Μη σπαμαρουμε αλλο το νημα ενημερωσης αν οι συναδελφοι κωλομπαραδες απο Αθηνα θελουν ενημερωση γ κωλομπαρα θεσνικης ν στειλουν . Καλη συνεχεια κ καλα ποτά!
Ποιος ξέρει τι ώρα ανοίγουν αυτά τα χαμαιτυπεία, μήπως προλάβω και πάω σήμερα, να δω απο κοντά όλα όσα διαδραματίζονται στα πατάρια και στις κουπαστές;;;!!!
Ποιος ξέρει τι ώρα ανοίγουν αυτά τα χαμαιτυπεία, μήπως προλάβω και πάω σήμερα, να δω απο κοντά όλα όσα διαδραματίζονται στα πατάρια και στις κουπαστές;;;!!!