Νέα

Central Spa-Καλλιρόης 48

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antonis n.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.550
Κριτικές
195
Like
65.041
Πόντοι
48.437
κοριτσι για ολες τις δουλειες  :cool2: :cool2: :cool2: ;) ;) ;) :knockinb: :knockinb: :zfuck: :zfuck: :fuck2: :fuck2:
 

mamasan

Ανώτατος
Εγγρ.
28 Σεπ 2010
Μηνύματα
346
Κριτικές
56
Like
2.283
Πόντοι
10.100
ποια Ναταλια ειναι αυτη , μπορει καποιος να την περιγραψει , ηλικια υψος σωμα κλπ
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.691
Πόντοι
3.137
ποια Ναταλια ειναι αυτη , μπορει καποιος να την περιγραψει , ηλικια υψος σωμα κλπ
Περίπου  30 με 35 συνήθως ξανθιά  κοντό  μαλί γύρω  στο 1.65 χωρίς  τακούνια , συμπαθητική  φάτσα  μικρό  1,5άρι στήθος καλλιγραμμα πόδια και κολαρα  :kissass:
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Περίπου  30 με 35 συνήθως ξανθιά  κοντό  μαλί γύρω  στο 1.65 χωρίς  τακούνια , συμπαθητική  φάτσα  μικρό  1,5άρι στήθος καλλιγραμμα πόδια και κολαρα  :kissass:

Καλός χαρακτήρας. Αλβανίς εξευγενισμένη. Καλή επιλογή για μένα.
 

11for11

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2012
Μηνύματα
554
Κριτικές
5
Like
1.013
Πόντοι
86
το κουδουνι γραφει Γιουλη
 

XPEP

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Σεπ 2005
Μηνύματα
398
Κριτικές
15
Like
316
Πόντοι
5.780
Καλημέρα

τι ώρα κλείνει το απόγευμα βράδυ ;
 

11for11

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2012
Μηνύματα
554
Κριτικές
5
Like
1.013
Πόντοι
86
για την ακριβια το γραφει καπως ετσι GIOYLI
 

kosnan

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4
Like
0
Πόντοι
0
Παιδες  μηπως ξερει κανεις τι ωρα ανοιγει το πρωι?
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
Φτου ρε γαμωτο...
 

tereza

Νέο Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2012
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
: καλλιρόης 48 ινε ανιχτα τορα και τισ κιριακεσ με ανανεωμένο προσωπικο :rockon:
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.400
Κριτικές
10
Like
26
Πόντοι
5.825
άλλαξε ο Μανωλιός...
 

spiros1111

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2012
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
14
Πόντοι
0
Κάποτε εδώ γινόταν χαμός τι έγινε με αυτό το μαγαζάκι έχω πάνω από ένα χρόνο να πάω αξίζει τον κόπο τι παίζει από κορίτσια γιατί τελευταία είχε αναφερθεί ότι κατάντησαν πολλή ξεπετά .πριν κάνα 2 χρόνο γινόταν χαμός εκεί αλλά το γαμήσανε
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.388
Κριτικές
35
Like
6.478
Πόντοι
7.795
Κάποτε εδώ γινόταν χαμός τι έγινε με αυτό το μαγαζάκι έχω πάνω από ένα χρόνο να πάω αξίζει τον κόπο τι παίζει από κορίτσια γιατί τελευταία είχε αναφερθεί ότι κατάντησαν πολλή ξεπετά .πριν κάνα 2 χρόνο γινόταν χαμός εκεί αλλά το γαμήσανε

Δεν ξέρω αν άλαξε κάτι το τελευταίο δίμηνο, αλλά το μαγαζί δούλευε πιο κοντά σε στούντιο.. Ανύπαρκτο μασάζ, αλλά πολύ καλό β΄ ημίχρονο.. Για όποιον ήθελε πρώτα χαλάρωση και ευεξία και μετά ματσ, δεν έλεγε..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom