Πάντως από κοντά που την έχω δει (πέρσι στο Κολωνάκι) έχει ΣΩΜΑΤΑΡΑ. Από μάπα έχω δει και πολύ καλύτερες. Τώρα αν είναι γκάου μπίου δε ξέρω και δεν με απασχολεί θα ήθελα να τη και όχι να λύσω το μεσανατολικό μαζί της
Πάντως από κοντά που την έχω δει (πέρσι στο Κολωνάκι) έχει ΣΩΜΑΤΑΡΑ. Από μάπα έχω δει και πολύ καλύτερες. Τώρα αν είναι γκάου μπίου δε ξέρω και δεν με απασχολεί θα ήθελα να τη και όχι να λύσω το μεσανατολικό μαζί της
Πάντως από κοντά που την έχω δει (πέρσι στο Κολωνάκι) έχει ΣΩΜΑΤΑΡΑ. Από μάπα έχω δει και πολύ καλύτερες. Τώρα αν είναι γκάου μπίου δε ξέρω και δεν με απασχολεί θα ήθελα να τη και όχι να λύσω το μεσανατολικό μαζί της