You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αλεξάνδρα Παναγιώταρου
- Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 609K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)
Κωλοκατάσταση δηλαδή!!!!!!!!!!!!
pnewman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.260
- Like
- 12.532
- Πόντοι
- 3.556
Διανυκτέρευση η Αλεξάνδρα με 3Κ ? Σιγά μην της πεις πλύνε και πιάταενα 3χιλιαρο το έδινα εγω πάντως , ετσι για την εμπειρία
αλλα διανυχτερευση θα κάνει.
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
τα πιάτα όχι, πληρωνουμε γυνιακα γι αυτες τις δουλειες, αλλα εναν καφε θα μου φερει το πρωι στο κρεβάτι.Διανυκτέρευση η Αλεξάνδρα με 3Κ ? Σιγά μην της πεις πλύνε και πιάτα![]()
RETRO
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 7.277
- Like
- 20.549
- Πόντοι
- 5.956
και κουλούρι τύπε μαζι με τον καφέτα πιάτα όχι, πληρωνουμε γυνιακα γι αυτες τις δουλειες, αλλα εναν καφε θα μου φερει το πρωι στο κρεβάτι.




Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
κουλουρι θα δωσει το δικό τηςκαι κουλούρι τύπε μαζι με τον καφέ![]()

Η Μπραντι 2.000 χρεωνει....κανει δουλειες στο Λας Βεγκας...Ε χυδαίο πόσο
Ήθελε καμία 150 Κ ΝΑ ΧΟΡΤΆΣΕΙ
ΔΛΔ Η ΒRANDY LOVE ΠΌΣΟ ΘΑ ΘΈΛΕΙ
Η σιλικόνη κ τα νήματα έχουν πάει στο εγκέφαλο
eteros_ego
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 22 Απρ 2014
- Μηνύματα
- 3.353
- Like
- 6.981
- Πόντοι
- 1.056
Θεωρώ ότι τα αξίζειΗ Μπραντι 2.000 χρεωνει....κανει δουλειες στο Λας Βεγκας...
Τώρα οι άλλες οι δικές μας που νομίζουν ότι γίνανε Μενεγακη περαστικά τους ???
διομήδης
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 26 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 44.983
- Like
- 30.622
- Πόντοι
- 5.006
Για Μπραντι εδινα το νεφρο μου.....Θεωρώ ότι τα αξίζει
Τώρα οι άλλες οι δικές μας που νομίζουν ότι γίνανε Μενεγακη περαστικά τους ???
διομήδης
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 26 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 44.983
- Like
- 30.622
- Πόντοι
- 5.006
Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: «Με έχει ενοχλήσει που δεν βλέπουν “μέσα” μου, την προσωπικότητά μου»
https://www.newsbreak.gr/lifestyle/...nochlisei-den-vlepoyn-mesa-moy-prosopikotita/Πόσο δίκιο έχεις Αλεξάνδρα μου!!!!!
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
με 3χιλιαρικα μπορω να δω τοσο βαθειά μέσα της που μολις φύγει θα της κάνω και δωρο την αξονική τομογραφίαΑλεξάνδρα Παναγιώταρου: «Με έχει ενοχλήσει που δεν βλέπουν “μέσα” μου, την προσωπικότητά μου»
https://www.newsbreak.gr/lifestyle/...nochlisei-den-vlepoyn-mesa-moy-prosopikotita/
Πόσο δίκιο έχεις Αλεξάνδρα μου!!!!!![]()
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
στο κεντρο υγειας μυκονου.με 3χιλιαρικα μπορω να δω τοσο βαθειά μέσα της που μολις φύγει θα της κάνω και δωρο την αξονική τομογραφία
pnewman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.260
- Like
- 12.532
- Πόντοι
- 3.556
Ο Νιπλης είναι τόσο ψημένος που της το κάνει και εξωνοσοκομειακάστο κεντρο υγειας μυκονου.![]()
![]()
![]()
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
με αφαιρεση του ποσοστου του ικα.Ο Νιπλης είναι τόσο ψημένος που της το κάνει και εξωνοσοκομειακά
pnewman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.260
- Like
- 12.532
- Πόντοι
- 3.556
Η Αλεξάνδρα δεν πληρώνει συμμετοχή ΕΟΠΠΥ ... θα κάνει ενα giveaway από μια ασφαλιστική και θα της κάνουν δώρο την απαλλαγήμε αφαιρεση του ποσοστου του ικα.![]()
![]()
![]()
RETRO
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 7.277
- Like
- 20.549
- Πόντοι
- 5.956
Αλεξάνδρα Παναγιώταρου: Ανεβάζει φωτογραφίες και αφήνει λίγα στη φαντασία
Ένα ακόμη «χτύπημα» από την Αλεξάνδρα Παναγιώταρου στο Instagram, με ένα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό κοραλί μαγιό, το οποίο αφήνει λίγα στην φαντασία. Η πρώην


ωνασουγαμησω έξαψη ρε νιαμου και ξεροχυσιμο baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
προσεχε μονο μην πατε σε κανα μπαρμπεκιου του αθηναιου μπορει να σου αρπαξει.ειδα μια το απογευμα που άνετα θα κεράτωνα την Αλεξάνδρα μου![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 98
- Εμφανίσεις
- 23K
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
- Απαντήσεις
- 114
- Εμφανίσεις
- 14K

