Νέα

Central Spa-Καλλιρόης 48

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antonis n.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Εχει παει στα 60 το μισαωρο?
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137
η τιμη δεν ισχυει για την μαριαννα...στο 10 λεπτο ειναι το προγραμμα της... :grin: :grin: :grin: :zfuck: :zfuck: :zfuck:
:thumbsup:
Σωστό! Και εαν αντέχεις πλήρώνεις +20 για δεύτερη εκτόνωση και μπορεί να φτάσεις το μισάωρο!!  :grin: :grin:
Δηλαδή 30 λεπτά 80 εύρω 2 εκτονώσεις.  :dancing:
 

hooligan

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.137
Κριτικές
27
Like
23
Πόντοι
2.945
Εγω πιστευω οτι με 150 την παιρνεις μιαμιση δυο ωρες οσο γουσταρεις

 

life97

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Φεβ 2007
Μηνύματα
44.790
Κριτικές
24
Like
106
Πόντοι
2.357
η τιμη δεν ισχυει για την μαριαννα...στο 10 λεπτο ειναι το προγραμμα της... :grin: :grin: :grin: :zfuck: :zfuck: :zfuck:
Αυτη ειναι σαν την Siemens  αλλα με τουρμπο-κινητηρα
Ποσο ν αντεξει ο ανθρωποs???
Καθ εναν που μπαινει μεσα, η διs προυπολογιζει ωρα σε λεπτα
"""Σε ποσα λεπτα τον ξεπεταω??""" :grin: :grin: :grin:
Σπαει ρεκορ ξεπερνωνταs τον εαυτο τηs
 

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Φιλε Ντανυ (και αλλοι) να τιμησω αυριο Ναταλυ απο Κ48 ή τη Βικυ (ξερεις) απο Χευδεν. Για ντιπ...
ΥΓ. Σορυ αμα σου σπαω τάρχιδια γραψε με δεν τρεχει μια
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Φιλε Ντανυ (και αλλοι) να τιμησω αυριο Ναταλυ απο Κ48 ή τη Βικυ (ξερεις) απο Χευδεν. Για ντιπ...
ΥΓ. Σορυ αμα σου σπαω τάρχιδια γραψε με δεν τρεχει μια

Σου έστειλα π.μ.
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
η τιμη δεν ισχυει για την μαριαννα...στο 10 λεπτο ειναι το προγραμμα της... :grin: :grin: :grin: :zfuck: :zfuck: :zfuck:

Η μόνη λύση για να αντέξεις είναι στο πρώτο τέταρτο να σκέφτεσαι πως έχασε ο Ολυμπιακός στο Μάντσεστερ.
 

Kilburn

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
737
Κριτικές
54
Like
147
Πόντοι
5.835
Μολις γυρισα απο Ναταλια...τι να πω...διαβαστε την κριτικη μου, η κοπελα ειναι θεα και αν της κανεις και κλικ ειναι η απολυτη εμπειρια αγοραιου ερωτα
ΥΓ. Οι φιλοι μου οι ντιπθροατ λοβερς διαβαστε και κριτικη για Βικυ "ΑΦΡΟΔΙΤΗ" απο Χευδεν 15.
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137
Μολις γυρισα απο Ναταλια...τι να πω...διαβαστε την κριτικη μου, η κοπελα ειναι θεα και αν της κανεις και κλικ ειναι η απολυτη εμπειρια αγοραιου ερωτα
:thumbsup:
Όντως η Ναταλία πολύ καλή και με απίστευτη βελτίωση ειδικά στο μασαζ. Παλιότερα εδώ αλλά και στην Αλκιβιάδου στον Πειραιά στο μασάζ ήταν άστα να πάνε. Με την θητεία της στον Αρίστο στην Δάφνη έμαθε το μασάζ και τώρα είναι από τις καλύτερες ειδικά στο B2B που είναι από τα κορυφαία σήμερα!! :rockon: :rockon:
 

toons

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2006
Μηνύματα
202
Κριτικές
2
Like
5
Πόντοι
1
το κουδούνι τι γράφει?
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.042
Πόντοι
48.437

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
οι ενοικοι της πολυκατοικίας εχουν αραγε καμμια εκπτωση σ' αυτά τα μαγαζια?  :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom