kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.162
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.677
- Πόντοι
- 11.915
Εισαι ο μεγαλυτερος καραγκιοζης και πιρφορος εδω μεσα. Συναγωνιστης εγραψε οτι περασε χθες απο εκει σε αντιστοιχο θρεντ. Αρα βαλτο στο δικο σου πατο και βουλωστο τρομπα.Ειναι καραγκιοζιλικι αυτο που κανεις, Εμενα που ειναι η γειτονεια μου και μεχρι το 2020 που ηρθα τελευταια φορα στην Ελλαδα δεν υπηρχε κανενα La Cueva και ουτε υπαρχει και τωρα. Γι αυτο δεν βαζεις οδο/αριθμο δεν υπαρχει. Δεν μπορω αλλο τους καραγκιοζηδες που ερχονται σαν ελικοπτερα στο νημα να σπαταλανε το χρονο μας, Εισαι καραγκιοζης δεν υπαρχει τετοιο μαγαζι. Αμα υπαρχει βαλτο αλλιως βαλτο στον πατο σου