terma sapila kesta εσυ θα γινεις δυνατοςτο ψινω να κατεβω για το χαβαλε![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
terma sapila kesta εσυ θα γινεις δυνατοςτο ψινω να κατεβω για το χαβαλε![]()
θα εχω εσενα δασκαλο για αυτοterma sapila kesta εσυ θα γινεις δυνατος![]()

κεστα προσεχε θα σε κυκλοφορησω και θα γινεις αλλος ανθρωπος.θα εχω εσενα δασκαλο για αυτο![]()
χαχαχαχαχ μη μου λες τετοια ντινομαι και κατεβαινω τωρακεστα προσεχε θα σε κυκλοφορησω και θα γινεις αλλος ανθρωπος.![]()
![]()
απο αλλη Δευτερα θα ειμαι στις επαλξεις κεσταχαχαχαχαχ μη μου λες τετοια ντινομαι και κατεβαινω τωρα

ανετα αν φυγω θα φυγω τελη φεβρουαριου για καμια βδομαδα οποτε αναμενωαπο αλλη Δευτερα θα ειμαι στις επαλξεις κεστααν εισαι Αθηνα ακομα ελα να ε περασω απο Ψυχικο,σαπιλα Ηλιοπυπολης και για το τελος Τραστ ΚΑΛΙΘΕΑ
![]()
ετοιμασου κεσταανετα αν φυγω θα φυγω τελη φεβρουαριου για καμια βδομαδα οποτε αναμενω
στην σαπιλα θα παμε τριτηετοιμασου κεστα![]()
στην σαπιλα θα παμε τριτη

;) και θα ανεβεις και παταρι

με κακομαθενεται κυριε;) και θα ανεβεις και παταρι![]()
με κακομαθενεται κυριε

οχι οτι με χαλαει βεβαια
θα σε δω στον αγωνα κεστα θα σε δωοχι οτι με χαλαει βεβαια
που είναι αυτό?πηγα πιρουετ! κερασα 10 ευρω την ουκρανεζα με τα μεγαλα βιζια φιλια ωραια της επιανα και τον κωλο μυριζε ωραια εχει καλο προσωπο.μια αλλη που μοιαζει στο στυλ πιο σπασμενη αλλα ειχε κατι λαγνο.και μια ελληνιδα με ωραια ποδια αλλα ψυχρη...
όπως με ενημερωσαν τα κορίτσια στο Πιρουετ, θα εχουν μασκε παρτι την παρασκευη και το σαββατο ;) δηλαδή 20 και 21 φεβρουαριουεχουμε καμια νεα ενημερωση για πιρουετ????
θα εχουν πολλες εκπληξεις 