Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
τελικα η ξανθια στο λα λουνα αλινα λεγεται οποιος ξερει ας πει
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Καλημερα ψαχνω να βρω μια κοπελα..Την λενε Αλινα ειναι Ρωσσιδα 25 χρονων,ωραιο σωμα και μεχρι προσφατα δουλευε στην Pub Λιλη στην 3ης Σεπτεμβριου..Εμαθα οτι εφυγε απο εκει και πηγε σε αλλο μαγαζι..Οποιαδηποτε πληροφορια απο συναγωνιστη δεκτη..
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Το παιζει σκληρη στις διαπραγματευσεις η Τανια..
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Το παιζει σκληρη στις διαπραγματευσεις η Τανια..

Μήπως δεν γουστάρει νεαρούς  :uglystupid: :think: γιατί με κάτι κωλόγερους μια χαρά φασωνόταν και πήγαινε στα ενδότερα για την συνέχεια  :pipa1: :pipa2: :zfuck: :2funny: :2funny:
 

kukjim

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2009
Μηνύματα
502
Κριτικές
7
Like
235
Πόντοι
286
εγω ειμαι 30 και την εψησα στο 5λεπτο με 60...φανταζομαι οτι ειναι αναλογως τα κεφια της!
 

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Πειτε μια διευθηνση για Πιρουετ ρε τυποι... δε τα ξερω αυτα και φτιαχτηκα για βιζιτ
 

spyvar

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.511
Like
167
Πόντοι
16
thanx. Ερωτηση. Με κανα κατοσταρικο γαμας ή θες νασαι πιο φορτώ?
Καλά ρε μάστορα ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μασημένα; ΗΜΑΡΤΟΝ! στην ίδια μαμημένη σελίδα, τελευταία απάντηση και μετά άλλες 2 σελιδούλες!

:s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

koyiot1312

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2013
Μηνύματα
1.898
Κριτικές
14
Like
80
Πόντοι
26
Καλημερα μυστες.
Πηγα χθες στο Πιρουετ εφοδιασμενος με αρκετα μετρητα για να γαμησω την Τανια, αλλα εφαγα ακυρο  :S

Την κερασα ενα ποτο, ξεκινησαμε χαμουρεμα με λιγα ρομαντικα γλωσσοφιλιδια και τετοια και οσο και αν επεμενα να παμε στην καβατζα μου ελεγε οτι δεν παει!

Της ειπα 70-80 ακομα και 100ρικο της προτεινα. Με τιποτα αυτη.

Ισως εχει να κανει οτι πηγα νωρις και το μαγαζι ειχε αρκετους πιρφορους... Ξενερωσα γιατι την εχω πελωρια αναγκη οι βυζουμπες της με εχουν αρρωστησει  :bigdick:

Θα δοκιμασω αλλη μια φορα στο αμεσο μελλον μπας και σταθω πιο τυχερος.
Το παιζει σκληρη στις διαπραγματευσεις η Τανια..
ειδικα αμα τα χει τσουξει και λιγο...
 

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Καλά ρε μάστορα ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μασημένα; ΗΜΑΡΤΟΝ! στην ίδια μαμημένη σελίδα, τελευταία απάντηση και μετά άλλες 2 σελιδούλες!

:s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
Ρε τυπε εχεις δει τι ωρα ειναι...??? και συγνωμη εκ των υστερων
 

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Ψηνεται κανεις να παμε παρεα?
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.011
Κριτικές
235
Like
6.520
Πόντοι
21.665
Πριν κανα μηνα ειχα 48 ευρω πανω μου και ελεγα στην Τανια να παμε στην καβατζα για πιπα και δεν δεχοτανε..Επειδη μου ελειπαν 2 ευρω..
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
Πριν κανα μηνα ειχα 48 ευρω πανω μου και ελεγα στην Τανια να παμε στην καβατζα για πιπα και δεν δεχοτανε..Επειδη μου ελειπαν 2 ευρω..

ε οχι και 50 ευρω για ενα τσιμπουκι ρε παιχτη ... μην ειστε μαλακες
 

Attackαδόρος

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2015
Μηνύματα
218
Κριτικές
6
Like
207
Πόντοι
1
καλησπερα παιδια..καινουργιος στο αθλημα!
Θα ηταν φρονιμο να σκασω μόνος μου σε μπαρ τυπου Πιρουετ;
 

takisarg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.116
Like
3.122
Πόντοι
456
Σε αυτά τα μπαρ συνηθως μόνος πας, προσφερονται πιο πολύ.  ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom