωρινως-του @enduro μας έτυχε και αυτό;
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.354
Κριτικές
67
Like
118.072
Πόντοι
39.911
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .

Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .

Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά :tooth: να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .


Αυτά :hi:
 
OP
OP
Elganador

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .

Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .

Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά :tooth: να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .


Αυτά :hi:
Σε λίγο θα δεις θα σκάσει μύτη και θα πει

Ελγκα πατουσάκια κάτω πλευρά στείλε
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.471
Πόντοι
17.336
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .

Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .

Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά :tooth: να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .


Αυτά :hi:
Σωστός σέ όλα :hi:
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.593
Κριτικές
54
Like
79.978
Πόντοι
23.656
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .

Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .

Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά :tooth: να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .


Αυτά :hi:
......:hi:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .

Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .

Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά :tooth: να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .


Αυτά :hi:

Τύπε Δημογκόλη,

Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.

Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.478
Like
118.312
Πόντοι
16.631
Τύπε Δημογκόλη,

Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.

Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
ναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρεις
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom