Νέα

Αλεξάνδρα Παναγιώταρου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nickpie2008
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 609K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 143452

Επισκέπτης
Πολυ καλο!
Screenshot_20210628-065458_Instagram.jpg
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 143452

Επισκέπτης
Ο ορισμος του κοντοπουτανου
 

Συνημμένα

  • Screenshot_20210628-082341_Instagram.jpg
    Screenshot_20210628-082341_Instagram.jpg
    210,9 KB · Εμφανίσεις: 205
  • Screenshot_20210628-082330_Instagram.jpg
    Screenshot_20210628-082330_Instagram.jpg
    286,4 KB · Εμφανίσεις: 186
Εγγρ.
26 Απρ 2021
Μηνύματα
877
Like
8.437
Πόντοι
1.046
Πάρτε μάτι ...
 

Συνημμένα

  • 205820031_219824863300710_457404409205619467_n.mp4
    3,7 MB · Εμφανίσεις: 16
  • 204825083_962071757892161_5094432435121389397_n.mp4
    4,4 MB · Εμφανίσεις: 11
  • 203729037_1155953541555708_3738538723576396613_n.mp4
    1,9 MB · Εμφανίσεις: 8

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.135
Κριτικές
41
Like
25.474
Πόντοι
17.470
μούναρος!!!
Η άλλη ποια είναι?
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.135
Κριτικές
41
Like
25.474
Πόντοι
17.470

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Τι πιστόλι είναι αυτό γαμώ το σπίτι της!
Καυλωσαμε βραδιατικα, και δε θέλω τέτοια ώρα να κλείσω cg. Πάλι καλά που γράφει βλακείες ο Μπάρος και με ξεκαυλώνει.
 

alpula

Τιμημένος
Εγγρ.
25 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.135
Κριτικές
41
Like
25.474
Πόντοι
17.470
Η δεξιά είναι σίγουρα!!!
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
γαμιωντας τους παω τους μπουκ γαμιωντας και μοιραζω και χρημα εδω μεσα,εγαλμα πρεπει να μου κανετε. :sunglasses:
Να προσέχεις ,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ τώρα που είσαι λεφτάς, μπορεί να σε απαγάγουν για λύτρα.
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
Τι πιστόλι είναι αυτό γαμώ το σπίτι της!
Καυλωσαμε βραδιατικα, και δε θέλω τέτοια ώρα να κλείσω cg. Πάλι καλά που γράφει βλακείες ο Μπάρος και με ξεκαυλώνει.
ΔΥΟ είναι και συ στον οφθαλμίατρο γρήγορα
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: alpula

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom