Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λέτε να μιλάνε για αυτόν με θερμά λόγια τίποτα αποβλακωμενες πιτσιρίκες όπως από την άλλη πλευρά χαζεμενα πιτσιρίκια αποθεώνουν διάφορα ξεκωλα στο τικ τοκ;Κωλομπαρας
Αυτή χέσιμο θέλει...η έπαρση της μόνο έτσι θεραπεύεται .Πανούλη γύρνα πίσω σε ψάχνουν
ναιΠουστρα
Γνωστή πορνοστάρπω ρε πουστη!!
ΝαιΝέα ψηφοφορία
Και εγώ ψήφισα.Ναι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ψηφισα
να γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Σε λίγο θα δεις θα σκάσει μύτη και θα πειΠαιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
Σωστός σέ όλαΠαιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()

......Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()

Άλλος από δωΝα μην επιστρέψει.... Μια χαρά θα είναι....!!!!!

Σου είπα εδώ είναι CNN φάση.... δεν είναι όλοι για όλα....Άλλος από δω![]()
Παιδιά πολύ καλή η πλάκα και ο χαβαλές (καί εγώ είμαι από τους πρώτους στην καυλάντα) αλλά πρέπει να υπάρχει και ένα όριο .
Όλοι οι άνθρωποι δεν είμαστε ίδιοι , υπάρχουν άτομα με διαφορετικό χαρακτήρα , ευαίσθητοι , χαμηλών τόνων .
Ο φίλος Πανούλης αποφάσισε να διαγράψει τον λογαριασμό του μετά το καθημερινό διαδικτυακό bullying που δεχόταν .
Εδώ μπαίνουμε για να πάρουμε πληροφορίες για κορίτσια , να αρπαχτούμε στα αθλητικάνα γελάσουμε με αστεία θέματα , να περάσουμε την ώρα μας .
Όταν αυτό το καθημερινό σκουπίδιασμα καταντά τοξικό από ορισμένους , καλά έκανε και μας έγραψε στα αρχίδια του και δεν ασχολείται πλέον .
Αυτά![]()
ναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρειςΤύπε Δημογκόλη,
Το Bou είναι για γερά στομάχια. Έχω δει οδοντοτεχνίτες, δύο μέτρα παλικάρια, που σκοτώνουν με το νεροπίστολο κουνούπια στα 50 μέτρα, να κλαίνε με αναφιλητά και να περνάνε την παραμονή Χριστουγέννων αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας ξερνώντας τα σωθικά τους από το σκουπίδιασμα που έτρωγαν στον διαγωνισμό για τον Μίστερ Μαλάκα. Και μετά, μέσα στην απελπισία τους, να αναρτούν ανοιχτή επιστολή δηλώνοντας την διά παντός αποχώρηση τους βρίζοντας τους πάντες. Αυτό βέβαια δεν κρατάει πολύ. Από την πίκρα τους καταντούν αλκοολικοί και ξαναμπαίνουν με άλλα νικς. Και όσο πιο πολύ τους σκουπιδιάζουν, τόσο πιο πολύ νιώθουν την ανάγκη να μπαίνουν. Το Bou γίνεται η πρέζα τους. Χωρίς αυτό δεν μπορούν να ζήσουν.
Πέρα από την πλάκα τώρα, πολύ σωστά τα όσα γράψατε.
ναι στειλε εμβασμα Παππουλη ειναι για καλο σκοπο μαζι σου θα τα παρεις