Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι μας κάνεις βραδιάτικα...
....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?Εμφανίστηκε ο Πανούλης

Σωστός αλλά έχω την εντύπωση ότι στο καλοπροαίρετο χαβαλε δεν είχε αντίρρηση ό πανουλης, αλλά πιστεύω είναι αυτά που τόν ενόχλησαν περισσότερο τά οποία ήταν καί χοντρή πλάκα.....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?
![]()
....αν ειναι κ με κοντο μαλλι και γυαλακια, μαγκια του μεγαληΣωστός αλλά έχω την εντύπωση ότι στο καλοπροαίρετο χαβαλε δεν είχε αντίρρηση ό πανουλης, αλλά πιστεύω αλλά είναι αυτά που τόν ενόχλησαν περισσότερο τά οποία ήταν καί χοντρή πλάκα.
Πληροφορίες λένε ότι ό πανουλης βρέχει τά αρχιδια τού στην θάλασσα παρέα με ξανθιά κοπέλα τού χώρου, ότι καί νά λέμε εμείς τώρα.....
θα τα βλέπει τώρα και θα λέει ελγκα και άλλο....αρχοντα, δεν θα'τανε πιο μορτικο κ μαγκικο να μν συνεχιζεται το δουλεμα-τρολαρισμα σε καποιον που ενοχλειται απο αυτο κ εχει αποχωρησει ηδη για αυτους τους λογους?
![]()
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμΤύπε Δημογκόλη,
Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.
Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
300αρι καθαρο.
ναι300αρι καθαρο.
250 μαν
Οχι250 μαν
γεια σου ομορφιάΜα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
Με κώλο ή άνευ;300αρι καθαρο.
με και ανευΜε κώλο ή άνευ;
με και ανευ
Μα καλά γιατί κάποιος να παίρνει τόσο στα σοβαρά ένα τέτοιο φόρουμ
Παππουλη και οι κωλοι εχουν χαλαρωσει πλεον σε λιγο θα ειναι σαν το μουνι
Παππουλη και οι κωλοι εχουν χαλαρωσει πλεον σε λιγο θα ειναι σαν το μουνι
