You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλομπαράδες όλοι
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Elganador
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 127K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 243119
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 3.715
- Κριτικές
- 267
- Like
- 77.048
- Πόντοι
- 43.828
Τι μας κάνεις βραδιάτικα...
Για πολλά γαμήσια το μωρό...
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.605
- Κριτικές
- 54
- Like
- 80.097
- Πόντοι
- 23.656
....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?Εμφανίστηκε ο Πανούλης

professor x
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 5.594
- Κριτικές
- 53
- Like
- 41.505
- Πόντοι
- 17.336
Σωστός αλλά έχω την εντύπωση ότι στο καλοπροαίρετο χαβαλε δεν είχε αντίρρηση ό πανουλης, αλλά πιστεύω είναι αυτά που τόν ενόχλησαν περισσότερο τά οποία ήταν καί χοντρή πλάκα.....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?
![]()
Πληροφορίες λένε ότι ό πανουλης βρέχει τά αρχιδια τού στην θάλασσα παρέα με ξανθιά κοπέλα τού χώρου, ότι καί νά λέμε εμείς τώρα.....
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.605
- Κριτικές
- 54
- Like
- 80.097
- Πόντοι
- 23.656
....αν ειναι κ με κοντο μαλλι και γυαλακια, μαγκια του μεγαληΣωστός αλλά έχω την εντύπωση ότι στο καλοπροαίρετο χαβαλε δεν είχε αντίρρηση ό πανουλης, αλλά πιστεύω αλλά είναι αυτά που τόν ενόχλησαν περισσότερο τά οποία ήταν καί χοντρή πλάκα.
Πληροφορίες λένε ότι ό πανουλης βρέχει τά αρχιδια τού στην θάλασσα παρέα με ξανθιά κοπέλα τού χώρου, ότι καί νά λέμε εμείς τώρα.....
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
θα τα βλέπει τώρα και θα λέει ελγκα και άλλο....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?
![]()
Anna24
Call-Girl
- Εγγρ.
- 29 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 3.642
- Like
- 32.660
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμΤύπε Δημογκόλη,
Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.
Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.491
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.957
- Πόντοι
- 28.246
300αρι καθαρο.
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
ναι300αρι καθαρο.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.736
- Like
- 57.577
- Πόντοι
- 12.756
250 μαν
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.491
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.957
- Πόντοι
- 28.246
Οχι250 μαν
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
γεια σου ομορφιάΜα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
Τα κοινωνικά δίκτυα έδωσαν δικαίωμα λόγου σε στρατιές ηλιθίων οι οποίοι προηγουμένως δεν μιλούσαν παρά σε μπαρ, μετά από ένα ποτήρι κρασί. Τότε δεν έκαναν κακό στους υπόλοιπους. Εκεί κάποιος τους έκοβε την κουβέντα ενώ τώρα έχουν το ίδιο δικαίωμα να μιλούν όσο και ένα βραβείο Νόμπελ. Είναι η εισβολή των ηλιθίων.
Ουμπέρτο Έκο
Προσωπικά και σε αντίθεση με τον μέγιστο Έκο, εγώ πιστεύω ότι οι ηλίθιοι μιλούσαν πάντα, παντού, επί παντός επιστητού, και μάλιστα μιλούσαν και πάρα πολύ. Έτσι λοιπόν θεωρώ, πως το πρόβλημα έγκειται στο ότι ενώ μέχρι πρότινος που μιλούσαν πρόσωπο με πρόσωπο, τους έπαιρναν χαμπάρι και τους έβαζαν στη θέση τους, τώρα τα κοινωνικά δίκτυα όχι μόνο τους δίνουν μεγαλύτερη πρόσβαση και συνεπώς εκτεταμένο κοινό, αλλά τους ενώνουν και με όμοιούς τους, με αποτέλεσμα να βρίσκουν υποστηρικτές και να ξεφεύγουν ακόμα περισσότερο από τη λογική.
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Με κώλο ή άνευ;300αρι καθαρο.
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.515
- Like
- 118.573
- Πόντοι
- 16.631
με και ανευΜε κώλο ή άνευ;
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
με και ανευ
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.934
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.072
- Πόντοι
- 5.946
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.515
- Like
- 118.573
- Πόντοι
- 16.631
Παππουλη και οι κωλοι εχουν χαλαρωσει πλεον σε λιγο θα ειναι σαν το μουνι
Xaramofais
Σπαμάρχης
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 25.915
- Like
- 168.633
- Πόντοι
- 16.131
Παππουλη και οι κωλοι εχουν χαλαρωσει πλεον σε λιγο θα ειναι σαν το μουνι

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 34
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 80
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 6K