Μπαίνεις όρθιος.. φεύγεις ξαπλωτός...Ναι ήθελα να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου, ποιά είναι η λεγάμενη; Καταλαβαίνω ότι κάποιοι την γνωρίζουν από το παρελθόν, το pricetag των 150Ε το δικαιολογεί η φήμη της;
Ευχαριστώ για τις πληφορορίες!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Danibadgirl17
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DaniBadGirl17
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 814
- Εμφανίσεις 258K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (4 μέλη και 7 επισκέπτες)
Ευχαριστω πολυ!...εχει καρτελα κριτικων στο γραφειο Magic girls (Δαναη)
hornyasfuck
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 19 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 5.683
- Κριτικές
- 40
- Like
- 42.433
- Πόντοι
- 27.946
@DaniBadGirl17 Καλησπέρα!! Πῶς δέ σέ πῆρα εἴδηση νωρίτερα κακό μου κορίτσι! Κακῶς ἀπ'τή δική μου μεριά! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ὡς ἀνεξάρτητη καί πρέπει νά βρεθοῦμε....!
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Ανέβηκε στο προφίλ μουΚαλημέρα καλή ανάρρωση,στείλε άμα μπορείς το μενού !!
Οτιδήποτε άλλο με ρωτάς
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Απάντηση προς όλους
ΕΙΣΤΕ ΚΑΥΛΑ
αχαχαχα
Δεν αδικώ κανέναν αλλά δν μπορώ να διαχειριστώ την ποσότητα μηνυμάτων και ερωτήσεων πρπει να κάνω και συναντήσεις ή να ζήσω στην υπόλοιπη μου μέρα
Άσε που αρχίσατε τις φάρσες ακόμα δν ξεκίνησα αμάν
Είμαι και επιρρεπής στο μάτι
Γελάτε ελεύθερα
Έχω αναρτήσει μενού και ενδεικτικό τιμοκατάλογο στο προφίλ μου
Δεν απορρίπτω μνμτα απορρίπτω ότι μου χαλάει τη μέρα με πιάνετε??
Λοβ γιου
ΕΙΣΤΕ ΚΑΥΛΑ
αχαχαχα
Δεν αδικώ κανέναν αλλά δν μπορώ να διαχειριστώ την ποσότητα μηνυμάτων και ερωτήσεων πρπει να κάνω και συναντήσεις ή να ζήσω στην υπόλοιπη μου μέρα
Άσε που αρχίσατε τις φάρσες ακόμα δν ξεκίνησα αμάν
Είμαι και επιρρεπής στο μάτι
Γελάτε ελεύθερα
Έχω αναρτήσει μενού και ενδεικτικό τιμοκατάλογο στο προφίλ μου
Δεν απορρίπτω μνμτα απορρίπτω ότι μου χαλάει τη μέρα με πιάνετε??
Λοβ γιου
Συνημμένα
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.098
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.725
- Πόντοι
- 8.695
Γουι (γιλ) λοβ γιου τουΛοβ γιου
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Καλά ναι εσείς να σκισετε θέλετεΓουι (γιλ) λοβ γιου του![]()
Αχαχαχα
Αλλά μ αρέσει
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.098
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.725
- Πόντοι
- 8.695
Όχι βρε, πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό;Καλά ναι εσείς να σκισετε θέλετε
Αχαχαχα
Αλλά μ αρέσει
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.546
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.745
- Πόντοι
- 23.656
....με φροντιδα κ προδερμ αφουΌχι βρε, πως σου πέρασε αυτό από το μυαλό;![]()
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Συνήθως μέχρι τελευταία σταγόναΚαλησπέρα μπορώ να ρωτήσω τώρα αν τα καταπίνεις??? Είναι πολύ σημαντικό για ένα ραντεβού.... Ευχαριστώ πολύ!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Εσύ μ αγαπάς πάρα πολύ αχαχαχαΠάλι δίκιο....
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Δηλαδή?Eγω για να μαι ειλικρινης δεν το πολυκαταλαβαινω το μενου σου και τον τιμοκαταλαγο.
Λιγο μπερδεμενα μας τα λες....
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Οκ πάμε πάλι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.546
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.745
- Πόντοι
- 23.656
....αυτο το αναλυτικο, βαλτο στο προφιλ σουΟκ πάμε πάλι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι
Τωρα ναι...Οκ πάμε πάλι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι
Τωρα μαλιστα!
Εχει καμια σχεση με το προηγουμενο ομως?
Που μου γραφεις και "Οκ πάμε πάλι"....
lookingforbooty
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2024
- Μηνύματα
- 66
- Like
- 176
- Πόντοι
- 0
@DaniBadGirl17 Δανάη κάνεις και gape;
DaniBadGirl17
Call-Girl
- Εγγρ.
- 19 Σεπ 2025
- Μηνύματα
- 265
- Like
- 6.732
Όχι έχεις δίκιο και ζητώ συγνώμη πίστεψα ότι θα καταλάβετε αλλά κουλ το έπιασαΤωρα ναι...
Τωρα μαλιστα!
Εχει καμια σχεση με το προηγουμενο ομως?
Που μου γραφεις και "Οκ πάμε πάλι"....
gregory35
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 15.660
- Κριτικές
- 25
- Like
- 4.463
- Πόντοι
- 3.535
Απλά εγώ θα κάνω την ερώτηση που κάποιοι μπορεί να είχαν ως απορία αλλά δεν ρώτησαν.
Προσδιορισμός του "μεγάλου". Γιατί μπορεί κάποιος να τον έχει 18εκ και διάμετρο σωλήνα υδρορροης και να θεωρεί ότι είναι φυσιολογικός. Ή εσύ μπορεί να θεωρείς μεγάλο κάποιον που είναι 15εκ και ξέρω εγώ πάχος καλαμακιου.
Προσδιορισμός του "μεγάλου". Γιατί μπορεί κάποιος να τον έχει 18εκ και διάμετρο σωλήνα υδρορροης και να θεωρεί ότι είναι φυσιολογικός. Ή εσύ μπορεί να θεωρείς μεγάλο κάποιον που είναι 15εκ και ξέρω εγώ πάχος καλαμακιου.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 42
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 15
- Εμφανίσεις
- 2K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο