Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Akatergastos Outlaw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2014
Μηνύματα
630
Κριτικές
7
Like
1.806
Πόντοι
486
πριν 2 χρονια περιπου βρεθηκα καταλαθος στο περιστερι στο χαλαρα. θερμη υποδοχη απο ψιλοσαπιες. για καλη μου τυχη με περιελαβε μια αλβανιδα μιλφ που βλεποταν, πρεπει να ηταν η ατραξιον του μαγαζιου, ωπου με τα καταλληλα κερασματα βρεθηκαμε στην καβατζα. τσιμπουκακι με καποτα κ εκει στο τσακιρ κεφι με καβαλαει ουτε για ενα λεπτο κ μετα συνεχισε να τον ρουφαει ωσπου κ φτασαμε στο επιθυμητο αποτελεσμα. περι των 50 ευρω αν θυμαμαι καλα ηρεμα, γρηγορα, ΧΑΛΑΡΑ.. ηθελα να ρωτησω αν λειτουργει ακομα το ιδιαιτερο καταστημα κ αν γνωριζει καποιος το ροστερ κ τις υπηρεσιες.
 

episkeptis25

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2011
Μηνύματα
15
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
λειτουργει......στις ιδιες τιμες που θυμασαι περιπου.....συννενοηση με την κοπελα πρωτα για τυχον παρεξηγησεις(προς τις υπηρεσιες)........μακρια απο την ελληνιδα(στελλα).
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.776
Κριτικές
1
Like
211
Πόντοι
36
ΘΑ Παω λαλουνια το σαβκο ηλιουπολη ! ;)
 

Επισκέπτης
πριν 2 χρονια περιπου βρεθηκα καταλαθος στο περιστερι στο χαλαρα. θερμη υποδοχη απο ψιλοσαπιες. για καλη μου τυχη με περιελαβε μια αλβανιδα μιλφ που βλεποταν, πρεπει να ηταν η ατραξιον του μαγαζιου, ωπου με τα καταλληλα κερασματα βρεθηκαμε στην καβατζα. τσιμπουκακι με καποτα κ εκει στο τσακιρ κεφι με καβαλαει ουτε για ενα λεπτο κ μετα συνεχισε να τον ρουφαει ωσπου κ φτασαμε στο επιθυμητο αποτελεσμα. περι των 50 ευρω αν θυμαμαι καλα ηρεμα, γρηγορα, ΧΑΛΑΡΑ.. ηθελα να ρωτησω αν λειτουργει ακομα το ιδιαιτερο καταστημα κ αν γνωριζει καποιος το ροστερ κ τις υπηρεσιες.
Μετριου επιπεδου γυναικες αλλα σιγουρη μπριζολα. 100 ζητανε για γαμησι στην καβατζα, αλλα με παζαρι σχεδον ολες καθονται και στα 50. 
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Έλα ρε μύστη  :o :o :rockon: :rockon:.Εγώ που είχα περάσει πέρσι μια Κυριακή ήταν μέσα μόνο 4 από τις οποίες οι 3 μικρές και εντελώς αδιάφορες για μένα  :headbang: :headbang:.Πρέπει να περάσω μια βόλτα,αν κι εκεί χρειάζεται βιντεάκι από πορνομετανάστη να δείχνει τους πιρφόρους και τα μπάζα που γυρνάνε στο μπουρνάζι και μετά που πάνε οι καλτ χύστες  :rockon: :rockon: :rockon:
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.776
Κριτικές
1
Like
211
Πόντοι
36
με 20  :pipa1: καλα ειναι??
 

mixalis...ath...

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2010
Μηνύματα
66
Κριτικές
3
Like
0
Πόντοι
0
Πριν κανα τριμηνο ποθ ειχα παει μου ζητοθσε μια ενα 50 για πιπα μονο πεντε ποτα μου ζηταγε!! Και της εγα για τρια ποτε και παλι ειπε οχι και εφυγε..
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.041
Κριτικές
2
Like
13.459
Πόντοι
3.656
Ξεχασα να αναφερω, οτι η δικια μου ενω μου ειπε οτι θα τα παρει ολα στο στομα, η καριολα τραβηχτηκε τελευταια στιγμη και πεταχτηκαν ολα στον καναπε στην καβατζα  :tickedoff:
Μετα πηγε ο ΠΟΡΝΟΘΑΝΑΣΗΣ, τον ειχα προειδοποιησει βεβαια, αλλα πανω στην καυλα του ξεχαστηκε και εκατσε πανω στα φλοκια μου.  :S
Επισης ο ΠΟΡΝΟΜΑΣΤΟΡΑΣ εχυσε 2 φορες. Τη μια στο πατωμα και την αλλη καποια επεσαν πανω του.  :gay:

Καλτιλα  :rockon: :rockon: :rockon:



Ολοι εχουμε κατσει σε τετοιους λιωμενους και χυμενους καναπεδες
:rockon:
 

nikos_poly1979

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2013
Μηνύματα
236
Κριτικές
5
Like
325
Πόντοι
21
Μθα γκομενα μιλφ ονονατι ναταλια που ει αι κ στο mamba ειναι ακομα εκει?
 

bart attack

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2009
Μηνύματα
168
Κριτικές
20
Like
93
Πόντοι
11
ρε αδερφια πηγα προχθες στον σκαραβαιο για ενα ποτακι και μου εφυγε ο κωλος απο κατι μουναρες που ειχε εκει μεσα....γνωριζει κανεις κατι για το εν λογο  καταστημα????
 

nikos_poly1979

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2013
Μηνύματα
236
Κριτικές
5
Like
325
Πόντοι
21
Το aroma στην αλεξανδρας τι λεει?μονο το πορτοφολι θα αδειασουμε η τιποτε αλλο....??? :wanker:
 

spyvar

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.511
Like
167
Πόντοι
16
Το aroma στην αλεξανδρας τι λεει?μονο το πορτοφολι θα αδειασουμε η τιποτε αλλο....??? :wanker:

Απ'ότι έχει ειπωθεί (εγώ δεν το έχω επισκεφτεί), οι αρχιδοσακούλες σου θα παραμείνουν πρησμένες και μετά την επίσκεψή σου στο ίδρυμα!

:hi: :hi:
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
Ξεχασα να αναφερω, οτι η δικια μου ενω μου ειπε οτι θα τα παρει ολα στο στομα, η καριολα τραβηχτηκε τελευταια στιγμη και πεταχτηκαν ολα στον καναπε στην καβατζα  :tickedoff:
Μετα πηγε ο ΠΟΡΝΟΘΑΝΑΣΗΣ, τον ειχα προειδοποιησει βεβαια, αλλα πανω στην καυλα του ξεχαστηκε και εκατσε πανω στα φλοκια μου.  :S
Επισης ο ΠΟΡΝΟΜΑΣΤΟΡΑΣ εχυσε 2 φορες. Τη μια στο πατωμα και την αλλη καποια επεσαν πανω του.  :gay:

Καλτιλα  :rockon: :rockon: :rockon:

ΑΚΡΩΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ, ΑΓΝΗΣ ακομπλεξάριστης καλτίλας :rockon:
 

blsbug

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2012
Μηνύματα
12
Like
0
Πόντοι
0
Πριν κανα τριμηνο ποθ ειχα παει μου ζητοθσε μια ενα 50 για πιπα μονο πεντε ποτα μου ζηταγε!! Και της εγα για τρια ποτε και παλι ειπε οχι και εφυγε..
Πολυ θα θελα να το δοκιμάσω,το χω δίπλα μου.:)
Πόσο εχει το ποτό κέρασμα?
 

dimmanos

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2015
Μηνύματα
138
Like
103
Πόντοι
1
καλησπερα παιδες μια ερωτηση.Σε ποιο απο τα κολομπαρα που ειναι πισω απ'το CARAVEL γινεται ''παιχνιδι'' :fuck2: :pipa2: :cum:κι απο ποια ωρα και μετα?Ευχαριστω!!
 

moynakias

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2011
Μηνύματα
822
Like
21
Πόντοι
6
Ενα κωλομπαρο life  στο Περιστερι Πελασγιας το ξερετε? εχει παει κανεις συναγωνιστης?
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495
Απ'ότι έχει ειπωθεί (εγώ δεν το έχω επισκεφτεί), οι αρχιδοσακούλες σου θα παραμείνουν πρησμένες και μετά την επίσκεψή σου στο ίδρυμα!

:hi: :hi:
Συμφωνώ και εγώ από προσωπική εμπειρία. Και οι γκόμενες ψόφιες. Ψαρεύουν παπούδες συνταξιούχους...
Έχω ρίξει μαύρο από καιρό. 
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom