αν γυμναστει θα ειναι οκ το σωμα ..... η μαπα ουτε με 10 πλαστικες :zombie: απορω πως εγινε μοντελο αυτο το παρταλι...-απο φατσα γαμησετα...ουτε για 20 ευρω δεν ειναι :headbang3: :s&m_1: