Νέα

Central Spa-Καλλιρόης 48

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antonis n.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Στην πόρτα όπως πάντα η Βέτα. Κλαούντια (λίγο βεντετέ μου φάνηκε) η Μαριάννα με τα γυαλάκια της και την κοντή φουστίτσα, μια άλλη περίπου 25 χρονών που δεν θυμάμαι όνομα και μια Λίλιαν Ρουμάνα που τιμήθηκε. Άπειρη μου φάνηκε αλλά δεν μπορώ να πω ότι πέρασα και άσχημα. Εξάλλου πάντα μου αρέσει να ματσακονίζω καινούργια.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Το Καλλιρροης θελει 2 ρ παντως να ξερετε ...
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
εκτός από 2 ρ, θέλει και καλό σέρβις...
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Αυτη η ξανθιά με το MG Rover δε μου πάτε ποια ειναι..
 

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
Στην πόρτα όπως πάντα η Βέτα.

όπως παλαιότερα θα εννοείς... τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει... πόσα μαγαζιά...?
απο Κ48, Συγγρου 318, Ιουλιανού 51-53, Βουκουρεστίου, Φ4, μετά Σ108, Σ29, Ευαγγελιστρίας, Σαρκουδίνου, Φραντζή ξανά... και τώρα Κ48 ξανά... έ δεν θάναι και μερικά που δεν ξέρω...?
μη λέμε πάντα λοιπόν...
 

hotmanq

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2013
Μηνύματα
49
Like
0
Πόντοι
0
Καλησπερα.η γνωστη skinny Μαριαννα ειναι ακομα εκει?την εχω χασει εχουμε καμια πληροφορια?
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Εκεί είναι με τα μινάκια της και τα γυαλάκια της.
 

black crow

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.374
Κριτικές
264
Like
14.228
Πόντοι
20.705
Καλησπερα.η γνωστη skinny Μαριαννα ειναι ακομα εκει?την εχω χασει εχουμε καμια πληροφορια?

εκεί είναι, πιο καύλα από ποτέ (εμφανισιακά μιλάω, γιατί δεν την έχω πάρει ακόμα)
 

jorgekavlares

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
8.103
Like
1.458
Πόντοι
546
υπάρχει φαν των λαδαδικων που δεν εχει παρει την Μαριαννα?
 

black crow

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Σεπ 2006
Μηνύματα
4.374
Κριτικές
264
Like
14.228
Πόντοι
20.705
υπάρχει φαν των λαδαδικων που δεν εχει παρει την Μαριαννα?

βασικά την είχα πάρει στα ξεκινήματά της, ήμουν άμαθος και άπειρος τότε και δεν μπορώ να πω ότι την χάρηκα στο 100%. Τώρα μου χει κολλήσει να την ξαναπάρω για να τύχω "όλων των υπηρεσιών" που παρέχει. Πάντως κάθε φορά που τη βλέπω καυλώνω.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.603
Πόντοι
45.097
βασικά την είχα πάρει στα ξεκινήματά της, ήμουν άμαθος και άπειρος τότε και δεν μπορώ να πω ότι την χάρηκα στο 100%. Τώρα μου χει κολλήσει να την ξαναπάρω για να τύχω "όλων των υπηρεσιών" που παρέχει. Πάντως κάθε φορά που τη βλέπω καυλώνω.

προχωρα με τις ευλογιες μας

:priest:
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
:2funny: είμαι σίγουρος ότι η συγκεκριμένη θα το εκτιμήσει. αλλά αν δεν είναι εκει και μου ρθει να πάρω κάποια άλλη;
πηγαινε μαρνης...εκτιμουν τα ζοριλικια και τα γκαζια,περισσοτερο... :s&m_2: :s&m_2: :rockon: :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom