bite αγάπη μου---[δεν ξέρω αν τα έχεις προσέξει αλλά έχει αναπτυχθεί σφοδρός έρως μεταξύ μας,ειδικά όταν διαφωνούμε-κοντραριζόμαστε]----αλήθεια αλλά αλήθεια ποιά ή ποιες περιπτώσεις από αυτα που γράφεις σου έχουν τύχει???? ΕΜΠΕΙΡΙΑ.....
πάντως σε παραδέχομαι βρε bite,έχεις κάνει το μισό σάιτ να σε ονειρεύεται, να σε φαντάζεται όπως θέλει ο καθένας.....ένας κύκλος μυστηρίου σε τυλίγει σαν ρόζ νεφέλη....ποίημα....