Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (6 μέλη και 15 επισκέπτες)

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Είσαι πορνοεξερευνητής και κωλομπαροπιονέρος!
Αλλά για πες μου ρε παίκτη, αυτό το Viagra λειτουργεί ήδη; Εϊναι κοντά στο FBI; Επειδή μένω στην περιοχή και δεν έχω προσέξει τέτοιο μαγαζί.
Nubic λειτουργεί ήδη, ναι, εγώ το έχω δει αλλά δε θυμάμαι πού ακριβώς το έχω δει... Ο Μάκης το αφεντικό του "Strass" μου είπε ότι είναι στο στενό δίπλα στο "FΒΙ"
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nubic

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Χαιρετίζουμε την κριτική του @Womanaholic , άξιος συναγωνιστής κωλομπαρακιας!

Θα πω μονο ότι αυτό είναι κλασσικό προβλημα με τις κωλομπαρουδες δίνουν κινητό μεν αλλά θέλουν να σε τραβάνε από το μαγαζί δε.

Δυστυχώς δεν βλέπω να την πηδας ευκολα αυτήν. Τουλάχιστον όχι αμα δεν ακουμπήσεις άλλο ένα 120αρι. Λογικά αυτή παιρνει τα μισά από το μαγαζί οπότε σου λέει ο μάγκας θα δώσει 100-120 αμα θέλει να με πηδηξει. Μόνο για μένα.

Ναύτης μιαν πρόταση να βρεθείτε εκτός γιατί δεν μπορείς να πας από το μαγαζί δουλευεις πρωι και μαλακιες τέτοιες και αν δεχτεί καλώς.
Κοίτα εγώ πλέον είμαι σε μια φάση που δε θα κάτσω να το πολυκουράσω αν δω ότι η άλλη κάνει τέτοια παιχνίδια, συνήθως ρίχνω την πρόταση και αν δεχτεί η άλλη καλώς, αν όχι μείον μία από το καρνέ μου... Βέβαια με τη συγκεκριμένη επειδή υπήρχε πολύ καβλωτική χημεία μεταξύ μας δε μου είναι τόσο εύκολο να το πω αυτό και είμαι οριακά να καταπατήσω τις αρχές μου και να της δώσω το πολύ μία ευκαιρία ακόμα ξαναπερνώντας απ' το μαγαζί
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215

Ας ρίξω και εγώ μια πρόσφατη εμπειρία στην PUB 65.
Porn Gangster ρίξε ένα PM να μου πεις με ποια έκανες ό,τι έκανες στο PUB 65 :wink: Ρε φίλε τί κόλλημα όμως είναι αυτό με τις καπότες; Ακόμα κι αν δεχτώ ότι ήθελες να σου πάρει πίπα με καπότα γιατί φοβόσουν ξέρω 'γω για διάφορα (που για έναν σκληρό κωλομπαράκια ακόμα κι εκεί η χρήση της είναι αδιανόητη), ποιος ο λόγος να χύσεις μέσα στην καπότα και να μην την καταβρέξεις; Εκτός αν της το πρότεινες και στο αρνήθηκε αυτή, σ' αυτήν την περίπτωση μόνο πάω πάσο
 

Cervantes

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
5 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.012
Κριτικές
235
Like
6.534
Πόντοι
21.665
Η γνωστη μελαχροινη με τα τσιμπουκια στο PUB 65, σταθερη αξια χρονια τωρα. Εχει χαλασει εμφανισιακα αλλα απο τις αλλες ειναι καλυτερη. 120 ευρω και να μην γαμας σιγουρα ειναι πολλα. Αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Porn Gangster ρίξε ένα PM να μου πεις με ποια έκανες ό,τι έκανες στο PUB 65 :wink: Ρε φίλε τί κόλλημα όμως είναι αυτό με τις καπότες; Ακόμα κι αν δεχτώ ότι ήθελες να σου πάρει πίπα με καπότα γιατί φοβόσουν ξέρω 'γω για διάφορα (που για έναν σκληρό κωλομπαράκια ακόμα κι εκεί η χρήση της είναι αδιανόητη), ποιος ο λόγος να χύσεις μέσα στην καπότα και να μην την καταβρέξεις; Εκτός αν της το πρότεινες και στο αρνήθηκε αυτή, σ' αυτήν την περίπτωση μόνο πάω πάσο

Θα γινόμασταν χάλια τύπε.

Ασε μην έχουμε άλλα τωρα. Ποτέ δεν ξέρεις. Ασε μη φάμε κανα παράσημο και δε φεύγει με τίποτα και θα δεις μετά ο κωλοπαράκιας πως θα κλαίει. :2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.937
Κριτικές
5
Like
90.831
Πόντοι
12.056
Επίσκεψη στο "Strass" το Σάββατο το βράδυ γύρω στις 2:00 όπως σας είχα προαναγγείλει άλλωστε εδώ... Σημειωτέον και πριν γράψω ο,τιδήποτε άλλο, το εν λόγω μπαράκι θα είναι ανοιχτό για ένα μήνα ακόμη καθώς ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ωθεί τον Μάκη σε έξωση, ήδη ενώ ήμουν εκεί έσκασε μπατσικό κάποια στιγμή και καλά για καταγγελία για τη μουσική ενώ το μαγαζί έχει διπλές πόρτες που δεν ακούγεται κιχ και λειτουργεί χρόνια τώρα υπ' αυτό το καθεστώς... Μετά από ένα μήνα και ο Μάκης το αφεντικό και οι κοπέλες θα μεταφερθούν στο "Viagra bar" το οποίο απ' ό,τι έμαθα είναι στον παράδρομο του FBI στη Μιχαλακοπούλου, βέβαια εκεί αγνοώ αν στο χώρο υπάρχει καβάτζα και τα σχετικά όπως στο "Strass", όσοι έχουν πάει ας μας πουν.

:kneel:
:kneel:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Εγω το χω ξαναπεί.... φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά.

Ειμαι μια 15ετία στο πληρωμένο σέξ εχω πάει με ενα κάρο πουτάνες , παίζει να ειναι καμια 300αρια.

Και δεν εχω κολλήσει ΟΥΤΕ κονδυλώματα.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Κοίτα εγώ πλέον είμαι σε μια φάση που δε θα κάτσω να το πολυκουράσω αν δω ότι η άλλη κάνει τέτοια παιχνίδια, συνήθως ρίχνω την πρόταση και αν δεχτεί η άλλη καλώς, αν όχι μείον μία από το καρνέ μου... Βέβαια με τη συγκεκριμένη επειδή υπήρχε πολύ καβλωτική χημεία μεταξύ μας δε μου είναι τόσο εύκολο να το πω αυτό και είμαι οριακά να καταπατήσω τις αρχές μου και να της δώσω το πολύ μία ευκαιρία ακόμα ξαναπερνώντας απ' το μαγαζί

Εμ αυτά ειναι τα επικίνδυνα :grin:
 

pefotis

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
92
Like
217
Πόντοι
20
Δηλαδή όλη αυτή την κριτική, την έγραψες για να μας πεις ότι σου πήρε η πίπα η Σοφία?

Σοβαρά τώρα?
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Δηλαδή όλη αυτή την κριτική, την έγραψες για να μας πεις ότι σου πήρε η πίπα η Σοφία?

Σοβαρά τώρα?

Εσυ έχεις καμια κριτική φιλαράκο ; η συνεισφορά σου εδω ποια είναι ;

δεν έγραψα όνομα κοπέλας στη κριτική πάντως.
 

pefotis

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
92
Like
217
Πόντοι
20
Εσυ έχεις καμια κριτική φιλαράκο ; η συνεισφορά σου εδω ποια είναι ;

δεν έγραψα όνομα κοπέλας στη κριτική πάντως.
Μην αρπάζεσαι. Έχεις δίκιο ότι το έγραψα κάπως απότομα.

Απλά είχα διαβάσει την κριτική σου κι έτσι όπως το περιέγραψες με πολύ μυστήριο, περίμενα να ακούσω κάτι κουφό.

Η τελευταία που περίμενα να ακούσω ήταν η Σοφία. Αυτό εννοούσα, αλλά έτσι όπως το έγραψα ήταν σαν να σου την έλεγα για την κριτική που ανέβασες, κάτι που δεν ισχύει φυσικά.

Συμβαίνουν αυτά στο γραπτό λόγο.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Μην αρπάζεσαι. Έχεις δίκιο ότι το έγραψα κάπως απότομα.

Απλά είχα διαβάσει την κριτική σου κι έτσι όπως το περιέγραψες με πολύ μυστήριο, περίμενα να ακούσω κάτι κουφό.

Η τελευταία που περίμενα να ακούσω ήταν η Σοφία. Αυτό εννοούσα, αλλά έτσι όπως το έγραψα ήταν σαν να σου την έλεγα για την κριτική που ανέβασες, κάτι που δεν ισχύει φυσικά.

Συμβαίνουν αυτά στο γραπτό λόγο.

Όλα καλά φίλε μου. Η αλήθεια ειναι οτι εκεί μέσα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.... σε κάποιο σημείο αυτο εννοείς και εσύ και έχεις και ένα δίκιο.

τι θα σου άρεσε να διαβάσεις σαν σκηνικό ας πουμε ; εγω πέρασα καλά πάντως ίσως επειδη ήμουν και πολύ καβλωμένος.

Σε μπέρδεψα και εγώ με κάτι μικρούληδες που μπαίνουν εδω μέσα (εμπαιναν) και έγραφαν άκυρα. Για αυτο σου απάντησα απότομα.
Μετα είδα απο τα μηνύματα οτι είσαι δυνατός παίκτης εκει επι της Αχαρνών-Πατησίων :grin:
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Για τις ακάποτες πίπες που είπε ο συναγωνιστης πρίν δεν είμαι καθόλου.... φοβάμαι πολύ τα αφροδίσια και ειδικά τον HIV.

Πάμε με πολλές γυναίκες τόσα χρόνια, θέλει μεγάλη προσοχή. Γνωμη μου τωρα ο καθένας ας κάνει οτι νομίζει με τα ανάλογα ρίσκα βέβαια.

Χθές πέρασα με την Αλίκη απο Διδυμου 16 , την γκιλφάρα. Θα ανεβασω κριτική το βραδάκι, δεν ειναι κωλομπαρού αυτή βεβαια αλλα όποιος θέλει να καβλώσει ας διαβάσει :grin: θα τα γράψω αναλυτικά. Τα λέμε τύποι τα σέβη μου :hi:
 

TASOSDRIVER

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2014
Μηνύματα
854
Like
1.237
Πόντοι
206
Καλησπερα παιδια, απο Ανθουπολη στην πλατεια το μπαρακι που ειναι απο το απογευμα ανοιχτο, ξερει κανειs τιποτα εχει 2-3 δυνατα μεσα και δουλευουν
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Καλησπερα παιδια, απο Ανθουπολη στην πλατεια το μπαρακι που ειναι απο το απογευμα ανοιχτο, ξερει κανειs τιποτα εχει 2-3 δυνατα μεσα και δουλευουν
Το εχει ενας που ειχε διαφορα πυρφοραδικα παλιοτερα. Οποτε υπολογιζω να ειναι απατομπαρο και οχι κωλομπαρο
 
Εγγρ.
9 Σεπ 2023
Μηνύματα
197
Κριτικές
2
Like
575
Πόντοι
301
Κριτική εν βρασμό και μόλις έχω γυρίσει από la luna μέσα στα νεύρα.
Έρχεται η κοπέλα μαργαρίτα στο όνομα, καινούργια λέει. Ένα ποτο εγώ 2 ποτά αυτή.
Ώρα πληρωμής μετά από Μαξ 40 λεπτά και τα δύο ποτά της. 47 μετρητά ή 57 με κάρτα (δεν είχα τόσα μετρητά δεν το περίμενα κιόλας)
Με την δικαιολογία ότι τα ποτά της ήταν δίπλα, χωρίς προφανώς να μου το έχει πει εμένα ποτέ.
Μέχρι και η άλλη μέσα στο μπαρ άκουσε το 57 και απόρησε. Ρωτησα γιατί τόσα κλπ προφανώς δεν έβγαλα άκρη δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ.
Το ερώτημα ρητορικό, με πιάσανε κοροϊδο;
Σε στριπ με 57e σε ποτά μέχρι το πρωί θα είχα παρέα.
Ντροπή σας . Μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος.
 

Giannis_127

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
659
Κριτικές
9
Like
1.174
Πόντοι
206
Κριτική εν βρασμό και μόλις έχω γυρίσει από la luna μέσα στα νεύρα.
Έρχεται η κοπέλα μαργαρίτα στο όνομα, καινούργια λέει. Ένα ποτο εγώ 2 ποτά αυτή.
Ώρα πληρωμής μετά από Μαξ 40 λεπτά και τα δύο ποτά της. 47 μετρητά ή 57 με κάρτα (δεν είχα τόσα μετρητά δεν το περίμενα κιόλας)
Με την δικαιολογία ότι τα ποτά της ήταν δίπλα, χωρίς προφανώς να μου το έχει πει εμένα ποτέ.
Μέχρι και η άλλη μέσα στο μπαρ άκουσε το 57 και απόρησε. Ρωτησα γιατί τόσα κλπ προφανώς δεν έβγαλα άκρη δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ.
Το ερώτημα ρητορικό, με πιάσανε κοροϊδο;
Σε στριπ με 57e σε ποτά μέχρι το πρωί θα είχα παρέα.
Ντροπή σας . Μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος.
Εσύ ρώτησες τιμή όταν κέρασες ή όχι; Αν δεν ρώτησες, και αν δεν γνώριζες έχεις και εσύ μια ευθύνη…
 

tribal

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
485
Κριτικές
46
Like
3.171
Πόντοι
8.340
Δεν ασχολούμαι με το αντικείμενο καθόλου πλην όμως έχω να σας ανακοινώσω ότι στην οδό Νίκης στην Πλάκα υπάρχει ένα καινούργιο κωλομπαρο μάλλον τουριστικό και πιασοκωλαδικο -όπως κατεβαίνετε στο δεξί σας χερι με το όνομα Παραμπελ . Δεν ξέρω τι κάνουν εάν κάνουν ούτε πως και τι
απλα σας το λέω να κάνετε τα διαγνωστικά τεστ όσοι ασχολείστε με το άθλημα και σας ενδιαφέρει .
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Κριτική εν βρασμό και μόλις έχω γυρίσει από la luna μέσα στα νεύρα.
Έρχεται η κοπέλα μαργαρίτα στο όνομα, καινούργια λέει. Ένα ποτο εγώ 2 ποτά αυτή.
Ώρα πληρωμής μετά από Μαξ 40 λεπτά και τα δύο ποτά της. 47 μετρητά ή 57 με κάρτα (δεν είχα τόσα μετρητά δεν το περίμενα κιόλας)
Με την δικαιολογία ότι τα ποτά της ήταν δίπλα, χωρίς προφανώς να μου το έχει πει εμένα ποτέ.
Μέχρι και η άλλη μέσα στο μπαρ άκουσε το 57 και απόρησε. Ρωτησα γιατί τόσα κλπ προφανώς δεν έβγαλα άκρη δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ.
Το ερώτημα ρητορικό, με πιάσανε κοροϊδο;
Σε στριπ με 57e σε ποτά μέχρι το πρωί θα είχα παρέα.
Ντροπή σας . Μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος.
Κοίτα εν μέρει σε έπιασαν κορόιδο γιατί δε σου είπε ποτέ η κοπέλα ότι τα ποτά είναι διπλά, απ' την άλλη όμως κι εσύ έπρεπε να ρωτήσεις, άσε που αν ήσουν υποψιασμένος θα το καταλάβαινες ήδη από το πρώτο που κέρασες ακόμα κι αν δεν είχες ρωτήσει, 20 λεπτά για διπλό ποτό μπορεί να μην είναι πολύ large χρόνος αλλά σε πολλά μαγαζιά τόσο διαρκεί το διπλό, για να μη σου πω ότι είναι ο προβλεπόμενος - τυπικός χρόνος... Πάντως 20 λεπτά το απλό ποτό δεν κρατάει πουθενά και γι' αυτό σου έγραψα ότι θα έπρεπε να το καταλάβεις κι από μόνος σου. Όσο για το "Ντροπή σας - μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος" σε ποιους απευθύνεσαι αλήθεια; Σου φαινόμαστε για ιδιοκτήτες κωλόμπαρων ή προμότορες εδώ μέσα και μας επιπλήττεις; Εσύ έκανες τη μαλακία, εμείς θα τ' ακούσουμε που στην τελική ως έμπειροι παίχτες σπάνια μας πιάνουν κορόιδα και μονίμως αναφερόμαστε σε ζητήματα χρεώσεων σ' αυτό το thread για να ανοίξουμε και τα δικά σας μάτια;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom