ειναι μια ουκρανη μαγκες με βυζαρες, κωλαρα και χειλαρες.πως λεγεται αυτη; γιατι δεν θυμαμα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ειναι μια ουκρανη μαγκες με βυζαρες, κωλαρα και χειλαρες.πως λεγεται αυτη; γιατι δεν θυμαμα
Αναμένουμε απάντηση ακόμα ρε παιδιά!ειναι μια ουκρανη μαγκες με βυζαρες, κωλαρα και χειλαρες.πως λεγεται αυτη; γιατι δεν θυμαμαι
Είναι ξανθιά;Αναμένουμε απάντηση ακόμα ρε παιδιά!
Άν θυμάμαι καλά έχει 4 δυνατές ρωσιδοουκρανες μέσα.
Είναι μια με κοντό μαλλί και κ...λαρα αλλά πολύ σνομπ όποτε cross.
Μια άλλη ξανθιά ψηλή με πολύ περίεργη συμπεριφορά που πάει και κάνει ότι θέλει.
Και έχει και μια σαν αυτή που περιέγραψε ο φίλος αλλά δεν την είχα πάρει και δεν θυμάμαι όνομα...
Την είχα πετύχει σαβαττο.Καθημερινές δεν πρέπει να είναι εκεί.
Κάποιος που συχνάζει θυμάται όνομα η κάτι?
Αν θυμάμαι καλά ήταν καστανοξανθιάΕίναι ξανθιά;
Μπορεί ναι θυμάσαι όνομα μήπως?Θυμήθηκα μια με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως περιγράφεις αλλά είναι από Πολωνία όχι Ουκρανία
Όχι δυστυχώςΜπορεί ναι θυμάσαι όνομα μήπως?
Άσχετο με τα προηγούμενα αλλά σημαντικό. Χτες μια μελαμψή, μοντέλο φάση με κωλάρα. Monica. Τα πάντα όλα με 250’το μισάωρο. Εξαιρετικό!!!έχει και μία ξανθιά νεοζηλανδή το ίδρυμα!!
250 ευρω εννοείς?? τότε δεν είναι μισάωρο αλλά ώρα.Τα πάντα όλα με 250’το μισάωρο. Εξαιρετικό!!!
Βραζιλιάνα ;Άσχετο με τα προηγούμενα αλλά σημαντικό. Χτες μια μελαμψή, μοντέλο φάση με κωλάρα. Monica. Τα πάντα όλα με 250’το μισάωρο. Εξαιρετικό!!!
Καλά και στο FBI μια Ελληνίδα ζήταγε 400 ευρώ για μια ώρα για σεξ. Το περίεργο είναι οτι στο καησσα είναι στάνταρ οι τιμές για όλες. Τουλάχιστον αυτό ξέρω εγώ.Ρε φίλε 250 είναι η μία ώρα εκεί. Δηλαδή αν παίρνει 250 την μισή ώρα τότε πόσα παίρνει για μία ώρα; 400 ή 500; Πρώτη φορά το ακούω αυτό.
300 ζήταγε την ώρα.Καλά και στο FBI μια Ελληνίδα ζήταγε 400 ευρώ για μια ώρα για σεξ. Το περίεργο είναι οτι στο καησσα είναι στάνταρ οι τιμές για όλες. Τουλάχιστον αυτό ξέρω εγώ.
ΑιθιοπιαΒραζιλιάνα ;
300 ήθελε την ώρα250 ευρω εννοείς?? τότε δεν είναι μισάωρο αλλά ώρα.
Καλημέρα. Έχεις δίκιο . Αυτή η τύπισσα ήταν λίγο εκτός. Δεν έκανε show και την έψαχνε μόνο για χορό ή prive πάνω. Επίσης ήταν με ένα πολύ κοντό φουστανάκι, ενώ οι περισσότερες ήταν με τα string. Δεν ξέρω. Πανάκριβη ναι. Ίσως βιάστηκα κιόλας. Μπορεί να έπαιρνε διαπραγμάτευση . Αλλά ήταν καλή φάση .To FBI αν το έχω υποψιαστεί καλά πρέπει να σχετίζεται με το Αλκατράζ, το Κάϊσσα και το Κίνκυ και δεν ξέρω με ποιό άλλο πιθανά. Αυτό σημαίνει πρακτικά ίδιο στις περισσότερες των περιπτώσεων τιμοκατάλογο και ίσως και καθαρότερα ποτά από κάποια άλλα τυχάρπαστα στριπ. Τώρα το μόνο που μου διαφεύγει επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ είναι κάποιες πιθανά Ελληνίδες πορνοσταρούκες που χρεώνουν ίσως και 400 ίσως και 500, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιπες στο μαγαζί έχουν πάρει εντολές να ακολουθούν το ίδιο βιολί. Παίρνεις ένα μπουκάλι, κάθεσαι και περιμένεις να δεις τι θα σκάσει μύτη απλά. Βεβαια μας τα έχεις μπερδέψει λίγο γιατί αυτές των 250 την ώρα δεν νομίζω ότι πολυασχολούνται με χορούς μισής ώρας και τέτοια πράγματα. Αυτά τα κάνουν η κατώτερης εμφάνισης γυναίκες. Κάθε μια έχει το πόστο της, αυτό να θυμάσαι πάντα και ότι άλλο πράγμα είναι το ΑΑΑ' και άλλο το β' διαλογής.
Καλο αλλα θες διαπραγματευσηΠοιος να ξέρει τι γινότανε. Έχω ακούσει και για τέτοιες τιμές αλλά σε ελάχιστες γυναίκες. Στην τιμή έχω ένα κρυφό κόλλημα, τη θέλω από πριν καθορισμένη όπως σε ένα τουριστικό πακέτο. Έχω ανάγκη πάντα από κάποια όρια για να μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια μέσα σε αυτά.
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μου ακούγεται καθόλου κακό, επίσης, να έρχεται η κοπέλα και να λέει εξ αρχής πόσο μακριά πηγαίνει και πόσα θέλει. Αν μου κάνει καλώς, αλλά συμφωνήσαμε για το τι και πόσα από πριν. Αν από την άλλη ξέρω ότι το μαγαζί έχει στάνταρ τιμές, επίσης καλώς, αλλά και πάλι θα ρωτήσω την κορασίδα. Πάμε να περάσουμε καλά και όχι για να τσακωθούμε για τον τιμοκατάλογο.Ποιος να ξέρει τι γινότανε. Έχω ακούσει και για τέτοιες τιμές αλλά σε ελάχιστες γυναίκες. Στην τιμή έχω ένα κρυφό κόλλημα, τη θέλω από πριν καθορισμένη όπως σε ένα τουριστικό πακέτο. Έχω ανάγκη πάντα από κάποια όρια για να μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια μέσα σε αυτά.
Είναι ταρίφα, απλά είναι τα πράγματα. Αν παραγγείλει ο πελάτης ένα μπουκάλι βότκα τότε έρχονται οι καλύτερες στο τραπέζι και έπεται να περάσει στο παρασύνθημα. Όλοι τα ξέρουν αυτά και ότι εκεί παζάρια δεν χωράνε. Τώρα για πιο κάτω, μπορεί να κεράσει κάποιος κάνα δυό ποτά και αν ρίξει και λίγο τις απαιτήσεις του ως προς την ομορφιά της γυναίκας, να βολευτεί καλούτσικα. Απλά θέλει προσοχή γιατί στο Caissa η ποιότητα είναι δεδομένη, αλλού όμως μπορεί να σκάσει τα ίδια λεφτά και λόγω απειρίας να την πατήσει με γυναίκα όχι και τόσο top εμφάνισης. Πάντως εδώ που τα λέμε ένα μπουκάλι βότκα είναι για να πιουν πέντε άνθρωποι και όχι ένας. Στα σκυλάδικα που δεν έχω πάει ποτέ μου, έχω ακούσει από φίλους και φίλες ότι βάζαν όλοι στην παρέα για να πάρουν μπουκάλι ώστε να κλείσουν τηλεφωνικά τραπέζι. Αν και δεν με αφορά βέβαια γιατί το στριπ είναι κάτι αυθεντικό άρα και προτιμητέο, ενώ το σκυλάδικο υποκουλτούρα.Συμφωνώ απόλυτα. Δεν μου ακούγεται καθόλου κακό, επίσης, να έρχεται η κοπέλα και να λέει εξ αρχής πόσο μακριά πηγαίνει και πόσα θέλει. Αν μου κάνει καλώς, αλλά συμφωνήσαμε για το τι και πόσα από πριν. Αν από την άλλη ξέρω ότι το μαγαζί έχει στάνταρ τιμές, επίσης καλώς, αλλά και πάλι θα ρωτήσω την κορασίδα. Πάμε να περάσουμε καλά και όχι για να τσακωθούμε για τον τιμοκατάλογο.