You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλομπαράδες όλοι
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Elganador
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 127K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Λέτε να μιλάνε για αυτόν με θερμά λόγια τίποτα αποβλακωμενες πιτσιρίκες όπως από την άλλη πλευρά χαζεμενα πιτσιρίκια αποθεώνουν διάφορα ξεκωλα στο τικ τοκ;Κωλομπαρας
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Αυτή χέσιμο θέλει...η έπαρση της μόνο έτσι θεραπεύεται .Πανούλη γύρνα πίσω σε ψάχνουν
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
ναιΠουστρα
Obi-Wan
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 9.490
- Κριτικές
- 3
- Like
- 3.645
- Πόντοι
- 786
Γνωστή πορνοστάρπω ρε πουστη!!
Frances Bentley Porn Star Videos - EPORNER
Watch Frances Bentley HD porn videos for free on Eporner.com. We have 211 full length hd movies with Frances Bentley in our database available for free streaming.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.748
- Like
- 57.647
- Πόντοι
- 12.756
ΝαιΝέα ψηφοφορία
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ψηφισα
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Ρε σεις τι έγινε με τον @PANOS1978 ;;;
Mετα την απώλεια από το σαη του @alex71 ,την αποστασιοποίηση -ελπιζω προσωρινως-του @enduro μας έτυχε και αυτό;
Mετα την απώλεια από το σαη του @alex71 ,την αποστασιοποίηση -ελπιζω προσωρινως-του @enduro μας έτυχε και αυτό;
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.491
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.957
- Πόντοι
- 28.246
Και εγώ ψήφισα.Ναι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ψηφισα
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.429
- Κριτικές
- 67
- Like
- 118.628
- Πόντοι
- 39.911
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά
να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικά
να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά

Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
Σε λίγο θα δεις θα σκάσει μύτη και θα πειΠαιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
Ελγκα πατουσάκια κάτω πλευρά στείλε
professor x
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 5.595
- Κριτικές
- 53
- Like
- 41.511
- Πόντοι
- 17.336
Σωστός σέ όλαΠαιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()

Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.606
- Κριτικές
- 54
- Like
- 80.105
- Πόντοι
- 23.656
......Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.748
- Like
- 57.647
- Πόντοι
- 12.756
Άλλος από δωΝα μην επιστρέψει.... Μια χαρά θα είναι....!!!!!

pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.073
- Πόντοι
- 5.946
Σου είπα εδώ είναι CNN φάση.... δεν είναι όλοι για όλα....Άλλος από δω![]()
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
Τύπε Δημογκόλη,
Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.
Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.527
- Like
- 118.649
- Πόντοι
- 16.631
ναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρειςΤύπε Δημογκόλη,
Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.
Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
ναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρεις
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 80
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 6K
