gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.105
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.744
- Πόντοι
- 8.695
Ο παστελιος δεν έχει κάνει ακομα λαϊκ στο μνμ, λογικά έχει λιποθυμήσει από τη χαρά του...Συνήθως μέχρι τελευταία σταγόνα
Ο παστελιος δεν έχει κάνει ακομα λαϊκ στο μνμ, λογικά έχει λιποθυμήσει από τη χαρά του...Συνήθως μέχρι τελευταία σταγόνα
Ο παστελιος δεν έχει κάνει ακομα λαϊκ στο μνμ, λογικά έχει λιποθυμήσει από τη χαρά του...

Καλα δεν εγινε κ τιποτα για να ζητας συγγνωμη,Όχι έχεις δίκιο και ζητώ συγνώμη πίστεψα ότι θα καταλάβετε αλλά κουλ το έπιασα
Να σου πω λίγο, απάντησε μου σε παρακαλώ επειδή κάτι με τρώει και με παρακινεί με την υπηρεσία σου περί πασπατεματος στο κωλαρακι μου.Οκ πάμε πάλι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι
Τίποτα προσωπικοΕσύ μ αγαπάς πάρα πολύ αχαχαχα
η αλήθεια είναι ότι έχω πάρει πάααααααααααρα πολύ μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!Ο παστελιος δεν έχει κάνει ακομα λαϊκ στο μνμ, λογικά έχει λιποθυμήσει από τη χαρά του...
Από το ώρα ξεκινάς τα ραντεβού;;;Απάντηση προς όλους
ΕΙΣΤΕ ΚΑΥΛΑ
αχαχαχα
Δεν αδικώ κανέναν αλλά δν μπορώ να διαχειριστώ την ποσότητα μηνυμάτων και ερωτήσεων πρπει να κάνω και συναντήσεις ή να ζήσω στην υπόλοιπη μου μέρα
Άσε που αρχίσατε τις φάρσες ακόμα δν ξεκίνησα αμάν
Είμαι και επιρρεπής στο μάτι
Γελάτε ελεύθερα
Έχω αναρτήσει μενού και ενδεικτικό τιμοκατάλογο στο προφίλ μου
Δεν απορρίπτω μνμτα απορρίπτω ότι μου χαλάει τη μέρα με πιάνετε??
Λοβ γιου
Ούτως ή άλλως το χρεώνει +50, απλά άν κάποιος τον έχει μεγάλο, τότε το +50 είναι μόνο για το πρωκτικό και δεν δίνει την δυνατότητα για άλλο ένα έξτρα απ' αυτά που απαριθμεί η κοπέλα στο μενού της (ως έξτρα).Διάβασα τα έξτρα και προσπαθώ να καταλάβω: χρεώνεις +50 το πρωκτικό αν κάποιος τον έχει μεγάλο; Σωστά;
Όχι ρε τύπε, αν δεν τον φας καμια 10αρια φορες τουλαχιστον δεν μπορεις να μπεις στο κλαμπ των μπουστηδων.Να σου πω λίγο, απάντησε μου σε παρακαλώ επειδή κάτι με τρώει και με παρακινεί με την υπηρεσία σου περί πασπατεματος στο κωλαρακι μου.
Πρώτον: πέρα από ξύρισμα, απολεπιση, μάσκα αντί γήρανσης κλπ, θα πρέπει να έχω κάνει και λεύκανση?
Δεύτερον: αν η όλη φάση με το πασπατισμα μου αρέσει, μετά θα θεωρούμαι μπουστης?
Σε ευχαριστώ, νομίζω ότι οι απορίες μου αφορούν πολλά μέλη του σαϊ-υποψηφιους πελάτες σου!
Και το ερώτημα είναι ποιος είναι αυτός που θα κρίνει ότι είναι μεγάλος; Ειδική επιτροπή; Η κοπέλα; Εγώ;Ούτως ή άλλως το χρεώνει +50, απλά άν κάποιος τον έχει μεγάλο, τότε το +50 είναι μόνο για το πρωκτικό και δεν δίνει την δυνατότητα για άλλο ένα έξτρα απ' αυτά που απαριθμεί η κοπέλα στο μενού της (ως έξτρα).
Να σπρώχνεις και να μην σταματάς λέμεΠωπω πωπω γκρίνιες
Ορίστε ήρθα
Η κοπέλα με το όνομα Δαναη 2 είναι ;Με πρόλαβες μαν, έψαχνα το λινκ για να τους το δώσω στο πιάτο...![]()
....οχι ρε αρχοντα, μν 'ξηγιεσαι ετσι τωρα!Και το ερώτημα είναι ποιος είναι αυτός που θα κρίνει ότι είναι μεγάλος; Ειδική επιτροπή; Η κοπέλα; Εγώ;
Γιατί στο παρελθόν όταν ήμουν ενεργός πολύ (και πιο νέος) και βρισκόμουν με κοπέλες (που έλεγαν τότε στα ΜΜΜ "ανάλογα το μέγεθος") οι περισσότερες έλεγαν "είναι μεγάλος δεν κανω" ενώ είμαι στο μ.ο.
Οπότε και η κοπέλα μπορεί να λέει το ίδιο και τσουπ να χρεώνει 50€ για το πρωκτικό μόνο. Ας βάλει ξέρω εγώ εδώ από πόσο μήκος και πάχος το θεωρεί μεγάλο να αρχίσουμε να μετράμε και στη συνάντηση να έχει και μεζούρα μαζί της.
Αυτό το "ανάλογα το μέγεθος" οδήγησε το πρωκτικό να χρεώνεται χρυσό. Ή το κάνεις ή όχι. Λίγες πλέον είναι οι κοπέλες που δεν λένε αυτή τη μπαρουφα πχ η Τζο, η Αγγελική, η Έλενα κτλπ.
Οποίος ξαναζητήσει διευκρινίσεις πάντως μετά από τέτοιο ποστ νομίζω πρέπει να εγκαταλειψει το άθλημα.Οκ πάμε πάλι
150 ΤΗΝ ΩΡΑ
**ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ
ΦΙΛΙΑ
ΑΓΚΑΛΙΕΣ
ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΞ
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΥΣΕΙΣ??*
50 ΜΕ 2 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ :
*Πρωκτικο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ 50 ΣΤΑΝΤΑΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΌ)
*Στραπον
*Χυσιμο στομα προσωπο
*Ενεργητικό αυταρχικό
*Γλυψιμο και πασπατεμα στο κωλαράκι Σου
Εφόσον είναι καθαρό και,ξυρισμένο
Αυτά τα βασικά ΕΞΤΡΑ που μπορείς να επιλέξεις 2 με 50ευρω
*Παρτούζα 100 το άτομο
*Το κορίτσι σου δώρο από τη λαίδη D.
*αυταρχικό παθητικό 50 (δν με δένεις δεν με χτυπάς πρόσωπο κατά τα άλλα το χουμε
ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ αν είσαι οκ περνάς σούπερ
Αν όχι εξαφανιζομαι και μένεις με το πουλί στο χερι