Beast of Burden
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 140
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.080
- Πόντοι
- 371
Όπως τα λεει ο Womanaholic. Και στην τελική ενα εικοσαρικο παραπάνω σου πήραν, δεν σου πήραν την ψυχή, χαλάρωσε. Την επόμενη φορά θα είσαι πιο υποψιασμένος
Κοίτα εγώ πλέον είμαι σε μια φάση που δε θα κάτσω να το πολυκουράσω αν δω ότι η άλλη κάνει τέτοια παιχνίδια, συνήθως ρίχνω την πρόταση και αν δεχτεί η άλλη καλώς, αν όχι μείον μία από το καρνέ μου... Βέβαια με τη συγκεκριμένη επειδή υπήρχε πολύ καβλωτική χημεία μεταξύ μας δε μου είναι τόσο εύκολο να το πω αυτό και είμαι οριακά να καταπατήσω τις αρχές μου και να της δώσω το πολύ μία ευκαιρία ακόμα ξαναπερνώντας απ' το μαγαζί
Κοίτα εν μέρει σε έπιασαν κορόιδο γιατί δε σου είπε ποτέ η κοπέλα ότι τα ποτά είναι διπλά, απ' την άλλη όμως κι εσύ έπρεπε να ρωτήσεις, άσε που αν ήσουν υποψιασμένος θα το καταλάβαινες ήδη από το πρώτο που κέρασες ακόμα κι αν δεν είχες ρωτήσει, 20 λεπτά για διπλό ποτό μπορεί να μην είναι πολύ large χρόνος αλλά σε πολλά μαγαζιά τόσο διαρκεί το διπλό, για να μη σου πω ότι είναι ο προβλεπόμενος - τυπικός χρόνος... Πάντως 20 λεπτά το απλό ποτό δεν κρατάει πουθενά και γι' αυτό σου έγραψα ότι θα έπρεπε να το καταλάβεις κι από μόνος σου. Όσο για το "Ντροπή σας - μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος" σε ποιους απευθύνεσαι αλήθεια; Σου φαινόμαστε για ιδιοκτήτες κωλόμπαρων ή προμότορες εδώ μέσα και μας επιπλήττεις; Εσύ έκανες τη μαλακία, εμείς θα τ' ακούσουμε που στην τελική ως έμπειροι παίχτες σπάνια μας πιάνουν κορόιδα και μονίμως αναφερόμαστε σε ζητήματα χρεώσεων σ' αυτό το thread για να ανοίξουμε και τα δικά σας μάτια;
λα λουνα.... με γυρισατε πισω δεκα χρονια και που ημουν τακτικος πελατης, ειχα μπλεξει με μια πολωνεζα εκει Εβελινα, ψηλη μελαχροινη με τατουαζ στον ωμο και αστραγαλο, με τραβαγε απο την μυτη κανονικα (εντος μαγαζιου δραση αλλα και εκτος billys). τι να εγινε η σλαβα αραγε....
Καμία παραζάλη, σχεδόν σε όλα τα κωλόμπαρα αν πας να πληρώσεις με κάρτα σου βάζουν "καπέλο", το ίδιο είχα υποστεί και στον "Πρίγκηπα" κάποτε και το είχα γράψει μάλιστα εδώ, βέβαια το 10άρικο παραπάνω μου φαίνεται κι εμένα κάπως υπερβολικό αλλά για το "La luna" ειδικά που καλό, χρυσό μαγαζί αλλά σε θέματα χρεώσεων δε χαρίζονται ποτέ δε με ξενίζει και τόσο. Άλλωστε οι παλαιότεροι του thread θα θυμάστε που πριν καμιά τετραετία είχα φάει μπαν από το συγκεκριμένο μαγαζί για ένα ανάλογο θέμα που είχα αναδείξει εδώ και είχαν καταλάβει ότι η κριτική ήταν δική μου και με έπαιρναν τηλέφωνα και μου ζητούσαν απειλητικά να την κατεβάσω... Μαγαζάρα το "La luna", δεν το συζητώ, ακριβό δεν το λες, ίσα - ίσα, απλά θέλει προσοχή στο τί παραγγέλνεις γιατί δε χαρίζονται, αν μπορέσουν να στα πάρουν με κάποιον τρόπο θα στα πα΄ρουν και μάλιστα απολύτως "νόμιμα", δε φουσκώνουν δηλαδή ποτέ το λογαριασμό αλλά άμα σε δουν λίγο ανυποψίαστο και "φτιαγμένο" θα σε "σφάξουν" με το γάντι. Με λίγη προσοχή στις συναλλαγές εκεί μέσα και τα μάτια ανοιχτά μπορείς να περάσεις ζάχαρη χωρίς απρόοπτα περιστατικά όπως αυτό που συνέβη στο φίλοΜάλλον γενικά το γράφει ο συναγωνιστής.
57 θα ηταν 7 το δικό του ποτό και αλλα 2 τα διπλά 40 απλά μέσα στη παραζάλη της η κωλομπαρού τον χρεωσε ισως ενα δεκαρικάκι παραπάνω![]()
Κατ' αρχην φιλοι λιγο επιεικια για το συναγωνιστη. Μοναδικη του ευθυνη που δεν εψαξε λιγο πισω το νημα οπυ εγω και οι συναγωνιστες Womanholic Masazonomaxos και Distro περιγραφουν παρομοιες εμπειριες. Εγω ειδικα το αντιμετωπισα πριν πολλα χρονια στο Λα Λουνα με αποτελεσμα να υιοθετησω την ατακα:Και πολύ καλά θα κάνεις τύπε. Συνήθως όλες αυτές κατα γενικό κανόνα δίνουν τηλέφωνο για να σε τραβάνε απο το μαγαζί. Δεν αποκλείω να φάς και εκτός αλλα θα χεις ακουμπήσει κανα 200-300αρι πρώτα.
Καλως σας βρηκα κιολας εφτασα Κυριακη βραδυ Ελλαδα και απο Τριτη ξεκιναω καταδρομικη να δω τι υπαρχει. Φιλoi Womanholic Distro kai Porngangster elpizv na exete kamia kalh protash
Μη στεναχωριεσαι θα τους πιανω εγω τον κωλο χαλωντας σε μια γκομενα ειδικα και διωχνωντας τις αλλες. Θα πεσει πρωτο ποτο απλο και αν κανει τσαλιμια οταν θα της βαλω χερι θα φαει κοκκινη καρτα. Δε με χαλαει να κατσω στη μπαρα ολο το πρωι και να κερναω τη μπαργουμανΛα λουνα να μη πάει θα πιαστεί ο κώλος του![]()