Νέα

Φρύνη Sirina

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Periergopaidi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 387
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.254
Κριτικές
67
Like
38.776
Πόντοι
10.656
λοιπον βγαινω εξω για μπυρες, οταν επιστρεψω ελπιζω να εχετε κανει το νημα λιγο πιο ενδιαφερον...

@Ariadnaki
καλησπερα ειμαστε απο την δημοσιογραφικη ομαδα του μπου™, θα θελαμε μια δηλωση
Mic Speak GIF by Professional Photographers of America (PPA)
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.180
Κριτικές
234
Like
61.915
Πόντοι
40.703

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.488
Κριτικές
54
Like
79.372
Πόντοι
23.656
Δεν ξερω εαν εισαι σαλιαρης, μαλλον οχι, αλλα εχεις μια ταση να ωραιοποιεις καταστασεις και να εισαι «προστατευτικος» υπερ του δεοντος
...αυτο ειναι αληθεια, προσπαθω να βλεπω ηρεμα κ θετικα παντα προσωπα κ καταστασεις, γτ η πουτανα η ζωη μεχρι τωρα μ εδειξε οτι το αντιθετο μονο προβληματα μου φερνει! :hi:
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
775
Like
2.196
Πόντοι
446
...αυτο ειναι αληθεια, προσπαθω να βλεπω ηρεμα κ θετικα παντα προσωπα κ καταστασεις, γτ η πουτανα η ζωη μεχρι τωρα μ εδειξε οτι το αντιθετο μονο προβληματα μου φερνει! :hi:
Ναι αλλα ετσι μερικες φορες εξιδανικευεις και υπεραπλουστευεις κινητρα και χαρακτηρες. Τα πραγματα συνηθως ειναι πολυ πιο συνθετα απο αυτο που πιστευεις ή παρουσιαζεις
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
:coffee:
Το χετε κανει το νημα μπιπ μπιπ πραγματικα :2funny:
Εμ παση περιπτωση η @Ariadnaki ειχε κανει μια αναφορα για αυτο στο νημα της πριν ανοιξει το σημερινο νημα
Η @Anna24 ανεφερε κατι το οποιο οταν ειδαμε φωτογραφιες της Αριαδνης απλα δεν εκανε αισθηση σε κανενα μας (ανεφορομαι σε οσους την εχουμε δει)
Τωρα αν επρεπε η δεν επρεπε να το πει η Αννα αυτο ειναι κατι που δεν ενδιαφερει κανεναν μας προφανως.. Οποτε καλο θα ηταν να παμε παρακατω θεωρω :hi:
 

papaphilips

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
26 Ιουλ 2018
Μηνύματα
25.180
Κριτικές
234
Like
61.915
Πόντοι
40.703
ααα εσκασε και ο αρχοντας να διδαξει παλι βλεπω.
πολυ ωραια, εδω θα τη βγαλουμε σημερα.
παω για μπυρες και να βαλω κανα σπορο να γινεται.
Happy Food GIF by Regal

:wink::hi:
 

iliasl

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2021
Μηνύματα
784
Like
2.298
Πόντοι
446
Θυμάστε τη Τζούλια που έκλαιγε στα κανάλια live επειδή της είχαν κλέψει το προσωπικό της βίντεο;;; :cheesy::cheesy::cheesy:
Και ήταν γυρισμένο με τρικάμερο!!!!

Για να γίνει περισσότερος ντόρος το έκανε , και για διαφήμιση κτλ Μέχρι και από τα δελτία ειδήσεων διαφημίστηκε η τσόντα της με αυτόν τον τρόπο λες και επρόκειτο για καμιά επαναστατική επιστημονική αποκάλυψη , η για κάποια συνωμοσία των ελοχιμ . Απύθμενη υποκρισία από τους πάντες .
 

gpap@13

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Νοε 2018
Μηνύματα
2.980
Κριτικές
7
Like
9.146
Πόντοι
1.336
Μια λύση υπάρχει. Κορίτσια τα μαγιό σας και στο ρινγκ...
 

DRMG

Μέγας
Εγγρ.
9 Δεκ 2009
Μηνύματα
606
Κριτικές
16
Like
2.324
Πόντοι
4.425
To να εκθέτει ο ένας άνθρωπος τον άλλο, στεγνά για την αληθινή του ταυτότητα, για το ποιός είναι στην πραγματική ζωή του, να κάνει σχόλια για την καταγωγή του, για οτιδήποτε, είναι προβληματικό για εκείνον που το πράττει. Δείχνει μόνο αρνητικά για το ήθος, το ποιόν και το χαρακτήρα του. Μικροπρέπεια. Είδα τις προάλλες μία πραγματικά χυδαία αναφορά για μία εργαζόμενη, σε ο,τι αφορά στην ταυτοτητα του πατέρα της. Δηλαδή τα πλαίσια του εκμοντερνισμού του σύγχρονου ανδρός, η σπιουνιά (εμείς έτσι το λέγαμε) είναι στα προαπαιτούμενα. Και εις ανώτερα.
 

kafearkoudas

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
4.083
Κριτικές
26
Like
17.810
Πόντοι
5.710
Για να γίνει περισσότερος ντόρος το έκανε , και για διαφήμιση κτλ Μέχρι και από τα δελτία ειδήσεων διαφημίστηκε η τσόντα της με αυτόν τον τρόπο λες και επρόκειτο για καμιά επαναστατική επιστημονική αποκάλυψη , η για κάποια συνωμοσία των ελοχιμ . Απύθμενη υποκρισία από τους πάντες .
Το ίδιο λέμε αδερφέ!!!
 
OP
OP
Periergopaidi

Periergopaidi

Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2021
Μηνύματα
144
Like
291
Πόντοι
21
Εχουν ανέβει παντως 2 ταινιες. Το δις εξ αμαρτειν ουκ πουτανας σοφης
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.727
Like
8.481
Πόντοι
2.356
Εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει κακό σε κανέναν οπότε δεν νομίζω να καταλήξω εκεί, από κει κ πέρα ναι ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται, αυτό ισχύει για όλους
You reap what you sow
HRIST.jpg
 

james034

Ανώτατος
Εγγρ.
24 Σεπ 2007
Μηνύματα
8.641
Κριτικές
24
Like
46.254
Πόντοι
14.095
Αν καταλάβω μόνο ότι κάνει διακρίσεις...:angry:

μπα δε με βλεπω φως, ακομα πλοκ με εχει :cry:
τσαμπα και η πορεια διαμαρτυριας τις προαλλες :undecided:
Και ήμουν έτοιμος να σας γράψω ότι ο Σάκης γράφει ΚΑΙ εδώ αλλά μάλλον, ενδεχομένως, κατά πάσα πιθανότητα, προφανώς, σίγουρα…το ξέρετε ήδη!! :rockon:

Αλλά
 

iliasl

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2021
Μηνύματα
784
Like
2.298
Πόντοι
446
Εχουν ανέβει παντως 2 ταινιες. Το δις εξ αμαρτειν ουκ πουτανας σοφης

Είτε δυο ταινίες ανέβηκαν , είτε και ακόμη δέκα ανεβούν κτλ , καμιά σημασία δεν έχει . Όπως καμία σημασία δεν έχει , και το εάν η πρωταγωνίστρια έχει προφίλ εδώ η όχι κτλ . Τσόντα γύρισε , δεν διορίστηκε υπουργός παιδείας [ αν και εδώ που τα λέμε έτσι όπως είναι η παιδεία μια χαρά θα της ταίριαζε ]

Όσον αφορά το τι υποστηρίζει το τι όχι κτλ χαβαλές να γίνεται , ντόρος κτλ
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
775
Like
2.196
Πόντοι
446
Νεο(?) ταλεντακι μαζεψε ο αγαπημενος σειρηνακης με το ακρως διεγερτικο ονομα Φρυνη.Γνωριζουμε αν η κοπελα ειναι του χωρου ή πηγε κατευθειαν στις μεγαλες πιστες

Και τωρα που εκατσε η σκονη, θες να πιστεψουμε οτι οταν ανοιξες το νημα οντως ησουν ανυποψιαστος για το ποια ειναι η νεα πρωταγωνιστρια του Σειρινακη και ρωτησες απο γνησια περιεργεια;

Να μην μου περασει απο το μυαλο δλδ οτι προφανως γνωριζες, αλλα ηθελες να σιγουρευτεις οτι θα δημιουργηθει ο θορυβος που για διαφορους λογους δεν δημιουργηθηκε χθες στο original thread της Αριαδνης;
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom