Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ασχολήθηκα μαζί σου ή με κανέναν άλλο; Δηλαδή τι; Δε μπορεί κάποιος να γράψει τι είδε όταν επισκέφτηκε την ώριμη μαντάμ και να κάνει την κριτική του επειδή θα πέσουν οι ερικοταλιμπάν για να τον φάνε; Έλεος!Εσύ ασχολείσαι
Ασχολείσαι ακόμα και τώρα, είναι η ιέρεια του bdsm για εμένα η έρικαΑσχολήθηκα μαζί σου ή με κανέναν άλλο; Δηλαδή τι; Δε μπορεί κάποιος να γράψει τι είδε όταν επισκέφτηκε την ώριμη μαντάμ και να κάνει την κριτική του επειδή θα πέσουν οι ερικοταλιμπάν για να τον φάνε; Έλεος!
Όλα καλά, όλα καλά. Εντωμετξύ η "45άρα" είχε τη δεκαετία του 90' σχέση με τον Χάρο της 7, η ίδια το 'χει πει. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την εγκυρότητα των λεγομένων σου και για τα υπόλοιπα.Άλλα είχες γράψει στο πρώτο σου πόστ,όλο ψέματα γράφεις ούτε 50 κιλά είναι ούτε σάπια δόντια έχει και είναι 45άρα τις έφαγες και κλαις,εγώ αν έτρωγα ξύλο από γυναίκα θα ντρεπόμουν να το γράψω και να πω ότι είναι και νταρντάνα δεν είναι, μετρίου αναστήματος αλλά το γράφει και στις αγγελίες της κάνει και πάλη,καινούργιο σε έκανε δεν πάμε να κάνουμε τσαμπουκά σε καμμία που να πήγαινες στην μυστέρια που μόνο πάλη κάνει
Μόνο εσύ βρίζεις και ειρωνεύεσαι άσε και εμένα να ξέρω καλύτερα που την έχω επισκεφτεί πρόσφαταΑσχολήθηκα μαζί σου ή με κανέναν άλλο; Δηλαδή τι; Δε μπορεί κάποιος να γράψει τι είδε όταν επισκέφτηκε την ώριμη μαντάμ και να κάνει την κριτική του επειδή θα πέσουν οι ερικοταλιμπάν για να τον φάνε; Έλεος!
Η αλήθεια του τι είχα δει δεν είναι κατηγορία αλλά κριτική, ας μάθουν ορισμένοι να τα ξεχωρίζουν.
Ασχολούμαι επειδή συνεχίζεις να μου απαντάς, καλά κάνει και είναι ότι είναι για εσένα. Για εμένα είναι μια ώριμη γυναίκα πολύ πάνω από 50. Μπορούμε να το λήξουμε ή θα το συνεχίσουμε αιωνίως;Ασχολείσαι ακόμα και τώρα, είναι η ιέρεια του bdsm για εμένα η έρικα
Μα γράφεις ανοησίεςΑσχολούμαι επειδή συνεχίζεις να μου απαντάς, καλά κάνει και είναι ότι είναι για εσένα. Για εμένα είναι μια ώριμη γυναίκα πολύ πάνω από 50. Μπορούμε να το λήξουμε ή θα το συνεχίσουμε αιωνίως;
Ανοησίες γράφει όποιος υποστηρίζει ότι δεν είναι αρκετά πάνω από 50 και πως όποιος την επισκεφτεί θα δει την γυναίκα των φωτογραφιών που βρίσκονται στις αγγελίες της.Μα γράφεις ανοησίες
Την έχω επισκεφτεί πρόσφαταΑνοησίες γράφει όποιος υποστηρίζει ότι δεν είναι αρκετά πάνω από 50 και πως όποιος την επισκεφτεί θα δει την γυναίκα των φωτογραφιών που βρίσκονται στις αγγελίες της.
μια προσωπικη λεπτομερια απο το παρελθον της τι ακριβως αποδεικνυει? περαν του οτι ειναι ολυμπιακος (το ξερουν και οι πετρες) οτι ειχε παρε δωσε στα 17 της με τη θυρα 7 επισης το ξερουν ολοι. εχω προσωπικες επαφες με αυτον που ζωγραφισε την πρωτη μπομπα της orginal αυτο λεει κατι? ειμαι παιδικος φιλος με ατομα που ειναι ακομα ενεργα στη ΣΤΕΝΤ και την ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΣΩΝ του παναθηνα'ι'κου μηπως λεει κατι αυτο?Όλα καλά, όλα καλά. Εντωμετξύ η "45άρα" είχε τη δεκαετία του 90' σχέση με τον Χάρο της 7, η ίδια το 'χει πει. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την εγκυρότητα των λεγομένων σου και για τα υπόλοιπα.
Όλα καλά.
Μπράβο σου. Εγώ πάλι που την επισκέφτηκα τελευταία φορά πριν αρκετά χρόνια δεν είχα δει ούτε τότε την εμφάνιση των φωτογραφιών που ανέβαζε. Ήταν πολύ μεγαλύτερη. Αν μέσα σε αυτά τα χρόνια έκανε τίποτα πλαστικές και άλλαξε την μούρη της για να φαίνεται 45 δεν το ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει να το μάθω.Την έχω επισκεφτεί πρόσφατα
Τζάμπα ξύλο έφαγες και μιλάς κιόλαςΌλα καλά, όλα καλά. Εντωμετξύ η "45άρα" είχε τη δεκαετία του 90' σχέση με τον Χάρο της 7, η ίδια το 'χει πει. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την εγκυρότητα των λεγομένων σου και για τα υπόλοιπα.
Όλα καλά.
Καίγεσαι επειδή σέ έστειλεΜπράβο σου. Εγώ πάλι που την επισκέφτηκα τελευταία φορά πριν αρκετά χρόνια δεν είδα ούτε τότε την εμφάνιση των φωτογραφιών που ανέβαζε. Ήταν πολύ μεγαλύτερη. Αν μέσα σε αυτά τα χρόνια έκανε τίποτα πλαστικές και άλλαξε την μούρη της για να φαίνεται 45 δεν το ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει να το μάθω.
Του αρέσουν τα μπινελίκιαμαλακας με περικεφαλαια ειναι. ο κλασσικος τυπος ελληναρα που νομιζει οτι πουλαει εξυπναδα και πνευμα ενω αντιθετα εξευτελιζει τον εαυτο του. μπορει να κανει και το φετιχ του ο ανθρωπος δημιουργοντας μια ψευδαισθηση δημοσιου εξευτελισμου
Ναι πουλάκι, ότι πιστεύεις εσύ. Γράψε και άλλες φαντασιώσεις όπως το ότι είναι δύσκολο να βρει κάποιος ραντεβού ενώ βαράει μύγες, ότι οι φωτογραφίες της μαντάμ είναι πρόσφατες, ή ότι δεν τσίριζε όταν της έριξε χυλόπιτα ο άνθρωπος. Θα σου χαλάσω εγώ τη διάθεση;Καίγεσαι επειδή σέ έστειλε
Καψούρα μεγάλη έχεις ,έτσι θέλεις να προμοτάρεις την άσχετη την βίνταΝαι πουλάκι, ότι πιστεύεις εσύ. Γράψε και άλλες φαντασιώσεις όπως το ότι είναι δύσκολο να βρει κάποιος ραντεβού ενώ βαράει μύγες, ότι οι φωτογραφίες της μαντάμ είναι πρόσφατες, ή ότι δεν τσίριζε όταν της έριξε χυλόπιτα ο άνθρωπος. Θα σου χαλάσω εγώ τη διάθεση;
Ναι πουλάκι, ότι πιστεύεις εσύ. Γράψε και άλλες φαντασιώσεις όπως το ότι είναι δύσκολο να βρει κάποιος ραντεβού ενώ βαράει μύγες, ότι οι φωτογραφίες της μαντάμ είναι πρόσφατες, ή ότι δεν τσίριζε όταν της έριξε χυλόπιτα ο άνθρωπος. Θα σου χαλάσω εγώ τη διάθεση;Καψούρα μεγάλη έχεις
οπως ελεγε και το ασμα του ακη πανου ασε τον τρελο στην τρελα του......σε συμβουλευω να αφησεις τον μαλακα στην μαλακια τουΚαψούρα μεγάλη έχεις ,έτσι θέλεις να προμοτάρεις την άσχετη την βίντα
Δεν τα ξέρει καλά όλη η θύρα 13 την ξέραμε η αδερφή της ήταν με τον Γίάννη τον χάρο όχι η έρικαμια προσωπικη λεπτομερια απο το παρελθον της τι ακριβως αποδεικνυει? περαν του οτι ειναι ολυμπιακος (το ξερουν και οι πετρες) οτι ειχε παρε δωσε στα 17 της με τη θυρα 7 επισης το ξερουν ολοι. εχω προσωπικες επαφες με αυτον που ζωγραφισε την πρωτη μπομπα της orginal αυτο λεει κατι? ειμαι παιδικος φιλος με ατομα που ειναι ακομα ενεργα στη ΣΤΕΝΤ και την ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΣΩΝ του παναθηνα'ι'κου μηπως λεει κατι αυτο?
Παναθηναικός είμαι χρόνια στην 13 μεταξύ μας όλοι γνωριζόμαστε,η έρικα ήταν στην θύρα 7 μαζί με την αδερφή της πήγαινε αλλά είχε τσαγανό της έπαιζε κανονικά με όλους μας στα ντουμια προσωπικη λεπτομερια απο το παρελθον της τι ακριβως αποδεικνυει? περαν του οτι ειναι ολυμπιακος (το ξερουν και οι πετρες) οτι ειχε παρε δωσε στα 17 της με τη θυρα 7 επισης το ξερουν ολοι. εχω προσωπικες επαφες με αυτον που ζωγραφισε την πρωτη μπομπα της orginal αυτο λεει κατι? ειμαι παιδικος φιλος με ατομα που ειναι ακομα ενεργα στη ΣΤΕΝΤ και την ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΣΩΝ του παναθηνα'ι'κου μηπως λεει κατι αυτο?
αφιερωμένο σε εσένα που είσαι κολλημένος και καψούρης με εμένα, χώνεψε επιτέλους τη χυλόπιτα.οπως ελεγε και το ασμα του ακη πανου ασε τον τρελο στην τρελα του......σε συμβουλευω να αφησεις τον μαλακα στην μαλακια του![]()