Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Nubic λειτουργεί ήδη, ναι, εγώ το έχω δει αλλά δε θυμάμαι πού ακριβώς το έχω δει... Ο Μάκης το αφεντικό του "Strass" μου είπε ότι είναι στο στενό δίπλα στο "FΒΙ"Είσαι πορνοεξερευνητής και κωλομπαροπιονέρος!
Αλλά για πες μου ρε παίκτη, αυτό το Viagra λειτουργεί ήδη; Εϊναι κοντά στο FBI; Επειδή μένω στην περιοχή και δεν έχω προσέξει τέτοιο μαγαζί.
Κοίτα εγώ πλέον είμαι σε μια φάση που δε θα κάτσω να το πολυκουράσω αν δω ότι η άλλη κάνει τέτοια παιχνίδια, συνήθως ρίχνω την πρόταση και αν δεχτεί η άλλη καλώς, αν όχι μείον μία από το καρνέ μου... Βέβαια με τη συγκεκριμένη επειδή υπήρχε πολύ καβλωτική χημεία μεταξύ μας δε μου είναι τόσο εύκολο να το πω αυτό και είμαι οριακά να καταπατήσω τις αρχές μου και να της δώσω το πολύ μία ευκαιρία ακόμα ξαναπερνώντας απ' το μαγαζίΧαιρετίζουμε την κριτική του @Womanaholic , άξιος συναγωνιστής κωλομπαρακιας!
Θα πω μονο ότι αυτό είναι κλασσικό προβλημα με τις κωλομπαρουδες δίνουν κινητό μεν αλλά θέλουν να σε τραβάνε από το μαγαζί δε.
Δυστυχώς δεν βλέπω να την πηδας ευκολα αυτήν. Τουλάχιστον όχι αμα δεν ακουμπήσεις άλλο ένα 120αρι. Λογικά αυτή παιρνει τα μισά από το μαγαζί οπότε σου λέει ο μάγκας θα δώσει 100-120 αμα θέλει να με πηδηξει. Μόνο για μένα.
Ναύτης μιαν πρόταση να βρεθείτε εκτός γιατί δεν μπορείς να πας από το μαγαζί δουλευεις πρωι και μαλακιες τέτοιες και αν δεχτεί καλώς.
Porn Gangster ρίξε ένα PM να μου πεις με ποια έκανες ό,τι έκανες στο PUB 65![]()
Παιχνιδάκια ! | Κριτική για String Men's Club Strip Club (Γκάζι) από το μέλος Porn Gangster
Κριτική για το strip club String Men's Club Strip Club (Γκάζι) από το μέλος Porn Gangster με βαθμολογία 7.7 στις 16 Απριλίου, 2024www.bourdela.com
Ας ρίξω και εγώ μια πρόσφατη εμπειρία στην PUB 65.
Porn Gangster ρίξε ένα PM να μου πεις με ποια έκανες ό,τι έκανες στο PUB 65Ρε φίλε τί κόλλημα όμως είναι αυτό με τις καπότες; Ακόμα κι αν δεχτώ ότι ήθελες να σου πάρει πίπα με καπότα γιατί φοβόσουν ξέρω 'γω για διάφορα (που για έναν σκληρό κωλομπαράκια ακόμα κι εκεί η χρήση της είναι αδιανόητη), ποιος ο λόγος να χύσεις μέσα στην καπότα και να μην την καταβρέξεις; Εκτός αν της το πρότεινες και στο αρνήθηκε αυτή, σ' αυτήν την περίπτωση μόνο πάω πάσο

Επίσκεψη στο "Strass" το Σάββατο το βράδυ γύρω στις 2:00 όπως σας είχα προαναγγείλει άλλωστε εδώ... Σημειωτέον και πριν γράψω ο,τιδήποτε άλλο, το εν λόγω μπαράκι θα είναι ανοιχτό για ένα μήνα ακόμη καθώς ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ωθεί τον Μάκη σε έξωση, ήδη ενώ ήμουν εκεί έσκασε μπατσικό κάποια στιγμή και καλά για καταγγελία για τη μουσική ενώ το μαγαζί έχει διπλές πόρτες που δεν ακούγεται κιχ και λειτουργεί χρόνια τώρα υπ' αυτό το καθεστώς... Μετά από ένα μήνα και ο Μάκης το αφεντικό και οι κοπέλες θα μεταφερθούν στο "Viagra bar" το οποίο απ' ό,τι έμαθα είναι στον παράδρομο του FBI στη Μιχαλακοπούλου, βέβαια εκεί αγνοώ αν στο χώρο υπάρχει καβάτζα και τα σχετικά όπως στο "Strass", όσοι έχουν πάει ας μας πουν.


Κοίτα εγώ πλέον είμαι σε μια φάση που δε θα κάτσω να το πολυκουράσω αν δω ότι η άλλη κάνει τέτοια παιχνίδια, συνήθως ρίχνω την πρόταση και αν δεχτεί η άλλη καλώς, αν όχι μείον μία από το καρνέ μου... Βέβαια με τη συγκεκριμένη επειδή υπήρχε πολύ καβλωτική χημεία μεταξύ μας δε μου είναι τόσο εύκολο να το πω αυτό και είμαι οριακά να καταπατήσω τις αρχές μου και να της δώσω το πολύ μία ευκαιρία ακόμα ξαναπερνώντας απ' το μαγαζί
Δηλαδή όλη αυτή την κριτική, την έγραψες για να μας πεις ότι σου πήρε η πίπα η Σοφία?
Σοβαρά τώρα?
Μην αρπάζεσαι. Έχεις δίκιο ότι το έγραψα κάπως απότομα.Εσυ έχεις καμια κριτική φιλαράκο ; η συνεισφορά σου εδω ποια είναι ;
δεν έγραψα όνομα κοπέλας στη κριτική πάντως.
Μην αρπάζεσαι. Έχεις δίκιο ότι το έγραψα κάπως απότομα.
Απλά είχα διαβάσει την κριτική σου κι έτσι όπως το περιέγραψες με πολύ μυστήριο, περίμενα να ακούσω κάτι κουφό.
Η τελευταία που περίμενα να ακούσω ήταν η Σοφία. Αυτό εννοούσα, αλλά έτσι όπως το έγραψα ήταν σαν να σου την έλεγα για την κριτική που ανέβασες, κάτι που δεν ισχύει φυσικά.
Συμβαίνουν αυτά στο γραπτό λόγο.

Το εχει ενας που ειχε διαφορα πυρφοραδικα παλιοτερα. Οποτε υπολογιζω να ειναι απατομπαρο και οχι κωλομπαροΚαλησπερα παιδια, απο Ανθουπολη στην πλατεια το μπαρακι που ειναι απο το απογευμα ανοιχτο, ξερει κανειs τιποτα εχει 2-3 δυνατα μεσα και δουλευουν
Εσύ ρώτησες τιμή όταν κέρασες ή όχι; Αν δεν ρώτησες, και αν δεν γνώριζες έχεις και εσύ μια ευθύνη…Κριτική εν βρασμό και μόλις έχω γυρίσει από la luna μέσα στα νεύρα.
Έρχεται η κοπέλα μαργαρίτα στο όνομα, καινούργια λέει. Ένα ποτο εγώ 2 ποτά αυτή.
Ώρα πληρωμής μετά από Μαξ 40 λεπτά και τα δύο ποτά της. 47 μετρητά ή 57 με κάρτα (δεν είχα τόσα μετρητά δεν το περίμενα κιόλας)
Με την δικαιολογία ότι τα ποτά της ήταν δίπλα, χωρίς προφανώς να μου το έχει πει εμένα ποτέ.
Μέχρι και η άλλη μέσα στο μπαρ άκουσε το 57 και απόρησε. Ρωτησα γιατί τόσα κλπ προφανώς δεν έβγαλα άκρη δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ.
Το ερώτημα ρητορικό, με πιάσανε κοροϊδο;
Σε στριπ με 57e σε ποτά μέχρι το πρωί θα είχα παρέα.
Ντροπή σας . Μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος.
Κοίτα εν μέρει σε έπιασαν κορόιδο γιατί δε σου είπε ποτέ η κοπέλα ότι τα ποτά είναι διπλά, απ' την άλλη όμως κι εσύ έπρεπε να ρωτήσεις, άσε που αν ήσουν υποψιασμένος θα το καταλάβαινες ήδη από το πρώτο που κέρασες ακόμα κι αν δεν είχες ρωτήσει, 20 λεπτά για διπλό ποτό μπορεί να μην είναι πολύ large χρόνος αλλά σε πολλά μαγαζιά τόσο διαρκεί το διπλό, για να μη σου πω ότι είναι ο προβλεπόμενος - τυπικός χρόνος... Πάντως 20 λεπτά το απλό ποτό δεν κρατάει πουθενά και γι' αυτό σου έγραψα ότι θα έπρεπε να το καταλάβεις κι από μόνος σου. Όσο για το "Ντροπή σας - μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος" σε ποιους απευθύνεσαι αλήθεια; Σου φαινόμαστε για ιδιοκτήτες κωλόμπαρων ή προμότορες εδώ μέσα και μας επιπλήττεις; Εσύ έκανες τη μαλακία, εμείς θα τ' ακούσουμε που στην τελική ως έμπειροι παίχτες σπάνια μας πιάνουν κορόιδα και μονίμως αναφερόμαστε σε ζητήματα χρεώσεων σ' αυτό το thread για να ανοίξουμε και τα δικά σας μάτια;Κριτική εν βρασμό και μόλις έχω γυρίσει από la luna μέσα στα νεύρα.
Έρχεται η κοπέλα μαργαρίτα στο όνομα, καινούργια λέει. Ένα ποτο εγώ 2 ποτά αυτή.
Ώρα πληρωμής μετά από Μαξ 40 λεπτά και τα δύο ποτά της. 47 μετρητά ή 57 με κάρτα (δεν είχα τόσα μετρητά δεν το περίμενα κιόλας)
Με την δικαιολογία ότι τα ποτά της ήταν δίπλα, χωρίς προφανώς να μου το έχει πει εμένα ποτέ.
Μέχρι και η άλλη μέσα στο μπαρ άκουσε το 57 και απόρησε. Ρωτησα γιατί τόσα κλπ προφανώς δεν έβγαλα άκρη δεν ασχολήθηκα και παρα πολύ.
Το ερώτημα ρητορικό, με πιάσανε κοροϊδο;
Σε στριπ με 57e σε ποτά μέχρι το πρωί θα είχα παρέα.
Ντροπή σας . Μετά λέτε γιατί ερήμωσε ο χώρος.