Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Ειναι καραγκιοζιλικι αυτο που κανεις, Εμενα που ειναι η γειτονεια μου και μεχρι το 2020 που ηρθα τελευταια φορα στην Ελλαδα δεν υπηρχε κανενα La Cueva και ουτε υπαρχει και τωρα. Γι αυτο δεν βαζεις οδο/αριθμο δεν υπαρχει. Δεν μπορω αλλο τους καραγκιοζηδες που ερχονται σαν ελικοπτερα στο νημα να σπαταλανε το χρονο μας, Εισαι καραγκιοζης δεν υπαρχει τετοιο μαγαζι. Αμα υπαρχει βαλτο αλλιως βαλτο στον πατο σου
Εισαι ο μεγαλυτερος καραγκιοζης και πιρφορος εδω μεσα. Συναγωνιστης εγραψε οτι περασε χθες απο εκει σε αντιστοιχο θρεντ. Αρα βαλτο στο δικο σου πατο και βουλωστο τρομπα.
 

taurus1

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.533
Κριτικές
31
Like
1.590
Πόντοι
6.305
Υπάρχει ένα καφέ La cueva, στη Λεωφόρο Δημοκρατίας 105, Κερατσίνι . Δε γνωρίζω αν αναφέρεστε σε αυτό...
 

TheProfaner21

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2017
Μηνύματα
14
Κριτικές
1
Like
19
Πόντοι
0
Καλησπέρα, μπορώ να έχω διεύθυνση για το Χαλαρά, παρακαλώ;
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495
Για όσους θυμούνται. Ιονέλα - αλβανικής καταγωγής- που για ένα φεγγάρι ήταν στον Κάβο, που παίζει μπάλλα τώρα?
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλησπέρα, μπορώ να έχω διεύθυνση για το Χαλαρά, παρακαλώ;

Φίλε στην οδό Κύπρου στο Περιστέρι είναι αλλά κανείς δεν έγραψε ποτέ σωστά εδώ το ακριβές νούμερο... Όπως θα μπεις στην Κύπρου από την Πλατεία Μπουρναζίου θα το δεις κάποια στιγμή στο αριστερό σου χέρι, ε΄χει φωτεινή πινακίδα, αποκλείεται να το προσπεράσεις. Χαρακτηριστικά απέναντί του σχεδόν υπάρχει και ένας παιδικός σταθμός σαν μεγάλο κάστρο
 

new_intown

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
439
Κριτικές
1
Like
1.181
Πόντοι
201
Ένα μπαρ με φιμέ τζάμια κοντά στο Κάραβελ με τον Πύργο του Άιφελ στην ταμπέλα τι είναι ξέρει κανείς;
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Ένα μπαρ με φιμέ τζάμια κοντά στο Κάραβελ με τον Πύργο του Άιφελ στην ταμπέλα τι είναι ξέρει κανείς;

Ποιο να λες... Το "Strass" είναι πίσω από το Caravel που έχει καβάτζα και γαμάς κανονικά, είχε κάνει κι η Δώρα της καρδιάς μας απ' το Pub 65 ένα πέρασμα από εκεί... Αλλά δε θυμάμαι να έχει Πύργο του Άιφελ απ' έξω, μπορεί και να μη θυμάμαι καλά βέβαια
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Εισαι ο μεγαλυτερος καραγκιοζης και πιρφορος εδω μεσα. Συναγωνιστης εγραψε οτι περασε χθες απο εκει σε αντιστοιχο θρεντ. Αρα βαλτο στο δικο σου πατο και βουλωστο τρομπα.
Ασε ρε Κωστακι με το "γαριδακι" Quiz Κωστακι: Σε ποιο μαγαζι ειδε το γαριδακι σου η κωλομπαρου και σου ειπε σε απταιστα ουκρανο-ελληνικα "μι αυτο δεν καταλαβει τιποτα". Τι εννοουσε Κωστακι τοσο μεγαλο τον ειχες και πονεσε? Τελος παντων. Αφου και αλλος που μενει στην περιοχη ειπε οτι δεν υπαρχει. Cueva και οχι La Cueva υπηρχε στο κερατσινι εκει που λεει ο φιλος. Κανονικη καφετερια. Κωστακι Κωστακι φουσκωσε με την τρομπα το γαριδακι μπετοβλακα.
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Ποιο να λες... Το "Strass" είναι πίσω από το Caravel που έχει καβάτζα και γαμάς κανονικά, είχε κάνει κι η Δώρα της καρδιάς μας απ' το Pub 65 ένα πέρασμα από εκεί... Αλλά δε θυμάμαι να έχει Πύργο του Άιφελ απ' έξω, μπορεί και να μη θυμάμαι καλά βέβαια
Μαλλον το Strass λεει φιλε αλλα και εγω δε θυμαμαι Πυργο του Αιφελ ισως ηταν νεα προσθηκη
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.388
Like
12.764
Πόντοι
2.256
Ποιο να λες... Το "Strass" είναι πίσω από το Caravel που έχει καβάτζα και γαμάς κανονικά, είχε κάνει κι η Δώρα της καρδιάς μας απ' το Pub 65 ένα πέρασμα από εκεί... Αλλά δε θυμάμαι να έχει Πύργο του Άιφελ απ' έξω, μπορεί και να μη θυμάμαι καλά βέβαια
Είχε πολλά εκεί, έχω να περάσω καιρό όμως. Δίπλα ακριβώς στο Strass ήταν το Mocambo,το Lotus που ήταν ακριβώς πίσω από το Caravel, ένα άλλο στην Ευφρωνιου, νομίζω Madonna η κάπως έτσι, και λίγο πιο πέρα τα δύο παλιά στη Σπύρου Μερκούρη.Α, και δύο τετράγωνα ανατολικά από το Strass το απόλυτα cult Σπήλαιο με γυναίκες από την μαύρη ήπειρο κυρίως. Δεν ξέρω λειτουργούν ακόμα όλα αυτά, μετά τον Covid αν άντεξαν.....
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
Ασε ρε Κωστακι με το "γαριδακι" Quiz Κωστακι: Σε ποιο μαγαζι ειδε το γαριδακι σου η κωλομπαρου και σου ειπε σε απταιστα ουκρανο-ελληνικα "μι αυτο δεν καταλαβει τιποτα". Τι εννοουσε Κωστακι τοσο μεγαλο τον ειχες και πονεσε? Τελος παντων. Αφου και αλλος που μενει στην περιοχη ειπε οτι δεν υπαρχει. Cueva και οχι La Cueva υπηρχε στο κερατσινι εκει που λεει ο φιλος. Κανονικη καφετερια. Κωστακι Κωστακι φουσκωσε με την τρομπα το γαριδακι μπετοβλακα.
Επειδη δεν το θυμαμαι το μαγαζι μπορουμε να βρεθουμε απ εξω να μου το θυμησεις και να ρωτησουμε και την κωλομπαρου που γραφεις για τα προσοντα μου. Περιμενω μπαρ και ωρα π@υστη κωλομπαρα της δεκαρας.
 

new_intown

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2021
Μηνύματα
439
Κριτικές
1
Like
1.181
Πόντοι
201
Ποιο να λες... Το "Strass" είναι πίσω από το Caravel που έχει καβάτζα και γαμάς κανονικά, είχε κάνει κι η Δώρα της καρδιάς μας απ' το Pub 65 ένα πέρασμα από εκεί... Αλλά δε θυμάμαι να έχει Πύργο του Άιφελ απ' έξω, μπορεί και να μη θυμάμαι καλά βέβαια
Όχι είναι από την άλλη μερια πίσω από το Συγγρος Διοχάρους είναι ο δρόμος
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Είχε πολλά εκεί, έχω να περάσω καιρό όμως. Δίπλα ακριβώς στο Strass ήταν το Mocambo,το Lotus που ήταν ακριβώς πίσω από το Caravel, ένα άλλο στην Ευφρωνιου, νομίζω Madonna η κάπως έτσι, και λίγο πιο πέρα τα δύο παλιά στη Σπύρου Μερκούρη.Α, και δύο τετράγωνα ανατολικά από το Strass το απόλυτα cult Σπήλαιο με γυναίκες από την μαύρη ήπειρο κυρίως. Δεν ξέρω λειτουργούν ακόμα όλα αυτά, μετά τον Covid αν άντεξαν.....

Αλήθεια, είχε τόσα πολλά κωλόμπαρα εκεί; Δηλώνω άγνοια, εγώ μόνο στο "Strass" έχω μεγαλουργήσει που το έμαθα λόγω της Δώρας όταν δούλεψε εκεί αλλά συνέχισα να πηγαίνω και μετά... Το "Σπήλαιο" έχει αναφερθεί πολύ παλιότερα εδώ, μάλιστα κάποιος είχε ανεβάσει και cult φωτογραφία του
 

Giannis_127

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
659
Κριτικές
9
Like
1.174
Πόντοι
206
Ένα μπαρ με φιμέ τζάμια κοντά στο Κάραβελ με τον Πύργο του Άιφελ στην ταμπέλα τι είναι ξέρει κανείς;
Το champs elysee (καπως ετσι λεγεται)…
Ειναι πρωην κονσομασιον, χωρις να ξερω εξτρα, πλεον μονο ποτο…
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Επειδη δεν το θυμαμαι το μαγαζι μπορουμε να βρεθουμε απ εξω να μου το θυμησεις και να ρωτησουμε και την κωλομπαρου που γραφεις για τα προσοντα μου. Περιμενω μπαρ και ωρα π@υστη κωλομπαρα της δεκαρας.
Θα φερεις και γαριδακια Jumbo?
 

papacool

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2006
Μηνύματα
178
Like
70
Πόντοι
1
Το Στρας υπάρχει ακόμα; Είχα την εντύπωση ότι έχει κλείσει.
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Πρεπει να υπαρχει ακομα
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.388
Like
12.764
Πόντοι
2.256
Αλήθεια, είχε τόσα πολλά κωλόμπαρα εκεί; Δηλώνω άγνοια, εγώ μόνο στο "Strass" έχω μεγαλουργήσει που το έμαθα λόγω της Δώρας όταν δούλεψε εκεί αλλά συνέχισα να πηγαίνω και μετά... Το "Σπήλαιο" έχει αναφερθεί πολύ παλιότερα εδώ, μάλιστα κάποιος είχε ανεβάσει και cult φωτογραφία του
Πριν 15 χρόνια αυτή η περιοχή, ξεκινώντας από το Lucy's στην αρχή της Μεσογείων και καταλήγοντας στα δύο που δεν θυμάμαι το όνομα τους στην Σπύρου Μερκούρη, είχε κάθε τρίτη γωνία και ένα μαγαζί. Μερικά ιστορικά όπως το Ritorno και ο Οίστρος. Ήταν η δεύτερη πιο δυνατή από πλευράς αριθμού κωλόμπαρων περιοχή της Αθήνας (θυμάμαι τουλάχιστον 25-30), πρώτη ήταν πάντα η ευρύτερη γειτονιά μου βέβαια (εδώ θυμάμαι τουλάχιστον 50-60).
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Πριν 15 χρόνια αυτή η περιοχή, ξεκινώντας από το Lucy's στην αρχή της Μεσογείων και καταλήγοντας στα δύο που δεν θυμάμαι το όνομα τους στην Σπύρου Μερκούρη, είχε κάθε τρίτη γωνία και ένα μαγαζί. Μερικά ιστορικά όπως το Ritorno και ο Οίστρος. Ήταν η δεύτερη πιο δυνατή από πλευράς αριθμού κωλόμπαρων περιοχή της Αθήνας (θυμάμαι τουλάχιστον 25-30), πρώτη ήταν πάντα η ευρύτερη γειτονιά μου βέβαια (εδώ θυμάμαι τουλάχιστον 50-60).
Στο "Lucy's" έχω μεγαλουργήσει πριν λίγα χρόνια που δούλευε η Έλενα (πρώην "Χαλαρά", "Pirouette" κ.τ.λπ.), απίστευτα γαμήσια μαζί της στην τουαλέτα, ίσως δεν έχω ξανακάνει με καμιά άλλη σε όλη μου την καριέρα τα γαμήσια που έκανα μαζί της... Στο "Ritorno" επίσης είχα πάει, τον "Οίστρο" τον θυμάμαι αλλά έχω την εντύπωση πως δεν είχα πάει ποτέ. Όσο για τη γειτονιά σου έχω καημό για κάποια ιστορικά κωλόμπαρα που δεν πήγα ποτέ και έκλεισαν, αλλά όταν ήταν στην ακμή τους εγώ ήμουν πιτσιρικάς και δεν έπαιζαν τότε λεφτά ούτε γι' αστείο για τέτοια
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Το Στρας υπάρχει ακόμα; Είχα την εντύπωση ότι έχει κλείσει.
Υπάρχει, είχα περάσει ένα βράδυ πρόσφατα και είδα την πινακίδα του κανονικά φωτισμένη. Σκοπεύω να το επισκεφτώ σύντομα
 

METAKSOURGIAKOS13

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2016
Μηνύματα
99
Like
54
Πόντοι
0
καλησπέρα μάγκες έχετε να προτείνετε κανένα cult κολώμπαρο με κοπέλες που να παίζονται φάσεις όμως πέριξ του κέντρου εκτός μιχαλακοπούλου ?
Πλατεία βάθης κλπ υπάρχε τίποτα σαν το amnezia ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom