Ασε ρε φτωχάντζα . Τρεχα σε κανα μασαζ.Γατάκι τον Chico λιγο δύσκολο, πες απλα οτι δεν το άκουσα , αν δεν εισαι ταριφας παντως και δεν ειναι τασάκι το στομα σου μάστορα χώσου , απο εμενα παντως που βάζω δυσκολα 10αρι στο αναλ σε κοριτσι ή ανεξαρτητο το αξιζει μια χαρα η Αντζελινα το Όσκαρ , εαν εισαι φαν του σπορ κι γουστάρεις αναλ χώσου χψρις πολλα πολλα .... αυτα τα ολιγα αν σε κάλυψα
Δεν εχω χρόνο για τη πλέμπα.....