Νέα

Φρύνη Sirina

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Periergopaidi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 387
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470

jimbo24

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Απρ 2016
Μηνύματα
284
Κριτικές
39
Like
1.699
Πόντοι
1.071
οι παρενέργειες της ζάχαρης αχνης θα ειναι
 

jeisonkm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.034
Κριτικές
4
Like
3.560
Πόντοι
456
al pacino drugs GIF
 

a.step

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2022
Μηνύματα
2.098
Κριτικές
9
Like
4.058
Πόντοι
736
το πετάτε ετσι ή το ξερετα στανταρ?
 

DRMG

Μέγας
Εγγρ.
9 Δεκ 2009
Μηνύματα
606
Κριτικές
16
Like
2.326
Πόντοι
4.425
Να πεις δεν μ'αρεσει, ούτε να την ξαναδώ μπροστά μου δεκτό. Να πεις μου αρέσει και την συναντώ δεκτό. Να βγάλουμε όμως τοξικομανη ένα νέο άνθρωπο που δεν πίνει ούτε μπύρα γιατί; Πραγματικά καθρέφτης της κοινωνίας το ίντερνετ...
 

griniarhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2011
Μηνύματα
896
Κριτικές
1
Like
1.762
Πόντοι
206
Η κοπελα ειναι ενα μπουμπουκι. Σιγουρα μπορει να βελτιωσει πραγματακια στις υπηρεσιες της αλλα ειναι γλυκητατη και σιγουρα δεν ερχεται στα ραντεβου φιαγμενη με οτιδηποτε. Στο σπιτι της δεν ξερω τι κανει ουτε και με ενδιαφερει!
 

a.step

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2022
Μηνύματα
2.098
Κριτικές
9
Like
4.058
Πόντοι
736
Εδώ βγάλανε ότι η δαφνη το αστερι τα έχει με τονrad dragon καινοτι ειναι πρεζακι
 
  • Λύπη
Αντιδράσεις: DRMG

DRMG

Μέγας
Εγγρ.
9 Δεκ 2009
Μηνύματα
606
Κριτικές
16
Like
2.326
Πόντοι
4.425
Εδώ βγάλανε ότι η δαφνη το αστερι τα έχει με τονrad dragon καινοτι ειναι πρεζακι
Καλά Αντώνη από χυδαιότητα εδώ, ειμαστε υπερπληρεις. Να ήξερε ο Νικολινάκος ότι γράφονται τέτοια σενάρια, θα σηκωνόταν απ'τον τάφο να τα παίξει στο σινεμά.
 
  • Like
Αντιδράσεις: a.step

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
775
Like
2.196
Πόντοι
446
εντωμεταξυ τον αποκαλεί γιατρό συνέχεια...χαχαχαχα
Αγαπητε λαγε, φανταζομαι εχεις συνειδητοποιησει οτι η Φρυνη & η Αριαδνη ειναι το ιδιο και το αυτο προσωπο, σου φαινεται λοιπον λογικο στο μητρικο thread ως Αριαδνη να την αποθεωνεις και εδω στο υποκαταστημα ως Φρυνη να την λοιδορεις;

Προκειται για μονιμη αλλαγη πολιτικης ή για διπολικη διαταραχη;
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
Αγαπητε λαγε, φανταζομαι εχεις συνειδητοποιησει οτι η Φρυνη & η Αριαδνη ειναι το ιδιο και το αυτο προσωπο, σου φαινεται λοιπον λογικο στο μητρικο thread ως Αριαδνη να την αποθεωνεις και εδω στο υποκαταστημα ως Φρυνη να την λοιδορεις;

Προκειται για μονιμη αλλαγη πολιτικης ή για διπολικη διαταραχη;
που την είδες τη λοιδορία?? καμία λοιδορία...απλά αναφέρω τα τεκταινόμενα στην ταινία και το "κενό" στο σενάριο....και δεν ανε΄φερα εγώ τα περί ζάχαρης και απλά εξήγησα στο συνάδελφο τι εννοεί ο άλλος με αυτό...
 

socos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.582
Κριτικές
7
Like
3.444
Πόντοι
736
Ρε πάτε καλά; Τι άλλο θα γραφτεί για το κορίτσι; Πως είναι τράνζ ξέρω γω;
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
775
Like
2.196
Πόντοι
446
που την είδες τη λοιδορία?? καμία λοιδορία...απλά αναφέρω τα τεκταινόμενα στην ταινία και το "κενό" στο σενάριο....και δεν ανε΄φερα εγώ τα περί ζάχαρης και απλά εξήγησα στο συνάδελφο τι εννοεί ο άλλος με αυτό...
Μαλιστα… παιζεις με τις λεξεις αλλα ok, it’s fine
 

a.step

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2022
Μηνύματα
2.098
Κριτικές
9
Like
4.058
Πόντοι
736
Ανέβηκε και άλλη ταινια
 

a.step

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2022
Μηνύματα
2.098
Κριτικές
9
Like
4.058
Πόντοι
736
Εγώ τον έπαιξα τις τουαλέτες στην δουλειά πάντως πριν λιγο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom